А1 до Флагман.бг: Ще компенсираме с безплатни мегабайти всички наши клиенти, които...
Проблемите с мобилните данни на потребителите на А1 са били краткотрайни и само при част от клиентите, твърдят от мобилния оператор.
Компанията изпрати до редакцията на Флагман.бг право на отговор във връзка с наша публикация преди няколко дни.
Мобилната мрежа на А1 се срина
"На 21 октомври 2019 г. се наблюдаваха краткотрайни затруднения при предоставянето на мобилни услуги от наша страна и е възможно част от клиентите да са изпитали смущения при използването им. Въпреки това А1 поставя удовлетвореността на клиентите си на първо място. Поради тази причина А1 България ще компенсира всички клиенти, които са изпитали затруднение с мобилните ѝ услуги на 21.10.2019 г. и са потърсили информация от каналите за обслужване на клиенти на компанията. Тези клиенти ще получат еднократно по 500 МB мобилен интернет на максимална скорост", пишат от компанията.