Какво срина системата на градския транспорт на Бургас
За сериозен проблем със зареждането на карти за обществения транспорт на Бургас, сигнализира нашият читател Жана Петкова от ж.к.“Меден рудник“.
Чрез рубриката „Вашият сигнал до Флагман.бг“ тя алармира, че не може да си зареди картата, която й осигурява по-евтини билети.
„Установих, че зареждането на карти е затруднено и дори невъзможно. Направих 3 опита и едва на 3-ия се получи. Преди това системата им все не работеше. Тюхкат се, вайкат се, а пътниците са принудени да пътуват с билети от 1,50 лв, вместо да се възползват от ценовите пакети за карти за пътуване“, пише ни Жана Петкова.
По думите й заедно с нея на терминала в ж.к.“Меден рудник“ чакали още 6 човека, наложило се да пътува до „Транспортна къща“ в центъра на Бургас, но и там положението било същото.
Флагман.бг потърси управителя на „Бургасбус“ инж.Петко Драгнев, който е категоричен, че проблемът е разрешен.
„Заради големия проблем с електрозахранването имахме проблем със системите. Касите изгубиха интернет връзка, фирмата, която поддържа техническата ни инфраструктура имаше нужда от известно време, за да отстрани срива. Освен касите, беше загубена и връзка с таблата по спирките, но се справихме с всичко в срок“, обясни пред Флагман.бг инж.Петко Драгнев.
Припомняме, че в понеделник имаше голяма авария в подстанция "Рибари", собственост на Енергийния системен оператор. Над 1 час 70 хил.бургазлии останаха без ток, а както се оказа са нанесени и немалки косвени щети върху домакинска техника и системи. Сериозни щети са претърпели и кабелните и интернет оператори.