Британски студенти шокирани, платиха 700 паунда на седмица за вила на ужасите в Свети Влас
Група студенти, които са резервирали луксозна вила в България, за да отпразнуват завършването на университета, с ужас откриват, че тя е изоставена сграда с празен плувен басейн. Абсолвентите са дали 700 паунда за вила с четири спални, собствен басейн, зона за барбекю и зашеметяваща гледка към морето.
Тяхната почивка бързо се влошава, когато пристигат, за да открият счупена пералня на открито, заключени прозорци и празен зеленясал басейн. Вилата също така не се намирала в селото, в което са мислели, че са резервирали, а на отдалечено място на осем мили от обявения в интернет адрес, гърмят британски медии.
Студентите, които завършват университета в Портсмут, казват, че са били принудени да платят за хотел, след като сайтът за резервации предложил лоши алтернативи. Те обвиняват Booking.com – сайта, на който са направили своите резервации – и за бавния им отговор, който твърдят, че ги е оставил в продължение на 13 часа без място, където да отидат.
22-годишната Рейчъл казва, че групата била уверена, че всичко ще е наред, преди да излязат на 9 юни за шест дни. Студентът по криминология споделя: „Бяхме много развълнувани за пътуването и го резервирахме през март. Но когато пристигнахме във „Вила Вероника” в България, открихме, че е изоставена и в ужасно състояние. Беше Ужасно.”
Студентите избрали да отседнат в тази вила заради близостта й до древния български град Стария Несебър, който е обект на световното наследство на ЮНЕСКО. Когато обаче пристигнали на летище Бургас в 5 часа сутринта, им казали, че адресът, даден на сайта, не съществува.
Истинската вила всъщност се намирала в крайбрежното село Свети Влас, на кален хълм без магазини, плаж или ресторанти в близост. Рейчъл обяснява: „Когато пристигнахме, изглеждаше абсолютно ужасно, бяхме шокирани. Басейнът беше празен и зеленясал, прозорците бяха заключени, а в градината имаше инструменти и пералня. Входната врата беше препречена от кабел и дърво, а съоръженията за барбекю бяха отвратителни.”
Групата незабавно се обърнала към Booking.com и помолила да им бъде предоставена алтернатива. Въпреки това обаче се наложило да прекарат първия ден от почивката си с куфарите на плаж, пълен с туристи. Рейчъл допълва: „Платихме за такси и стояхме наблизо в калта и дъжда, за да го открием мястото в същото състояние, което не ни изненада. „Но когато отново се обадихме, те просто казаха, че ще започнат да търсят алтернативно настаняване, което ги бяхме помолили да направят десет часа по-рано.” „И след като ни изпратиха някои опции един час по-късно, всичките от които бяха ужасни, ни казаха, че трябва да платим цената предварително.”
Студентите в крайна сметка взимат нещата в свои ръце и си резервират хотел, оставяйки общо 1 110 паунда. Кошмарът им не свършва с това, тъй като се помъчили да получат обезщетение от вилата. Рейчъл посочва: „След като няколко пъти поискахме да говорим с ръководител, един се съгласи да ни изпрати имейл, потвърждаващ, че ще бъдем обезщетени и ще получим 266 паунда като компенсация. „Когато обаче писмото пристигна в писмен вид, то гласеше, че парите ще бъдат изплатени в местна валута, така че всъщност бяха около 120 паунда."
В крайна сметка студентите резервирали новото си място за настаняване в 8 часа същата вечер, но то нямало частен басейн или съоръжения за самостоятелно приготвяне на храна. Рейчъл пояснява: „Трябваше да плащаме за скъпа хотелска храна, когато си мислехме, че ще можем да се готвим сами. „Направихме така, че все пак да си изкараме по възможно най-добрия начин, но това хвърли сянка върху почивката ни и останахме с празни джобове. „Ние подчертахме нашите опасения още преди да тръгнем и не бяхме взети на сериозно, нито преди да отидем, нито когато стигнахме там.”
След това студентите са получили пълно възстановяване на сумата. Говорител на Booking.com каза: „Нашата основна цел е да улесним гладкото протичане на пътуването и приятните преживявания за нашите клиенти, като им даваме възможност да изживеят света навсякъде и когато пожелаят. “За целта, ние сме на разположение 24/7, за да отговорим на всички въпроси или притеснения, които нашите клиенти могат да имат, особено в много редките случаи, когато може да се случи нещо неочаквано в имота. „Тъй като сме много съпричастни към трудностите, с които се сблъска тази група, предложихме пълно възстановяване на първоначалната им резервация, както и покриване на всички разходи за преместване, което направихме като жест на добра воля. „Нашият екип също проучва този имот, тъй като това, очакванията на клиентите да бъдат изпълнени, е един от нашите приоритети", посочили още от Booking.
препречващи входната врата на вилата
за хотел до края на почивката си
гледка към морето, но студентите открили, че
се намирала на кално нагорнище
и какво студентите мислели, че ще получат при пристигането си
което се оказало много по-далеч
..., а статия с заглавие (примерно):"Български граждани шокирани , дадоха последните си налични пари, за поредната седмица на ужасите в родината си страна България, която е поредната Британска колония".......
......
"Ма в нормалния свят има ясни и разписани правила..."
пич, май и ти спадаш в категорията функционално неграмотни - четеш, ама не разбираш... но много знаеш
booking.com си е американски точно колкото и amazon.com.
разликата е, че единият сайт е регистриран в щатите, а другият в централата на мошениците - амстердам.
Ма в нормалния свят има ясни и разписани правила за търговия и всичко. Тук е джунгла.
Те и за това Амазон са номер едно.
Още на първите снимки в боокинга се вижда освен морето и черният път пред вилата.
Ако разгледате снимките ще видите че кабелите и осб плочата са в дясно зад къщата във ниско вкопано място и никакъв вход за туристи не препречват. Единствения проблем, който виждам на снимките и в оплакванията им е празния мръсен басейн.
Много прости хора имаме в нашата държава
С трици маймуни да ловим!
Всички ненужни неща за изхвърляне,на вилата.
Красота.Обичам българите и тяхното мислене.