"Бургасбус" ще обслужва допълнителни спирки в Северната промишлена зона, заради многото нови предприятия
Десетки нови предприятия вече заработиха или им предстои да стартират дейността си това лято в северната промишлена градска зона. Става наложително Община Бургас и общинският превозвач "Бургасбус" да се погрижат за транспортното обслужване на техните служители.
Затова от 03.06.2019 г., понеделник, линия 7А включва в маршрута си предприятията в Индустриален и логистичен парк - Бургас и Свободна безмитна зона. Обезпечаването с транспортна услуга ще се извършва в делнични (работни) дни в следните часове:
- Сутрин: 07:00 ч., 07:30 ч. и 08:05 ч. от Автогара "Запад", по маршрут Автогара "Запад" - ул. Сан Стефано" - ул. "Одрин" - Терминал Славейков - ИЛПБ - СБЗ - кв. Лозово.
- следобед: 17:00 ч., 17:35 ч. и 19:15 ч. от кв. Лозово, по маршрут кв. "Лозово" - СБЗ - ИЛПБ - Терминал Славейков - ул. "Одрин" - ул. Сан Стефано" - Автогара Запад.
На място ще бъдат обособени двупосочно по две спирки в района на Индустриален и логистичен парк - Бургас и една пред Свободна безмитна зона.
В посочените курсове, поради изменения маршрут, няма да се обслужват спирки "Кроношпан" и "Поделението". За пътниците, използващи тези спирки, остава алтернативата да се придвижат с линия №7.
Важно е да се знае, че във всички останали курсове разписанието и маршрутът на линия 7А, обслужваща кв. "Лозово", се запазват без промяна.
От "Бургасбус" напомнят на пътниците, които от понеделник ще ползват градския транспорт, за да се придвижат до работните си места в новите урбанизирани територии, че в линия 7А могат да се таксуват с електронни карти или с билет, закупен от водача на автобуса.
За улеснение на клиентите, във фиксираните по-горе часове автобусите ще пътуват с допълнителна обозначителна табела.
С колата същото разстояние 0.65 лв на газ.
Кой както иска да смята.
Защо номер 8 може да се раздели на 81 и 82 , а на това се слага допълнителна обозначителна табела? За да има хауССС
Първия опит с пълен провал линия № 20 от 15.09.2016 г.
хотел “Атлантик” - ул. “Янко Комитов” (със спирки Лазар Маджаров, бл. 9, бл. 16, бл. 30, бл. 31, Терминал Славейков) – Индустриален и логистичен парк – Фуражен завод – Хлебозавод – Портойл – хотел “Атлантик”.
Нулев интерес - ЗАКРИТА
29.07.2018 Автобусите по линии 7, 7А и 8 ще бъдат редуцирани - свързано с недостига на шофьори по основните автобусни линии. Причина и тролейбусите да се движат със зимно разписание до 21 часа. Защото и Долно Езерово не иска автобуса им да влиза в Лозово, камо ли новите предприятия и с право са хората.
Нови предприятия - те на едни шофьорите не могат да осигурят заплата и почивки в град Бургас - най- добрия град за кражби и продажби.
Работнически автобус цена 1,50 лв. ако не валидирал купонен валчер, алоууу алонколуу работните линии за месец са по евтини бре.
Помните ли табелите : Автобуса е закупен от Колектива на Камбана, Нефтохим, Георги Димитров.
Ikarus-280.33 Ikarus-280.64
Кога ще се платят на „Чавдар“ ЕАД. автобусите Чавдар 120 и модел Чавдар 141. Никога. Нарязахте ги на скрап . А завода фалира и работниците останаха без заплати и пенсии.
Набутахте конкуренцията като Волан по Дебелт, Грудово, Сазлъкево и незнам си къде. БДЖ пуска процедура за трасетата да се движат други фирми, Вие не. Че си и сложихте вход на АВТОГАРА ЮГ, на всяко влизане автобусчето хоп плаща, хоп плаща.
Защо се опитвате да спрете линиите на Албена Автотранс АД?
Защо оня се напъваше да има до Меден рудник дизелови автобуси, защото били мощни, а вече 3 години Б 11 Б12 кръстосват сутрин и вечер? Забравихте ли ги тези неща? Нали метана не беше конкурентен по баир, по изкачване? Нали като пуснехте валидаторите в тролеите , щяхте да спрете Б 11 и б 12, но кмета каза, нека да минат 6 месеца от началото на интегрирания градски транспорт и ще наситим всяка партизанска паланка с бус.
При автобуси подпомогнати с пари на европейския данъкоплатец , като добавим 2.50 лв. дизел, произвеждан в Бургас , 1.50 струва билета и вие водите тази фирма до фалит.
Как този човек получи нов три годишен мандат.
Успех с новата линия.