Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

България и Турция са двете опции за новия завод на Volkswagen

Според източниците на DPA България продължава да има добри шансове германската инвестиция да е на територията ѝ
Ключови думи: българия, турция, нов завод, фолксваген, volkswagen, новини, новините днес, бизнес

Volkswagen е все по-близо да избере в коя държава да постои новия си завод извън Германия. Автомобилният гигант се колебае между България и Турция преди окончателното си решение, казали са добре осведомени източници за германската информационна агенция Deutsche Presse-Agentur (DPA). Финалният избор засега не е направен, но се очаква да бъде обсъден на предстоящото заседание на Надзорния съвет на VW след 28 април.

Очаква се инвестицията за новия завод да е около 1 млрд. евро, но и в България, и в Турция, разходите за труд са значително по-ниски, отколкото в Германия. През март тази година стана ясно, че профсъюзът на VW се противопоставя на плана на главния изпълнителен директор Хърбърт Дийс за преструктуриране на световната империя на VW с цел тя да е по-бърза и по-ефективна. Най-остро профсъюзът се опълчва на идеята да се построи нов, нискобюджетен завод в Източна Европа, посочвайки отложени минали проекти за превозни средства, както и възможностите да се продължи използването на няколко съществуващи заводи в Германия и други европейски страни.

Според източниците на DPA България продължава да има добри шансове германската инвестиция да е на територията ѝ. В деня преди посещението на германския президент Франк-Валтер Щайнмайер в София група мениджъри на Volkswagen е разгледала немскоезична детска градина в столицата. Това също е едно от условията, които се преглеждат от Volkswagen.

Предвид големите инвестиции в производството на електромобили заводите за двигатели на VW са подложени на натиск. Според предишни изявления на Хърбърт Дийс за електрическите двигатели е нужна 30% по-малко работа. Това вероятно ще повлияе на броя на служителите, но Дийс подчерта, че компанията ще се ориентира по демографската крива и просто няма да наема нови служители за местата на пенсиониращите се.

2
Коментара по темата
2.
Бб
12.04.2019 16:36:19
100% ще го дадат на турците. Което е нормално. В България няма и работници.
1.
гражданин
12.04.2019 15:44:40
Е как бе,до оня ден сърбите бяха на 95% сигурни че завода ще е техен !Пък сега изведнъж ги няма в картинката !?
  Добави Коментар
Те не могат да пият Алкохол Земетресение в съседна страна Трус люшна румънци
Отиде си твърде млад Леджър остава легенда на киното Коментира визията на Мелания Тръмп Илиана Раева със суперлативи
Професор го "уби" Тим Коулсън с тежки думи за Неси ЕС се превърна в генератор на свръхбюрокрация и регулации за бизнеса АОБР представи приоритетите си за 2025 година
Ще закрият ли Комисията за досиетата? Няма ДС, а 10 млн. лева потъват в нищото Председател на АБВ от коалиция „БСП-Обединена левица“ Румен Петков настоява да се махне и КПКОНПИ, но не само защото се използвала като бухлака Правителственият "Еърбъс" лети за Оман да прибере освободените моряци Сред заложниците бяха капитан Любомир Чанев и старши помощникът му Данаил Веселинов
Започват засилени проверки за пожарна безопасност на туристически обекти в цялата страна Министърът на туризма Мирослав Боршош ще работи активно с колегата му Даниел Митов от вътрешното ведомство Бившият президент на Салвадор почина в изгнание Издъхна на 65-година възраст
Почина последният жив член на The Band Новината беше потвърдена пред Rolling Stone от неговия дългогодишен приятел и колега Ян Хауст Община Царево е против предложеното за разширение на ЗМ "Силистар" Разширението щяло да обхване имоти, чрез които се свързват двата полигона на съществуващата защитената местност