Българките купуват най-много спирала за очи
Красивите лице и коса са най-важни за българките и те най-често купуват козметика, с която да поддържат перфектния им вид. Това се доказва от факта, че 8 от 10-те най-продавани продукти във водеща верига за търговия с дрогерийни стоки у нас са именно за неустоими очи, грим и прическа.
Например, през последната година, най-купуваният продукт е спирала за очи на цена 15-26 лева, на второ място е боя за коса с подхранващи масла за 9-12 лева, а на трето - шампоан със специални глини за 6-8 лева. Това показва новото издание на класацията за периода 01 октомври 2018 г. – 30 септември 2019 г. Класацията „dm топ 10“ се изготвя за четвърта поредна година от водещата верига за търговия с дрогерийни стоки по показателя оборот у нас, която има 80 магазина в 26 града в България.
Тя може да се счита за показателна за пазара, тъй като e базирана на данните за оборота от продажбата на над 35 милиона продукта за последната финансова година (01 октомври 2018 г. – 30 септември 2019 г.). Целта е да информира клиентите кои са най-популярните продукти и каква е тяхната средна продажна стойност.
Затова и в класацията не се споменават марки, а само основни характеристики на победителите в отделните категории. Най-продаваният продукт през миналата година по показателя оборот е спирала за очи на цена 16-26 лева. С нея всяка дама може да има плътни дълги мигли с ефект ветрило благодарение на специалната четка, която хваща всяка отделна мигла, извива я и видимо я удължава.
Друг продукт от категория „декоративна козметика“ е на четвърто място - това е фон дьо тен в цвят „златно бежово“ за неустоимо свеж вид на кожата на цена 11-15 лева. Освен че прикрива несъвършенствата на кожата, той я хидратира и подхранва, тъй като е обогатен с витамин Е и така я предпазва от въздействието на външни фактори.
Най-търсеният крем за лице е на цена 10-13 лева за възстановяване на еластичността на кожата и нейното подмладяване. Екстрактите от лайка, коприва, бреза и от цветове на кактус овлажняват и подмладяват кожата, връщат нейната еластичност, мекота и сияен вид. В периода 01 октомври 2018 г. - 30 септември 2019 г. най-купуваният продукт в категория „декоративна козметика за устни“ е премиум течно червило на цена 11-15 лева. То е на 8-а позиция в класацията и има ултра матиращ ефект върху устните за секунди и е със специален апликатор с форма на стрелка за прецизна манипулация. Грижата за красотата на лицето се допълва и от мицеларна вода за почистване и паста за избелване на зъбите и заздравяване на венците.
Продуктите за красива коса са на второ и трето място в класацията. Българката полага грижа и за красивия вид на косата си. Затова и не е случайно, че за втора поредна година боите за коса и шампоаните са на второ и трето място в класацията. Най-търсената боя е на цена 9-12 лева.
Тя е с цвят „естествено кафяво“ и е обогатена със специални масла, Pro-Keratin и серамиди, които укрепват и защитават косъма. Победителят при шампоаните е разработен специално за мазни корени и сухи краища. Той ефективно почиства, овлажнява, и възстановява косата, тъй като е обогатен с 3 вида специална глина. Зелената глина почиства корените, без да ги утежнява, синята глина хидратира косъма по цялата дължина, а бялата глина възстановява изтощената коса.
Добави Коментар