До МВР и прокуратурата: Действащ служител на КАТ-Бургас основен играч в схемите на д-р Димче Миладиноски
Нови разкрития за хосписите на д-р Димче Миладиноски направи негов бивш служител, който твърди, че освен, че не е получил 2 заплати, е станал жертва на вендета чрез дясната ръка на доктора – действащия полицай от КАТ-Бургас Михаил Узунов. Александър Караманов е бил нает за шофьор в хосписите. След поредицата публикации на Флагман.бг той дойде в редакцията ни, за да изнесе нови шокиращи данни.
„Бях назначен за шофьор с хосписа, а вършех всичко. На това място няма медицински кадър, освен Миладиноски. Всичко се върши от санитарки с 4-ти клас. Те сменят памперси, мият чинии, помагат в кухнята, разнасяме храната с линейката, защото се готви в Поморие и се разнася до Черноморец. С линейката още се караха пациенти, храна, трупове.
В хосписа един по-сериозно болен човек оцеляваше между 3 и 15 дни. Руснакът Светослав Соболев, за когото писахте, например, лично аз го взех от дома му. Той прекара в хосписа точно 4 дни и почина, а докторът го държа още 2 дни в камера, преди да съобщи на съпругата му Татяна Климова. Има и много хора, които идват, виждат за какво става въпрос и си тръгват.
Докторът се сдобиваше с пациенти чрез рушвети – даваше на лекарите от отеделенията пари, за да му пращат болни.
В хосписа в Черноморец има 60 места, а в Поморие – 90 места. В момента в Черноморец двата етажа са пълни с хора, а в Поморие са настанени около 12 души.
Пациентите от Поморие не стига, че си плащат над хилядарка за престоя в нелицензирания хоспис, но и са използвани да вършат работа на Миладиноски. Лично с мен е идвал 60-годишният Стоян, с когото заедно пренасяхме пациенти до линейката. Той пие депакин – лекарство за деменция. Сестрата на Стоян е директорка на една от желаните детски градини в Бургас. И до ден-днешен той живее там, близките му плащат за престоя му, а той принуден да пренася лежащо болни пациенти.
Колко се плаща за услугите ли? Цените са различни – гледа се с каква кола идваш, какви дрехи носиш, с какъв телефон си и така се преценява колко да платиш.
Работих за д-р Миладиноски от 21 януари до 27 май тази година. Сега вече не работя при него и си търся заплатите за 2 месеца – март и април. Аз бях назначен за шофьор, но реално бях всичко – готвач, шофьор, пазач, личен асистент. Поисках си парите и той каза, че повече няма ангажименти към мен.
След това започна вендета чрез неговия администратор, счетоводител, шофьор, дясната му ръка Михаил Узунов, който е и действащ служител на КАТ в Бургас.
Всичко се случи пред Спешното отделение, където има и камери. Бях паркирал и чаках Миладиноски да дойде да ми даде заплатите. Тогава дойде дядо с бастун и помоли да го закарам. Качи се дядото от дясната страна отзад и в този момент явно докторът му се е обадил и Узунов пристига с колата на КАТ. Първо – няма никакво право да изкарва клиента ми от таксито. Аз плащам на тази държава, на Общината плащам лицензи и т. н.
Узунов ми казва да отида да ми връчи постановлението за глоба в КАТ. Казах, че ще отида.
Изхвърли дядото и ми нареди да тръгна за КАТ, аз се изнервих и потеглих. Не съм сложил колана и той тогава на задната камера на катаджийската кола ме хваща, че не съм го сложил. Спряхме пред КАТ, отидохме да ми дадат постановлението, в което е записано, че съм минал на червено с линейката на Миладиноски. 210 лева ме глобяват за това и за държане на телефон. А във въпросния момент аз говорех с Миладиноски, който ме питаше къде съм и че пациентът ме чакал в Спешното да го взема.
В този момент покрай мен минаха моторизираните полицаи от „Сигма” и веднага се започна отбий вдясно, мина на червено, говориш по телефон. Аз обясних, че говоря с доктора. Питат къде отивам – ами с линейката къде може? Дойдоха мотористите до Спешното и ми наредиха след час да съм в КАТ. Закарах пациента до Черноморец, а след това се върнах, писаха ми акт и ми взеха 20 точки и 210 лева акт.
После вече след няколко дни, когато тръгнахме за КАТ и той беше изкарал от колата клиента ми, забравих да си сложа колана. В КАТ ми връчи глобата от линейката и ми написа нов акт, че съм карал без колан, без включени светлини, не съм попълнил пътна книжка. В момента вися на 7 точки и спирам на всяка мравка пред мен.”
Това е разказът на Александър Караманов. Преди 20 дни той е подал жалби срещу д-р Миладиноски и служителя на КАТ-Бургас Михаил Узунов в 5 РПУ и ОД на МВР-Бургас, още не е получил отговор. Караманов не вярва, че някой е способен да спре издевателствата над български граждани от д-р Миладиноски и екипа му в Поморие и Черноморец.
С изненада Флагман.бг узна още, че през февруари 2019 г. за първи път е учредена Национална асоциация на хосписите в България. Управителният съвет, който се състои от пет души, е излъчил за свой председател д-р Димче Миладиноски, който явно е сериозен авторитет за своите колеги.
Флагман.бг ще продължи да следи случая и да Ви информира. До момента няма ясен знак от полицията и прокуратурата, че ужасите, за които твърдят близки на починали пред медията ни, са взети под внимание и се работи по установяване на нарушенията на д-р Димче Миладиноски.
A za snimkite po 5 sestri uj pomagat na 1 pacient . Policaq trqbva vednaga da bude uvolnen
Флагман.бг ще продължи да следи случая и да информира;
Благодарност за Флагман.бг
Разбираме че все още няма ЯСЕН знак от полицията и прокуратурата.
Лично аз ще бъда в петък в полицията в Созопол и ще проведа разговор с следовател
Съветвам всички пострадали да го направят
Имам също и гражданско дело с насочена дата в районият съд Бургас / дело срещу “д-р” Миладиноски / през септември .
Да бавно стават всички тези неща свързани с съда и полицията / за мене е вече 2 година / но ще станат и ще има някаква присъда за този / нямам думи” доктор”/.
Да сега е момента да бъде затворен този АД Хосписа на Миладиноски и да бъде отнето правото на лекар на Димче Миладиноски .
Сега трябва прокуратурата и милицията да защитят своите граждани.
Решението на концерна е било взето въпреки ниските трудови възнаграждения в България, се казва още в публикацията на АРД. Основният аргумент за решението на Фолксваген бил турският пазар. Според прогнози на концерна от Волфсбург, само в Турция годишно ще се продават по 40 000 лимузини Пасат.
Всички граждани, които са принуждавани от лекарите, сестрите и санитарките в УМБАЛ да подадат сигнал в Комисията за защита на личните данни, такава далавера се върти с личните данни на пострадалите при птп, че това с НАП е капка в морето!