Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Защо се бави ремонтът на улици в бургаския ж.к."Възраждане"

Общинският съветник от ГЕРБ Георги Дракалиев повдигна въпроса за забавения ремонт на улиците в широкия център на Бургас и ж.к.Възраждане
Ключови думи: Улиците в центъра, Бургас, Георги Дракалиев, новини от Бургас

Основната причина за забавянето на ремонта на улиците в широкия център на Бургас е спешната необходимост от подмяна на амортизираната подземна инфраструктура. Това става ясно от говора на зам.-кмета по строителство Чанка Коралска до общинския съветник от ГЕРБ Георги Дракалиев. Водопроводната и канализационна мрежа обаче са собственост на държовното дружество ВиК Бургас, което трябва да ги смени.

Общината от години въведе практиката да асфалтира само тези участъци, където е подменена ВиК мрежата, за да не се налага последващо разкопаване. ВиК Бургас обаче има собствена инвестиционна програма, оперира в целия регион и възможностите за инвестиции в инфраструктура, са доста по-ограничени.  Заради това и Община Бургас всяка година се опитва да стикова плановете си с водното дружество. 

Не е ясно кога ще дойде времето за ремонта на най-кошмарните улици във "Възраждане"

Конкретната причина Георги Дракалиев да отправи това питане е забавената реконструкция на улиците в зоната между бул."Христо Ботев" и ул."Уилям Гладстон"

Дракалиев поименно е посочил и част от най-проблемните участъци -  ул. „Христо Фотев“, ул.„Цар Самуил“, „Македония“, „Пробуда“, ул.„Любен Каравелов“, ул.„Васил Левски“, ул.„Патриарх Евтимий“, ул.„Шейново“, ул.„Св. Патриарх Евтимий“, ул. „Цариградска“, ул. „Ивайло“, ул. „Дебелт“ и част от ул. „Гладстон“. 

Всички те попадат от години в плановете на администрацията, но докато не влязат приоритетно сред целите на ВиК Бургас, няма как да започне реконструкцията им. Иначе идеята е да имат нова пътна настилка, бордюри, тротоари, достъпни за хора с увреждания, енергоспестяващо улично осветление,, както и да бъдат благоустрони зелените площи, да има нови пейки и детски площадки.

14
Коментара по темата
14.
*********
29.11.2019 09:17:58
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
13.
MxM
28.11.2019 22:31:41
Водопроводната и канализационна мрежа е собственост на общината. Не лъжете! Всичко що е под земята е собственост на съответната община. Община Бургас трябва да плати за смяната на каквото и да е!
12.
MxM
28.11.2019 22:31:38
Водопроводната и канализационна мрежа е собственост на общината. Не лъжете! Всичко що е под земята е собственост на съответната община. Община Бургас трябва да плати за смяната на каквото и да е!
11.
от Бургас
28.11.2019 22:22:39
Аз принципно живея в Братята ама жената живей в Възраждане Гжо Коралска кога щ е оправите тези увехнали улици мноооого са зле много моля Ви много Ви се мжля налж това искате ее вече Ви се Моля!
10.
Живуща
28.11.2019 21:39:00
Нека Г-н Димитър Николов - Кметът да мине бързайки няколко сутрини на път за работа по някоя от посочените улици. Също да се прибере вечер пеша след 18 часа, по-специално по ул.,, Гладстон" в участъка от ул." Княз Борис" до ул." Сан Стефано" и да сподели как според него се движат десетки хора на ден, които не се придвижват с МПС. Със сигурност ще бъде много интересно на живущите в ж. к." Възраждане" да чуят неговото мнение.
9.
Н
28.11.2019 21:27:33
Предлагам във този район данъците на сгради да скочат със 20% но поне да направим луксозна инфрасткура със западни фирми която ще си плати чрез туристи и интерес.
Също предлагам за целия град естетически закон за глоби при условие на неглижиране на външен вид на сграда. И глобите да са свързани със данъците.
8.
Н
28.11.2019 21:25:14
Дракалиев добре дайте дезайна на тези улици на една Японска Холандска фирма. Нека да видим дали ще го построят по интересно по модерно.
7.
Niie
28.11.2019 21:24:11
държовното ????
Докога с грешки? Неграмотници , а ужким журналисти и тям подобни... ужас...
6.
tozi
28.11.2019 20:54:03
e podloga i pomiar.....rrrrr
5.
Цар Асен
28.11.2019 20:11:58
Кога???
4.
Кретен
28.11.2019 19:56:03
Ама той Дракалиев кога стана инженер по инфраструктура,оле мале,тепърва ще страдате.
3.
*********
28.11.2019 19:42:30
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
2.
Димитър
28.11.2019 19:12:57
10 години живея на Македония и Ивайло и за този период от време едно паве не са дошли да наредят,идват копаят правят всичко в кал и си тръгват. Колко картера на коли са останали на Македония не ми го побира умът даже.
1.
Туню
28.11.2019 19:02:05
Надявайте се!
Нищо няма да стане!
  Добави Коментар
Любимите животни, които носят късмет в игрите Предложение за събота Отправете се към остров "Света Анастасия"
Изрод направи бебе на 11-годишната си дъщеря, обвини я, че сама си е виновна Извергът не само не признава вината си, но дори представя абсурдно оправдание – че момичето само било „вкарало сперматозоид в себе си“ Истината за тяхната връзка 40-годишният бизнесмен остана шокиран при вида на младото момиче, с което до скоро е имал интимни отношения
След три брака и два развода – Джейда Дювенджи пак мечтае за сватба В твоето лице открих истинската любов. Ако решиш да продължим заедно като семейство, няма да откажа“, написа Дювенджи в социалните мрежи, обръщайки се към своя любим Тази българка стана популярна от турските сериали, а сега е на път да покори света Гюлсим Али триумфира в Париж – носи тоалети на топ дизайнерка
Опита се да прелъсти звезда от турско кино Тя е страхотна жена, но аз съм необвързан само по документи. Обичам годеницата си и нямам намерение да я предавам с авантюри, споделил Улусой Мартениците стават все по-популярни в Турция Цената на една мартеничка за ръка в турската столица Анкара варира между 10 и 25 турски лири
Демонтират паметника на Христо Ботев във Враца Бронзова статуя ще бъде разделена на три части Тревожни данни: До 2050 г. болестта на Паркинсон ще засегне 25 милиона души И при двата пола се наблюдава възрастово зависимо нарастване на разпространението, което достига своя връх между 85 и 89 години
Енергийният министър Жечо Станков: Зеленият водород е в центъра на енергийната трансформация Чрез плановете за преход на въглищните региони правителството ще подкрепя финансово центрове за върхови технологии като този, каза още министър Станков Командир на „Ахмат“ каза какво се случва в Курска област По думите на генерал-лейтенант Апти Алаудинов остават да бъдат освободени пет селища