Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Три трупа в софийското метро за 21 години

Ключови думи: Самоубийци в Метрото, три трупа в Метрото, инцидент в София

Защитни прегради ще бъдат поставени на 12 станции от линии 1 и 2 на столичното метро. По подобен начин обезопасяват и спирките на строящата се в момента трета метролиния. Преградите са с врати, които ще се отварят едновременно с тези на влака. Така чакащите на станцията хора ще бъдат предпазени от падане или навлизане на релсите. Причината да се поставят такива прегради и на по-старите станции са зачестилите инциденти.

Само за последните два дни имаше две опасни ситуации на станция “Сердика”. За 21 г. в столичното метро има три инцидента с фатален край. Два от тях са самоубийства, а третият – нещастен случай. 

“Обществената поръчка за доставка, монтаж и проектиране на автоматични перонни прегради за първа и втора линия на метрото вече е към края си, като се очаква тя да приключи през септември, момента се уточняват последните документи, след което ще бъде подписан договор. Първите врати ще бъдат поставени на две от най-натоварените станции “Опълченска” и Стадион “Васил Левски”, съобщи пред “Труд” директорът на “Метрополитен” проф. д-р инж. Стоян Братоев. Първоначално ще бъдат купени прегради за тези две спирки и те ще бъдат поставени през лятото на 2020 г. След анализ и тестове се очаква да бъдат поръчани прегради за още десет станции, като в тяхще влизат и двете спирки “Сердика” към линии 1 и 2. “Това ще се случи за още 24 месеца”, каза още инж. Братоев.

Прогнозната цена за първите две прегради е 3.2 млн. лв. без ДДС, цената за останалите десет ще бъде на стойност около 15 млн. лв. без ДДС. Изпълнителят на поръчката ще трябва да затвори с прегради пероните в зоната на спиране на влака общо 85 м. след което ще се проведат тестове ище бъдат пуснати в експлоатация. Вратите трябва да са високи 170 см. На първия и втория лъч на метрото няма автоматично спиране на влака, за разлика от третия. Това налага разработване на специално табло, снабдено със сензори, които да отчитат точността на спиране на мотрисата. 

 

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Изповяда се пред феновете си Имах нужда да се създам и опозная“, признава Мегз Скок на цените на брашно, олио, захар, шопската салата поевтинява Вижте какви са цените на борсите
Нова рокада в БНТ. Денят уж започва с Георги Любенов, а се появи тя Георги Любенов продължава да е болен и сутрешният блок отново започна с неочакван водещ Певица нападна Джокович заради политичската му позиция Сръбският тенисист подкрепи студентските протести в Сърбия
Британци се „хванаха за гушите“, заради този имот у нас Преди време англичанин купи порутената сграда на затворено училище и я превърна в място за настаняване Колко пари биха получавали майките, ако взимаха заплата за домашните си задължения Изследване посочи сумата - точно 143 315 долара годишно
Тръмп подписа тежки мита за Канада, Мексико и Китай Увеличава изгледите за повишаване на цените за американските потребители България е внесла 15 560 работници за една година Руснаците най-често ползват синя карта за достъп до нашия пазар на труда
Леден обрат с времето днес, ужасът започва Прогноза за времето - неделя, 2 февруари 2025 г.  Петльовден е! 15 любими имена черпят, спазва се строга забрана за работа и секс Сретение Господне е един от дванадесетте велики празници през годината
Нов инцидент с папа Франциск - препъна се, бастунът му се счупи Светият отец не успя да падне, сътрудници му се притекоха на помощ Ще има ли мир скоро между Москва и Киев? Тагарев с коментар