Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Черната статистика: 4 катастрофи с двама загинали край Маказа. АПИ: Няма такова нещо!

В края на 2017 г. на 50 метра на същото кръстовище загина моторист, ранените при инцидентите досега са 8 души
Ключови думи: кръстовището, лютви местан, флагман, маказа, новини от кърджали, черна статистика

4 катастрофи с 2-ма загинали и 8 ранени са станали през последните 3 години в района на кръстовището за село Загорско и Джебел, където в неделя 6-месечно бебе загина при пътен инцидент с лидера на ДОСТ Лютви Местан.

При два от инцидентите има смъртни случаи. 32-годишен моторист загина на 9 декември 2017 година на 50-метра от кръстовището, а на 14 април т. г. смъртта настигна 6-месечно бебе, пише Родопи24.

Първите два тежки инциденти са регистрирани през 2016 година, сочат данните на полицията.

Припомняме, че експерти на Института за пътна безопасност (ИПБ) ще извършат проверка на място днес. В студиото на телевизия "България он еър" Диана Русинова от ИПБ бе категорична, че кръстовището за Загорско и Джебел е негодно за съвременна употреба.

"Намерихме доста данни за наличие на пътнотранспортни произшествия там. От декември 2017 г. до момента има двама загинали и осем ранени", отсече тя.

Кръстовището на път Кърджали – Маказа при село Загорско е проектирано, построено и сигнализирано по всички правила на нормативната уредба. Това съобщават от Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ).

От Агенцията посочват, че средно на денонощие в участъка преминават над 5000 превозни средства и от пускането на отсечката в експлоатация през 2014 г. досега в района на кръстовището при село Загорско няма пътни инциденти.

„Дизайнът на пътя в този участък трябва да бъде сериозно преосмислен и най-после да се заговори за ревизиране на пътната инфраструктура – да се направи независим одит на всички участъци с повишена концентрация на ПТП-та, включително и този. Трябва да се направи тази ревизия в спешен порядък и да се изработят мерки, в които да се инвестира, за да може пътищата да осигуряват безопасност. Трябва да отворим и темата за обезопасителната система в колите ни – столчетата. Има неща, за които трябва да се помисли, извън самия инцидент“, каза пред БНР Диана Русинова от Института за пътна безопасност.

От АПИ пък призовават „всички експерти от неправителствения сектор и медиите да се въздържат от разпространяването на необосновани и неверни твърдения“.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Нов инцидент с папа Франциск - препъна се, бастунът му се счупи Светият отец не успя да падне, сътрудници му се притекоха на помощ Ще има ли мир скоро между Москва и Киев? Тагарев с коментар
Най-малко 30 души загинаха при ожесточено сражение Фаталният екшън стана в Пакистан Напусна ни Румяна Карадимчева Тя беше обичан радиоводещ
Мъж застеля украински военен Атаките срещу службите за набиране на войници са редки, но се случват в Украйна Българският консул в Швеция посети екипажа на задържания кораб "Вежен" Швеция и Латвия започнаха разследване в неделя за предполагаем саботаж на кабел, свързващ двете страни
Борисов с много остра позиция! Какво се случва в България? Ето какво написа Десислава Иванчева пак опитва да излезе от затвора, за да се лекува Бившата кметица страда от астма
Почина известен бизнесмен Той помагаше на "Пирин" Как се отрази по-високото ДДС на ресторанти и заплати Цените вече са нагоре
Четирима загинали при атака на руска ракета по жилищна сграда в Полтава Бараж от ракети беше изстрелян срещу различни части на Украйна Горските пожари в Лос Анджелис са напълно овладени, след като горяха три седмици В началото на януари в района на Лос Анджелис избухнаха множество горски пожари, подхранвани от силните ветрове и изключително сухото време