Семейство запази хотел край морето, но го настаниха на 1 час пеша от плаж в Гърция
Семейство от Севлиево е избрало да прекара лятната си почивка в гръцкия курорт „Афитос”, където резервирали стая в малък хотел близко до плажа. Когато пристигнали в града, се оказало, че резервацията им е отменена, а алтернативата, която им предложили, била с много по-лошо качество, съобщава Нова телевизия.
Това е пореден случай с отменена резервация за почивка в последния момент.
Спокойна почивка или приключение с отказана резервация в последния момент. Напоследък все повече са хората, на които плановете им се провалят, въпреки че са платили предварително, за да си подсигурят спокойствието.
В такава неприятна ситуация попадат Христофор и Ренета.
„Бяхме резервирали месец по-рано, за да сме спокойни и да можем да отидем на мястото, където сме решили, че ще почиваме. Заплатихме си предварително почивката, обадихме се предварително преди да пристигнем в „Афитос” на хотелиера, каза че всичко е наред и ни очаква”, разказва Ренета Петрова.
Оказва се, че резервацията им е отменена, а неприятната новина разбират, чак когато пристигат в града.
„Пристигаме в „Афитос” и в 12 часа ни казва да изчакаме на една бензиностанция. След това ни каза да го последваме и ни заведе в една вила, която въобще не се намира в „Афитос”. Тя е по-скоро между „Афитос” и „Политея””, уточнява Ренета.
Вместо в хотел на метри от морето те са настанени в друг с условия- далеч неотговарящи на изискванията на семейството. Хотелиерът ги уверявал, че нямал места, но мястото, където ги настанява ще им хареса. Според собственика на хотела, не е било възможно семейството да бъде настанено в стаите, за които са платили. Пред екипа на NOVA той заяви, че качеството на стаите, където са настанени, е по-добро, отколкото мястото, което запазили първоначално.
От платформата за резервации са изпратили писмо до семейството, в което се извиняват за ситуацията и уверяват, че вината е в хотела.
„Платформите за хотелска резервация, които могат да ползват всички граждани на Европейския съюз, когато правят резервации за настаняване и за почивка на своето семейство се явяват посредник. Съгласно директивата за електронната търговия посредническите услуги са освободени от отговорност. В тази връзка, всяка една такава платформа се стреми отговорността да се носи от хотелиера”, обясни Лиляна Кирчева-Арсова – директор Дирекция „Туристическа политика”.
За да може случаят да бъде проверен, трябва да бъде пусната жалба в Комисията за защита на потребителите в България. Семейството се прибира днес в България, като предстои да пуснат жалба.
Букинг взема 15% от обявената цена само ако резервираш през платформата и не носи отговорност за подвеждаща и невярна информация и снимки.
Ако има свободен период примерно7-8 дни и ти резервираш 3 по средата на този свободен период,и евентуално се появи клиент за целия ,ще те отсвирят без да се замислят, вервай ми! Останалия "накъсан" период е с много малък шанс да бъде зает и кантара веднага се накланя в "правилната" посока.
От 15 години се занимавам с това и няма гърци ,няма турци,сърби ,българи...всички са едни и същи. Както и да ти се усмихват каквито и "метани" да ти правят ти си просто "портмоне". И ако знаеш език и разбереш какво се случва зад гърба ти ще се отчаяш напълно от хората.
В Аборигенска България, където хората нямат никакви права или незнаят къде да си ги търсят, номерата на пишман хотелиери минават. Резервацията през букинг е вид договор и не може да бъде нарушен, само защото алчен ганьо ще вземе 5 лв отгоре!
Всеки хотел предлага по-ниска директна цена, с цел да си спести 15% от букинг.
Докато българина е чуждопоклонник така му се полага...
Гърците пъшкат като видят, че при тях идва на почивка Българин.
Гади им се от бай Ганьовци.