Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Калина Кузманова изгря във втората реклама на мастика

Ако в първия клип Калина имаше по-скоро второстепенна роля, тук я виждаме като основен и единствен обект на мъжките стремежи на героите в клипа
Ключови думи: калина кузманова, реклама, мастика, пещера, новини, видео

Всеобщата риалити любимка Калина Кузманова, станала известна от сериала „София Ден и нощ“,  изгря във втората реклама на Мастика „Пещера“ този сезон, пише hotarena.bg

Видеото вече върви в национален ефир. Ако в първия клип Калина имаше по-скоро второстепенна роля, тук я виждаме като основен и единствен обект на мъжките стремежи на героите в клипа. Рекламата отново ни пренася в компанията на четиримата приятели, които играят карти на морския бряг. Калина Кузманова се превъплъщава в ролята на общ техен блян в лицето на барманка Вики в близкото плажно барче. Именно риалити героинята е облечена в бански с динен мотив, запазена марка още от рекламите на Мастика „Пещера“ още от времето на Галена, Емилия и Андреа. Култова е нейната реплика: „играта може да е свършила, но сезонът сега започва“. Калина не отстъпва по сексапил и перфектни форми на по-популярните си колежки, снимали се за анасоновата напитка.

Тази година Мастика „Пещера“ реши да разкаже повече за летните преживявания на група приятели на плажа в две рекламни видеа. Първата, в която Емануела показва перфектни форми на плажа и сваля тениската си, предизвика истински фурор. Целта на новата комуникация е да се представят малките удоволствия в живота за обикновения човек. Акцентът е доброто преживяване сред приятели, непринудените взаимоотношения и ситуации, които всеки е преживявал. Кадрите към новото видео са заснети на морето като локацията и дните за снимки са избирани внимателно, за да кореспондират максимално на стилистиката и сюжета на клипа.  Слоганът „Страст на кристали“ е сред най-популярните у нас, а Мастика „Пещера“ е лидер по продажби и предпочитана марка сред анасоновите продукти. 

6
Коментара по темата
6.
214
03.07.2019 00:58:44
Ами сега като замря мастиката от Карнобат, пещерската гледа да дръпне напред.
А иначе рекламата нее знам как още не са я "погнали" разни феминистки организации.
5.
супер тъпа реклама
03.07.2019 00:26:15
Мега тъпата реклама
4.
Наблюдател
02.07.2019 22:36:16
Отвратителна просташка реклама.
3.
До Флагман
02.07.2019 21:43:36
Това някаква новина ли е или платена статия от пещерняците?
2.
Мераклия
02.07.2019 20:58:43
Ще я пръсна!
1.
Браво
02.07.2019 19:55:13
Хубава цица вкара
  Добави Коментар
Шокиращо: Твърдят, че първата съпруга на Димо Алексиев го зарязала заради... Алексиев има тежки проблеми с алкохола и... дрогата? Предизвикан е на бой Любовната драма за Беба може да влезе в клетката за ММА, ако зависи от Велин...
"Взриви" телевизията Димо Алексиев произнесе присъда в Игрите, деликатна подробност е, че в момента той е зад решетките Вярно ли е, че хората във връзки всъщност са по-щастливи от необвързаните? Ето какво казват експертите
„За“ и „против“ прошката след изневяра Да останеш във връзка с някого, който е изневерил, понякога може да бъде нараняващо 4-те зодии, които ще намерят нова любов Вижте кои са те 
За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос Това е тайната рецепта на хората от морето  Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5% Калин Джорджеску получи 22 на сто подкрепа 
7 нездравословни храни, които да избягвате Инстантни спагети са едни от тях Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа
„Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) Една на всеки три жени става жертва на насилие в някакъв момент от живота си Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки За 2024 г. страната ни се нарежда на осмо място по консумация