Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Три трупа в софийското метро за 21 години

Ключови думи: Самоубийци в Метрото, три трупа в Метрото, инцидент в София

Защитни прегради ще бъдат поставени на 12 станции от линии 1 и 2 на столичното метро. По подобен начин обезопасяват и спирките на строящата се в момента трета метролиния. Преградите са с врати, които ще се отварят едновременно с тези на влака. Така чакащите на станцията хора ще бъдат предпазени от падане или навлизане на релсите. Причината да се поставят такива прегради и на по-старите станции са зачестилите инциденти.

Само за последните два дни имаше две опасни ситуации на станция “Сердика”. За 21 г. в столичното метро има три инцидента с фатален край. Два от тях са самоубийства, а третият – нещастен случай. 

“Обществената поръчка за доставка, монтаж и проектиране на автоматични перонни прегради за първа и втора линия на метрото вече е към края си, като се очаква тя да приключи през септември, момента се уточняват последните документи, след което ще бъде подписан договор. Първите врати ще бъдат поставени на две от най-натоварените станции “Опълченска” и Стадион “Васил Левски”, съобщи пред “Труд” директорът на “Метрополитен” проф. д-р инж. Стоян Братоев. Първоначално ще бъдат купени прегради за тези две спирки и те ще бъдат поставени през лятото на 2020 г. След анализ и тестове се очаква да бъдат поръчани прегради за още десет станции, като в тяхще влизат и двете спирки “Сердика” към линии 1 и 2. “Това ще се случи за още 24 месеца”, каза още инж. Братоев.

Прогнозната цена за първите две прегради е 3.2 млн. лв. без ДДС, цената за останалите десет ще бъде на стойност около 15 млн. лв. без ДДС. Изпълнителят на поръчката ще трябва да затвори с прегради пероните в зоната на спиране на влака общо 85 м. след което ще се проведат тестове ище бъдат пуснати в експлоатация. Вратите трябва да са високи 170 см. На първия и втория лъч на метрото няма автоматично спиране на влака, за разлика от третия. Това налага разработване на специално табло, снабдено със сензори, които да отчитат точността на спиране на мотрисата. 

 

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
ОДК-Несебър организира урок по добрина за малките ученици от СУ "Любен Каравелов" Инициативата, организирана от Общински детски комплекс - Несебър, беше посветена на 21 ноември - Ден на християнското семейство Главчев за Шенген: Финалното решение ще бъде взето декември, нещата вървят по план Финалното решение ще бъде взето на 12 декември на Съвета на вътрешните министри
С тази царска запеканка със зеле и кайма впечатлявам всички гости Ще останат изумени от вкуса Европрокуратурата разследва финансова злоупотреба при реставрация на българска църква Извършени са претърсвания в Бургас, Петрич, Рила и София
Световна сензация: Твърдят, че Ружа Игнатова е жива и се крие в... В момента САЩ са предложили награда до 5 милиона долара за информация, която ще доведе до ареста и осъждането й Зловещо: Момче задига номера от изгорялата кола на Гунди, ето какво се случва с него За съжаление Здравко Енчев също си отива млад от този свят
Разкриха тайната й Никол Кидман използва интересен трик, за да омайва Археологически музей ще бъде издигнат в Обзор В последните няколко години община Несебър направи значителни инвестиции в инфраструктурата на Обзор
Спортна България скърби Отиде си млада баскетболна надежда Обесилият се полицай оставил предсмъртно писмо? Жената, с която живее, го заварила същата нощ да пише на бял лист
Дари 20 милиона Железния получи хонорар от 20 милиона долара за боя с Пол и дари сумата до цент Ето кой ще печели „Биг брадър" Зрителите три пъти спасяват от изгонване фризьорът с трудно детство Марио