Masterhaus разкри тънкостите на домашните ремонти в Бургас на специално пролетно парти
Стотици клиенти на българския строителен хипермаркет MASTERHAUS имаха възможността да се запознаят с най-новите технологии на световните лидери BOSCH и CERESIT на партито, организирано от веригата в събота. В точно 11 ч. пред входа на обекта в Бургас в Северната промишлена зона, се състоя специална презентанция на продуктите на двете световни марки, които са дългогодишни партньори на MASTERHAUS.
Всички клиенти на магазина, които пожелаха да станат част от събитието, имаха възможността да се запознаят от първо лице с най-новите техники в строителството. Специалистите от BOSCH и CERESIT даваха безплатни консултации, а специално за пролетното парти бяха обявени ексклузивни промоции само в MASTERHAUS – при покупка на продукт на CERESIT, всеки клиент получава 20% отстъпка, а при покупка, на електроинструменти на BOSCH – 15%. Отстъпките продължават до края на месец май.
Демонстрирани бяха лесни, бързи и ефективни решения за домашните ремонти. Допълнителна изненада за гостите, пазарували от продуктите на CERESIT, беше възможността да завъртят „колелото на късмета”, с което получаваха допълнителни подаръци от CERESIT. Проведе се състезание по фугиране за мъжете и състезание по декориране за дамите, като всеки победител получаваше ваучер за пазаруване в магазините на MASTERHAUS.
Организаторите на пролетното парти бяха предвидили забавления за цялото семейство, като особено внимание бе обърнато на децата. В специален детски кът, отреден само за най-малките строители, бе организирана детска работилница с множество забавни игри и дечурлигата се забавляваха от сърце.
„За всички нас от екипа на MASTERHAUS е много важно да информираме нашите клиенти, да им предлагаме само най-качествени продукти от доказани брандове с дългогодишна история, каквито са BOSCH и CERESIT. Да предлагаме на клиентите ни готови решения на всеки проект, ремонт и строителна дейност, защото няма нищо по-вдъхновяващо за нас от удовлетворението на клиентите ни”, казаха от компанията.