Скандално: Сузанита - успешен маркетинг продукт?
16-годишната Сузан Мурад, известна като Сузанита, рядко влиза в час, съдейки от профила ѝ в социалните мрежи. Вместо това тя често се замесва в скандали, пише dnes.bg
Дъщерята на Орхан Мурад отмаря на почивка в Египет. Докато обикаля около пирамидите, качена на камила, студените в УНСС, този вторник се наложи да отговорят на въпроса - "Коя е тя и защо съществува?".
Въпросът бил част от уводната лекция на доц. д-р Александър Христов от Факултета "Международна икономика и политика" на УНСС.
С него той не искал да обиди невръстната изпълнителка, обясни пред Bulgaria ON AIR преподавателят.
Доцентът показал Сузанита като пример за успешен маркетинг продукт, който съществувал заради потребността на обществото ни, от хора като Сузанита.
Нетрадиционната лекция на УНСС предизвика полярни мнения в социалните мрежи. Самата Сузанита се похвали с признанието в своят Instagram профил.
От Университета нито пожелаха, нито отказаха да коментират темата публично. Според доц. Христов примерът за известността на 16-годишното момиче е показателен маркетинг феномен.
Певицата Сузанита донякъде прикова медийното внимание със скандали, нехарактерни за непълнолетна тийнейджърка, очевидно подкрепени от семейството ѝ.