Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

A1 спира окончателно услугата bob, но не е ясно откога

Спирането на услугите става постепенно, служители в офисите убеждават клиентите вече да не ползват bob, а да минат на план на А1
Ключови думи: А1 Bob, телефони, мобилни оператори

А1 прави поредни стъпки към спиране на услугата bob, показа проучване на „Флагман“.

Действащите абонати все още могат да я ползват, не е ясно обаче докога.

Още през юни съобщихме, че служители в офисите се опитват да убеждават клиенти на bob да се откажат от услугата и да я заменят с план на А1. Аргументът им бе, че bob ще спира от юли. Това се оказа невярно. Всъщност bob само преустанови включването на нови абонати.

Това може да се прочете и на сайта bob.bg:Считано от 01.07.2019 г. „А1 България“ ЕАД преустановява предлагането на тарифни планове с търговска марка „bob“, като се спира възможността за сключване на нови договори от нови абонати или съществуващи абонати на други услуги на А1. Сключените до настоящия момент договори за тарифни планове „bob“ запазват своето действие, като текущите абонати могат да ползват допълнителни услуги (гласова поща, моят bob на www.bob.bg ), могат да заявяват допълнителни пакети, да удължават срока на договора си, да преминават към тарифни планове с марка „bob“, както и да променят тарифния си план към текущите актуални от портфолиото на А1.“

От 1 септември предстои допълнително спиране на услуги, става ясно отново от сайта на bob: „Считано от 01.09.2019 г. се преустановява възможността текущите абонати на тарифни планове „bob“ да променят тарифните си планове с други тарифни планове с марка „bob“. Абонатите могат да активират актуални bob допълнителни пакети и услуги, както и да преминават към текущите актуални планове от портфолиото на А1, публикувани на www.a1.bg.“

Няколко ползватели на bob през последния месец се оплакаха от служители на А1 на редакционните телефони на „Флагман“. В клиентските офиси продължавали да ги убеждават, че услугата ще спре и че трябва да преминат на план на А1.

Това не се прави навсякъде, както се убеди лично репортер на „Флагман“, който се представи за клиент и попита как стоят нещата с bob.

В един от офисите в София служителка обясни, че услугата продължава да действа и че не принуждават абонатите да преминават на план на А1.

Обадихме се обаче (като клиент) и на оператор на bob – на телефон 123. Той каза, че услугата продължава да действа, но директно посочи, че в един момент ще спре, макар че не е ясно кога.

Ако предстои някаква промяна от страна на оператора, всички клиенти ще бъдат уведомени и тогава вече ще може да вземете решение какво да направите с картата – дали към А1 или към някой друг оператор да я прехвърлите, дали да закриете номера. Предстои това, но не мога да ви кажа кога ще се случи. Конкретна дата не мога да дам като информация“, каза служителият от bob.

След конкретен въпрос дали услугата ще спре в един момент, отговорът бе „да“.

Отправихме официално запитване и до пресцентъра на А1 със следните въпроси - А1 има ли намерение за окончателно спиране на услугата bob и за прекратяване на договорите с клиентите? Ако да, за кога е планирано да се случи това?

Конкретен отговор обаче не дойде, а общо взето ни бе повторена информацията от сайта на bob.

От 01.07.2019 г. „А1 България“ ЕАД преустанови предлагането на тарифни планове с търговска марка „bob“, като спря възможността за сключване на нови договори от нови или съществуващи абонати на други услуги на А1. Считано от 01.09.2019 г. ще се преустанови възможността текущите абонати на тарифни планове „bob“ да променят тарифните си планове с други тарифни планове с марка „bob“.

Сключените до настоящия момент договори за тарифни планове „bob“ запазват своето действие, като текущите абонати могат да ползват допълнителни услуги (гласова поща, моят bob на www.bob.bg ), могат да заявяват допълнителни пакети, както и да преминават към текущите актуални планове от портфолиото на А1, публикувани на www.a1.bg“, се посочва в отговора на отдел „Корпоративни комуникации“ до „Флагман“.

По всичко личи, че в плановете на А1 е bob в един момент да спре. Въпросът е - кога.

Основно предимство на bob е, че договорите са безсрочни и могат да бъдат прекратени по всяко време без санкция. Тарифите пък са прости и ясни, а таксите – относително ниски.

7
Коментара по темата
7.
Радка
18.09.2019 10:55:24
Аз бях излъгана от служител на А1, че услугата, която ползвам на на bob и плащам по 10.8 стотинки на минута е
променена на 70 стотинки на минута и така ме принудиха да си избера абонаментен план към А1. Оказа се че такова нещо няма!
Сега ще подам жалба в КЗП.
6.
Димитър
31.08.2019 22:50:23
Искам да кажа към всички който си мислят, че bob ще се премахне говорих с по горен състав на а1 където ми обясниха,че боб ще продължава да съществува когато решат боб да се закрие ние потребителите ще получим sms от оператора.За сега се води слух който не е верен bob съществува за напред.
5.
Старшината
31.08.2019 20:19:58
Ясно!
Спират боба,
минаваме на леща
4.
висок
31.08.2019 14:28:17
BOB пенсионерския телефон за 2,99 лв на месец! Мечта. Ще го спрат за да дерат по 5,99 от всеки човек! Сега съм на Виваком за 4,99 лв на месец!
3.
Бобан Аеднович
31.08.2019 14:25:22
Вижте какви са тарифите на bob в Австрия и Словения... Поредната гавра с българския потребител...
2.
Потребител на bob
31.08.2019 13:13:39
Всеки път щом отида за нещо до офис на А1, започват да ме убеждават да мина на абонаментен план и че вече услугата bob не се поддържа. Същевременно не ми предлагат по-добра или подобна оферта. Предлагат всеки път 100 минути и 100 МБ Интернет за 5,99 лв при положение, че на bob плащам по 10.8 стотинки на минута и почти не говоря и по 1 лев за 500 МБ на месец. Ако наистина решат да го спират, мисля да мина на Булсатком.
1.
Las vegas
31.08.2019 12:49:42
Лъжат като мангали , много ги е яд че няма договори и не могат да си въртят номерата да ти надуват сметката а ти да нямаш право да си прекъснеш договора, боб беше единствената оферта която даваше някакви права на потребителите, всички оператори са мошеници с протекции от държавата, не мога да разбера защо трябва да има такива договори по 1 ,2 години , така се гарантира на оператора че няма да мръднеш за това време , това си е чисто извиване на ръце
  Добави Коментар
Залужни: Започна Третата световна война!      Според него началото ѝ се доказвало от привличане на военна помощ от Китай, Иран и Северна Корея за Русия Слънчево и студено ще е утре, в планините ще превалява сняг В неделя и в понеделник ще е предимно слънчево 
Кметът на Минерални бани остава под домашен арест От прокуратурата коментираха, че разследването продължава, като е възможно и повдигането на нови обвинения Ракетата "Орешник" прелетяла до Днипро за 15 минути Тя е била оборудвана с шест бойни глави: всяка от тях оборудвана с шест суббоеприпаса
Важно за шофьорите: Предлагат промени в регистрацията на коли Има нужда от облекчаване на режима по отношение на предоставяните документи Русия превзе още територия в Източна Украйна Селото е разположено на 12 км северно от Курахово 
"Пия вино от 4 бона и не знам къде се намирам" Това сподели холивудска звезда, разказвайки перипетиите си Авариен ремонт затваря пътя Царево - Резово Движението ще бъде ограничено за 3 часа
Над 1000 бегачи ще мерят сили в първия Полумаратон Бургас 2024 Надпреварата се провежда за първи път Бъдещето на автоматизацията в индустриалните работни пространства
Модерната суперхрана Просото се превърна в последен писък на модата по здравословното хранене Затварят два участъка от ул. „Св. Патриарх Евтимий“ в Бургас Спазвайте временната организация, която ще бъде въведена в района и използвайте обходни маршрути