Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Twitter неволно раздава лични данни

Фирмата заяви, че "вече не използва телефонни номера или имейл адреси, събрани с цел безопасност или сигурност за реклама"
Ключови думи: Twitter, лични данни, телефонни номера, имейл адрес, сигурност

Twitter се извини за "неволно" използвани имейл адреси и телефонни номера, предоставени от потребителите за сигурност на акаунта си, които предоставят възможност за насочваща индивидуална реклама, съобщава Би Би Си.

Компанията заяви, че маркетолози може да са успели да достигнат до конкретни потребители в Twitter въз основа на данни, дори ако потребителят не е пожелал информацията да се използва по този начин. Не е ясно колко хора са засегнати, но има изтекли данни на потребителите в световен мащаб.

Компанията не се е свързвала с клиенти, за да ги информира за нарушението. Компанията не заявява кога е открит проблема, но обяснява, че е решен "от 17 септември" - преди 21 дни. Фирмата заяви, че "вече не използва телефонни номера или имейл адреси, събрани с цел безопасност или сигурност за реклама".

Съгласно Общия европейски регламент за защита на данните (GDPR), потребителите трябва да бъдат информирани, ако данните се използват за цел, различна от тази, за която са били предназначени. Twitter обяснява, че има 139 милиона потребители, които използват платформата всеки ден и се обслужват с реклами, пише Монитор.

Ситуацията включва система, с която Twitter предлага на рекламодателите да съпоставят собствената си база данни с имейл адреси на клиенти - събрани независимо от Twitter - с потребители в Twitter, които използват същия имейл адрес.

Практиката - често срещана в социалните мрежи - позволява силно насочена реклама, предназначена да достигне до потребители, които вероятно вече са запознати с марката или продукта. Това, което Twitter разкрива сега е, че това съвпадение по имейл препраща адреси, които потребителите са изпратили единствено с цел повишаване на сигурността на акаунта си чрез добавяне на двуфакторна автентификация, а не за реклама. Това е метод, който добавя второ ниво на сигурност - като получаване на текстово съобщение с код за влизане.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Българка продава девствеността си От 14-годишна планирала да се занимава с това, изоставена е от родителите си 10 поведения, които подсказват, че имате перфектен съпруг Кои типове поведение показват, че той е идеален за вас
Арестуваха танкер по подозрение в саботаж Това е поредният подобен случай в Балтийско море след началото на руското пълномащабно нашествие в Украйна Пламна искрата на войната на Балканите Арестувани са двама служители на общината в Грачаница
Катастрофа затвори пътя към Пампорово Движението е спряно, тъй като организация на обходен маршрут не е възможна „Ангелска елха” зарадва с подаръци десетки деца на родители, лишени от свобода Патриарх Даниил полага първа копка на нов енорийски център
Рекорден брой мигранти са загинали в морето на път за Испания през 2024 г. Това е над 50% повече от миналата година Адам Броуди разкри тайната на щастливия брак Женен е за актрисата Лейтън Мийстър
Финландия разследва чуждестранен кораб след поредно скъсване на подводен кабел През 2022 г. газопроводите "Северен поток" Русия-Германия, минаващи по морското дъно в същите води, бяха взривени Щe дaдeтe ли $100 000 зa eднa нoщyвĸa? Ето кои ca нaй-лyĸcoзнитe и cĸъпи xoтeлcĸи cтaи в cвeтa
Шок край Барселона, откриха мъртво бебе в контейнер за боклук На място пристигна и екип на здравните служби, който потвърждава смъртта Биткойнът чупи рекордите Експерти отдават поскъпването на oптимизмa oĸoлo пoлитиĸитe нa нoвoизбpaния aмepиĸaнcĸи пpeзидeнт Дoнaлд Tpъмп