Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Черната статистика: 4 катастрофи с двама загинали край Маказа. АПИ: Няма такова нещо!

В края на 2017 г. на 50 метра на същото кръстовище загина моторист, ранените при инцидентите досега са 8 души
Ключови думи: кръстовището, лютви местан, флагман, маказа, новини от кърджали, черна статистика

4 катастрофи с 2-ма загинали и 8 ранени са станали през последните 3 години в района на кръстовището за село Загорско и Джебел, където в неделя 6-месечно бебе загина при пътен инцидент с лидера на ДОСТ Лютви Местан.

При два от инцидентите има смъртни случаи. 32-годишен моторист загина на 9 декември 2017 година на 50-метра от кръстовището, а на 14 април т. г. смъртта настигна 6-месечно бебе, пише Родопи24.

Първите два тежки инциденти са регистрирани през 2016 година, сочат данните на полицията.

Припомняме, че експерти на Института за пътна безопасност (ИПБ) ще извършат проверка на място днес. В студиото на телевизия "България он еър" Диана Русинова от ИПБ бе категорична, че кръстовището за Загорско и Джебел е негодно за съвременна употреба.

"Намерихме доста данни за наличие на пътнотранспортни произшествия там. От декември 2017 г. до момента има двама загинали и осем ранени", отсече тя.

Кръстовището на път Кърджали – Маказа при село Загорско е проектирано, построено и сигнализирано по всички правила на нормативната уредба. Това съобщават от Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ).

От Агенцията посочват, че средно на денонощие в участъка преминават над 5000 превозни средства и от пускането на отсечката в експлоатация през 2014 г. досега в района на кръстовището при село Загорско няма пътни инциденти.

„Дизайнът на пътя в този участък трябва да бъде сериозно преосмислен и най-после да се заговори за ревизиране на пътната инфраструктура – да се направи независим одит на всички участъци с повишена концентрация на ПТП-та, включително и този. Трябва да се направи тази ревизия в спешен порядък и да се изработят мерки, в които да се инвестира, за да може пътищата да осигуряват безопасност. Трябва да отворим и темата за обезопасителната система в колите ни – столчетата. Има неща, за които трябва да се помисли, извън самия инцидент“, каза пред БНР Диана Русинова от Института за пътна безопасност.

От АПИ пък призовават „всички експерти от неправителствения сектор и медиите да се въздържат от разпространяването на необосновани и неверни твърдения“.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Знаменит тенисист с култово последно желание Агилера поиска студена бира Зверство смрази морски град Убиха с пушка кърмеща майка куче
Желание за стриптийз в „Ергенът“, но Мартин отказа Това е гадно, каза той, след като Анна-Мария го би в игра и това й даде право да поиска нещо от него Получи огромно признание Мъри и Гьозтепе мобилизират френетична фенска маса
Събра погледите на 57 години Малина е с тяло като манекенка Вързаха й тенекия Дрю е чаровна и богата, но не сполучи с определен мъж
Река с крокодили ще е домакин на знаменито състезание? Ето какво планират Не си поплюва Фънки с негативни думи за Лили Иванова
Направи голям фурор в "Стани богат" Млад мъж отвори въпрос за 20 000 лева Ще е булка Леердам каза "да" на Пол
Пак показа класа Григор е 1/4-финалист в Маями, турнирът е за 1000 точки при трофей Беше на върха на славата, а сега е в затвора Робиньо е зад решетките