Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Направиха заведение за зарибените в Instagram

Бистрото е минималистично и светло. Естествена светлина влиза директно в ресторанта
Ключови думи: ресторант, заведение, инстаграм, instagram, индонезия, новини от света

Собственичката на кафене Мари Сутея, която е над 50-годишна, може би прекарва също толкова време в Instagram, колкото нейните пристрастени към социалната мрежа деца, които са на по над 20 г., пише CNBC. За Сутея Instagram наистина е нещо ключово. Бившата учителка се е преместила от Австралия в Бали, Индонезия, където е отворила Crate Cafe, известно като “Раят на инстаграмърите” сред туристите, чужденците и местните.

Сутея създава Crate по начин, по който да привлече потребителите на социалната мрежа. Бистрото е минималистично и светло. Естествена светлина влиза директно в ресторанта. Изложени са уникални произведения на изкуството, а ястията се поднасят така, че да са перфектни за снимка. “Всеки може да приготви бекон и яйца”, коментира тя. “Но как да ги направите така, че която и снимка да видите, да знаете, че това са яйца и бекон от Crate?”. По-голямата част от бизнеса ѝ е свързана с клиенти, които откриват ресторанта през Insatgram.

Акаунтът му в приложението за споделяне на снимки и видео вече има над 47 хил. последователи и включва комбинация от храна и хора, позиращи преди да похапнат апетитните ястия. Сутея не използва други социални мрежи като Facebook и Twitter, за да рекламира ресторанта си. “Хората си говорят в Instagram. Така че е нужно да ви споменават в Instagram, имейли и да имате уебсайт”, твърди тя.

“Наистина ли се нуждаете от нещо повече?”. След началото си през 2010 г., сега Instagram има повече от 1 млрд. активни потребители месечно и 500 млн. активни потребители на Stories, твърди компанията. Наскоро приложението пусна нова функция - Checkout, което позволява на потребителите да пазаруват продукти без да напускат приложението.

Checkout се тества в САЩ с брандове като Adidas, H&M и Warby Parker. Сутея пък непрестанно се опитва да разнообрази преживяването на посетителите в Crate. Понякога тя вика диджей за уикендите или предлага специално меню от неща, които “заслужават да влязат в Instagram”.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Мъж от село Оризаре кара мъртво пиян За щастие не се стигна до инцидент Отличник е в... Масажите
Млада жена от Бургаско реши да краде, полицията я сгащи Престъплението стана в Поморие Депутатите обсъждат вота на недоверие Гласуването ще е към края на традиционната работна седмица
Ето какво ще е времето Дъжд почти в цяла България Струва 170 бона Някои котета са само за богаташи
Сложи край на любовна приказка 27-годишната Синди е сама Не отиде на погребението на бившата си жена Дейвид Хаселхоф може би не се разбира с близки на Памела Бах
Разплака се, защото... Трябваше да снима неприятна за нея сцена Направи скандално признание Чаровна дама си има приятели с екстри 
Медведев се подигра със Зеленски и Фон дер Лайен Твърди, че европейските елити "избират смъртта" PR експерт: Тандемът Борисов-Пеевски ще реши колко дълго да ни управлява кабинета „Желязков” Трябва да изминем пътя към еврозоната, за да затворим тази врата към големия съветски брат, който ни чака оттатък Черно море, каза Диана Дамянова