bTV се хвали: 900 хиляди гледаха премиерата на „Шоуто на Николаос Цитиридис“
Близо 41% от всички, гледали телевизия в понеделник вечер, са проследили пилотното издание на най-коментираното телевизионно предаване през последните седмици. Новото вечерно токшоу на bTV „Шоуто на Николаос Цитиридис“ събра средно близо 900 000 зрители, като в хода на продукцията те стигнаха над 1 милион (GARB, 27.01.2020).
Още по-голяма публика шоуто привлече сред младите зрители между 18 и 34 г. – 44,3% от тях гледаха дебюта на новото лице в телевизионния ефир – Николаос Цитиридис. Близо 38% от публиката на възраст 18-49 г. също дадоха предпочитанието си към новото вечерно токшоу в ефира.
В ефира на „Тази сутрин“ Николаос сподели, че се чувства облекчен: „За мен най-тежките моменти бяха, когато имаше мистерия около водещия. Аз тогава знаех, че съм аз и не можех да го казвам, не можех да го коментирам и това ми тежеше много. Когато беше онова представяне пред медии и когато видях пълното студио с публика – тогава вече се почувствах страхотно. След първото шоу вече знам, че мога да превзема целия свят с екипа зад мен“.
„Този образ, който зрителите виждат по телевизията и ще виждат всяка вечер – това съм си аз. Няма преструвки, няма игри. Истината е в автентичността. За да правиш нещо, което хората харесват, трябва да бъдеш автентичен“, споделя водещият.
Николаос е на 25. Има опит не само като комик, но и като журналист. Казва, че обича комедията, защото чрез нея човек може да каже истината по смешен начин.
Най-забавният начин, по който е виждал изписано името си, е в комедиен клуб в Лондон. Водещият на вечерта, който се затруднявал с фамилията „Цитиридис“, си записал на лист необичайна транскрипция – сглобка от английските думи city, read и is.
Успех Цитридис, тези, които все още не са затъпели от чалга са с теб!