Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Бира Perlenbacher е любимият Lidl продукт на Бургас и Царево

Клиентите на Lidl в Бургас и Царево имаха възможност да опитат общо 12 продукта от собствени марки на Lidl
Ключови думи: Бира Perlenbacher, Lidl в Бургас, Lidl Царево

През изминалите три уикенда жителите и гостите на Бургас и Царево имаха възможност да дегустират избрани продукти от собствени марки на Lidl. Над 4400 човека се включиха в дегустациите, като освен да опитат, клиентите на веригата имаха възможност и да гласуват за всеки от продуктите. Резултатите от гласуването определиха бира Perlenbacher бутилка като безпрецедентен победител и в Бургас, и в Царево, със съответно 90% и 96% одобрение. На второ място по вот бургазлии класираха кашкавала от краве мляко на „Родна стряха“ с 86% одобрение, а на трето – мини сладоледите на Gelatelli Classic с 85% одобрение.

Дегустиралите в Царево наредиха италианския сладолед Gelatelli на второ място с 92% одобрение, а третото място остана за мини сладоледите на Gelatelli Classic с 83% одобрение.

Клиентите на Lidl в Бургас и Царево имаха възможност да опитат общо 12 продукта от собствени марки на Lidl, разпределени в четири категории - млечни, колбаси, сладоледи и бира.

Продуктите, представени в дегустациите, са сред участвалите в мащабен вкусов тест, проведен за веригата от IPSOS България в началото на годината. В него са взели участие 4600 респондента, които са тествали 199 продукта от 24 собствени марки, а резултатите са изведени на база 19 900 получени оценки. Проучването е проведено по метода на т.нар. сляп тест (blind test), при който тестващите не виждат опаковките на продуктите и не разполагат с информация за марка или производител, за да може оценката им да бъде безпристрастна. Резултатите по продуктови категории показват, че 85% от българите одобряват вкуса на млечните продукти, собствени марки на Lidl, 81% одобряват вкуса на бирата, 92% одобряват вкуса на сладоледа, а 84% от българите одобряват вкуса на колбасите собствени марки.

До месец ноември 2019, дегустации ще има във всички градове, в които има магазини от веригата, а допълнителна информация за най-големия вкусов тест на продукти, собствени марки на Lidl, както и за графика на дегустациите, можете да намерите на lidl.bg/kachestvo

Сексът и боя Повечето истории от Северозапада са доста брутални - все пак такава е реалността там Лечителката Силвина Бел Илали разпозна в Тръмп най-висшия дух и прогнозира потъване на ЕС Според нея Сергей Лавров също не е случаен човек и духът му бил господар на кармата
Най-сигурните секс пози за зачеване Двойките, които изпитват затруднения в репродуктивно отношение са готови на всичко, за да успеят Алдебаран: Идва нова ера за човечеството Уран движи света към свободата, а Плутон – завладява и подчинява всичко и когато действат една срещу друга, резултатът е колосална разруха, каза той
Пророкът Едгар Кейси: Бъдете господари на храната си! Здравословни вегетариански ястия Очаквано от 1000 години знамение на Първа пролет, астролог разкри как любовта побеждава тъмнината Най-висшите енергии на целия Космос се фокусират към Земята и ще ни влияят цяла година, каза Филип Филипов
Цунами може да удари Санторини, готвят се за евакуация Според проучването макар сеизмичната активност да е известен фактор, свлачищата - както на сушата, така и под водата - също могат да предизвикат разрушителни вълни След Холивуд, пламна и Ню Йорк Губернаторът на щата Ню Йорк Кати Хочул обяви извънредно положение в окръг Съфолк
До часове в Германия ще е ад, куп летища затварят Възможно е стачката да продължи няколко дни, като преговорите между синдикатите и работодателите все още не дават резултат Гущеров отнема децата от Светлана, готви план да я срине със земята Милионерското синче е готово на всичко за да си върне децата и да унижи плеймейтката
Възможно е търговци да вдигнат цените, след като влезем в еврозоната, но конкуренцията ще елиминира бързо тези практики Икономистът от Пловдив Георги Стоев е поел лична инициатива в социалните мрежи, в която си е поставил за цел да отговаря на въпроси на граждани за важните промени, които ще настъпят, след като България влезе в Еврозоната Деца, учители и родители засадиха дръвчета в Бургас в инициативата „Горичка на децата“ Основната цел на събитието беше да покаже на децата колко е важно да се грижим за природата