Британски туристи платиха 8 хил.евро за луксозна почивка в Египет, но попаднаха в ада
Семейство плати над 8000 евро за двуседмична почивка в рая. Поне с такива нагласи били, когато тръгнали.
Но за съжаление това, което изживели през тези 14 дни, не било нищо повече от „ваканция в ада“. Пътуването било резервирано през известна туристическа агенция.
Когато семейството на Линда и Пол Секулар пристигнали в Cleopatra Luxury Resort Makadi Bay в Хургада, Египет, помислили, че са попаднали на строителна площадка.
Британците, които пътували със сина си, дъщеря си и нейния приятел, споделиха, че в хотела ги сполетяла още една беда – разболели се, съобщава „Дейли Стар“.
Заради всичките си несгоди и поради факта, че през нощта не можели да спят от силни шумове, сега те искат компанията да им плати компенсация.
Линда споделя, че почивката била ужасна още от момента на пристигането. Тя резервирала специален асистент, който да помогне на приятеля на дъщеря ѝ – Джо, който бил с аутизъм и изпитвал затруднения с големите тълпи по летищата.
Нямало и следа от въпросния асистент. Страховете на майката се засилили, когато пристигнали в Cleopatra Luxury Resort.
Тъй като тя и дъщеря ѝ Ейми страдат от синдром, който предизвиква болки и гадене, тя поискала стая, която да е близо до определени помещения в хотела. Молбата ѝ не била уважена и сега тя обвинява туроператора, че я настанили „на един хълм и половин миля разстояние“ от ресторантите в хотела.
Линда твърди, че ходенето я изтощавало. Тя не била единственият човек от семейството, който страдал по време на почивката.
Британците твърдят, че по време на престоя им в Хургада имало предупреждение за епидемия от ешерихия коли.Според тях това разболяло Пол и сина му Марк и през повечето време те не можели да се възползват от месните ястия в ол инклузи пакета си.
И това не били единствените здравословни проблеми в хотела. Тъй като по време на престоя им в хотела се извършвали ремонти, това отключило астмата на съпруга ѝ.
Туристическата агенция уредила преместването на семейството в други стаи, далеч от строителните работи. Въпреки всички усилия на оператора да задоволи клиентите си, Секулар изобщо не са доволни.
Забавленията в курорта пречели на съня им, а строителството ги будело рано сутрин. Шумовете отключили безпокойството на Джо и изнервили всички до краен предел.
„Той размахваше ръце, пляскаше си лицето и се криеше под завивките, за да избяга от ярката светлина и невероятния шум. Беше толкова травмиращо да гледаш Джо - млад мъж, отишъл на почивка със семейството на приятелката си, толкова стресиран“, казва Линда.
„Шумът караше вратите и стените да вибрират. Той се чувстваше много унизен и нищожен“, добавя тя.
След като семейството се оплакало на хотела, от там им дали безплатни ваучери за масаж. Но след това цената на тези СПА процедури била погрешка добавена към сметката, която трябвало да платят в края на ваканцията си.
Ваучерите били на стойност 400 паунда. „Как по дяволите си мислят, че това е достатъчно. Минахме през ада, а почивката ни струваше близо 7000 паунда и беше отврат. Това, което предлагаха, не можеше да покрие разходите дори за един от нас“, изригва Линда
.„Иронията е, че думата „луксозен“ е част от името на хотела, но всъщност в него няма нищо луксозно. Даже на сайта на агенцията го рекламират като „платинен“, добавя тя.