Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Как Apple предаде Джобс и наруши заветите му

Пуснатият в продажба през 2019 година iPhone 11 Pro Max е невъзможно да бъде управляван с една ръка - той е с диагонал от цели 6,5 инча
Ключови думи: Apple, Стив Джобс, iPhone 11 Pro Max, iPhone

На 5 октомври 2011 година ни напусна Стив Джобс. Той бе създател и идеен вдъхновител на корпорацията Apple. След смъртта му някои от неговите принципи бяха безцеремонно потъпкани от компанията. През 2007 година диагоналът на iPhone бе 3,5 инча. Седем години по-късно компанията представи iPhone 6 с диагонал 4,7 инча, iPhone 6+ — 5,5 инча.

Пуснатият в продажба през 2019 година iPhone 11 Pro Max е невъзможно да бъде управляван с една ръка - той е с диагонал от цели 6,5 инча. Преди служителите на компанията знаеха всичките тайни на създаваните от Apple устройства, но извън пределите на офиса им бе забранено да разпространяват каквато и да е информация.

Джобс смяташе, че пазенето на тайната кара Apple да се отличава от всичките останали компании на пазара. Сега за всичките ключови промени в новите телефони се знае почти година преди презентацията им. Създателят на Apple бе страховито педантичен, той изискваше от своите служители максимално внимание дори и към най-дребните неща.

Например, жака на слушалките трябваше да влиза в дупката на телефона със своеобразен силен шум. Нито един детайл не трябваше да бъде обикновен - Джобс смяташе, че функционалността и удобството при използване трябва винаги да са над всичко и във всичко. Но съвременните модели на MacBook не са удобни те нямат USB 3.0, а новите iPhone-и нямат USB-C, затова не е възможно всичките устройства на Apple да се зареждат само с един кабел.

По времето на Джобс компанията пари в своето промотиране почти не влагаше. Рекламните кампании се състояха само от презентирането на новите устройства. Днес Apple активно рекламира своите устройства: банери, разпращане на рекламни материали по пощата, замяна на старо устройство за ново с доплащане.

1
Коментара по темата
1.
Коки
06.10.2019 16:01:54
Очевадно е, че статията е превод от Руски...а редакторите не са българи....все пак блогодаря за инфото.
  Добави Коментар
Джони Деп предупреди феновете си, че... Дебнат злосторници Актьор с огромна изцепка Прекали ли, преценете сами?
Направи разтърсваща изповед Насар е имал трудно детство Ивана черпи с... Домашни вкусотии
Почина композиторът Александър Савелиев Състоянието му бе тежко, след като пострада при взрив на газова бутилка Неприятна новина за хляба Ето какво каза Тодор Джиков
126 загинали в Тибет, трусът е разлюлял и Индия 188 са ранените при земетресението с  магнитуд 7,1 по Рихтер  Шокира с думи за Рафа Надал Бублик има тежко мнение
Притеснителна информация за Зеленски Рейтингът му пада в Украйна Подигра се с Наско Сираков и треньора Хулио Младежа май грам не харесва настоящия президент на "Левски" 
Държи уникален рекорд Гришо е реклама за България Направи страхотен жест Към друга актриса и детето й