Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Три трупа в софийското метро за 21 години

Ключови думи: Самоубийци в Метрото, три трупа в Метрото, инцидент в София

Защитни прегради ще бъдат поставени на 12 станции от линии 1 и 2 на столичното метро. По подобен начин обезопасяват и спирките на строящата се в момента трета метролиния. Преградите са с врати, които ще се отварят едновременно с тези на влака. Така чакащите на станцията хора ще бъдат предпазени от падане или навлизане на релсите. Причината да се поставят такива прегради и на по-старите станции са зачестилите инциденти.

Само за последните два дни имаше две опасни ситуации на станция “Сердика”. За 21 г. в столичното метро има три инцидента с фатален край. Два от тях са самоубийства, а третият – нещастен случай. 

“Обществената поръчка за доставка, монтаж и проектиране на автоматични перонни прегради за първа и втора линия на метрото вече е към края си, като се очаква тя да приключи през септември, момента се уточняват последните документи, след което ще бъде подписан договор. Първите врати ще бъдат поставени на две от най-натоварените станции “Опълченска” и Стадион “Васил Левски”, съобщи пред “Труд” директорът на “Метрополитен” проф. д-р инж. Стоян Братоев. Първоначално ще бъдат купени прегради за тези две спирки и те ще бъдат поставени през лятото на 2020 г. След анализ и тестове се очаква да бъдат поръчани прегради за още десет станции, като в тяхще влизат и двете спирки “Сердика” към линии 1 и 2. “Това ще се случи за още 24 месеца”, каза още инж. Братоев.

Прогнозната цена за първите две прегради е 3.2 млн. лв. без ДДС, цената за останалите десет ще бъде на стойност около 15 млн. лв. без ДДС. Изпълнителят на поръчката ще трябва да затвори с прегради пероните в зоната на спиране на влака общо 85 м. след което ще се проведат тестове ище бъдат пуснати в експлоатация. Вратите трябва да са високи 170 см. На първия и втория лъч на метрото няма автоматично спиране на влака, за разлика от третия. Това налага разработване на специално табло, снабдено със сензори, които да отчитат точността на спиране на мотрисата. 

 

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
“Джингъл белс” с гайда по родопски Изпълнението е на девинския гайдар Емил Чолаков Вучич обижда опозиционните лидери, били магарета и педофили В Сърбия ври и кипи
Лоша новина за Украйна! Изход за войниците няма Въоръжените сили на Киев нямат резерви, демобилизацията е невъзможна Вижте кой има имен ден! Почитаме велик българин Празнуват Бисер, Бисера, Бисерка, Бистра и Наум
Светът е изправен пред глобална катастрофа, питейната вода намалява Bъпpeĸи чe Зeмятa e пoĸpитa cъc 70 % вoдa, caмo 1% oт нeя e гoднa зa пиeнe Забраниха на Роби Уилямс да се състезава за "Оскар" Крал ли е култовият музикант, питат се почитателите на седмото изкуство
Доналд Тръмп с удар по ЛГБТ, обеща да спре „транссексуалния делириум“ Ще сложа край на сексуалното осакатяване на деца и ще изключа транссексуалните от армията и от училищата, закани се той ЦРУ се меси във войната в Украйна Очаква се обаче Бърнс да се оттегли от поста шеф на ЦРУ след встъпването в длъжност на новоизбрания американски президент Доналд Тръмп
Принцеса Кейт става кралица скоро Тайни знаци я издадоха Украйна заменя пехотата с ултрамодерна техника Володимир Дегтярев съобщава за нападение на украинските отбранителни сили срещу позициите на руските войски край Липци, разположено северно от Харков
Белгия се готви за война Брюксел издаде насоки към населението си за войни и бедствия Не правете секс на дивана, защото... Лекар предупреди за сериозни рискове