Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Направиха заведение за зарибените в Instagram

Бистрото е минималистично и светло. Естествена светлина влиза директно в ресторанта
Ключови думи: ресторант, заведение, инстаграм, instagram, индонезия, новини от света

Собственичката на кафене Мари Сутея, която е над 50-годишна, може би прекарва също толкова време в Instagram, колкото нейните пристрастени към социалната мрежа деца, които са на по над 20 г., пише CNBC. За Сутея Instagram наистина е нещо ключово. Бившата учителка се е преместила от Австралия в Бали, Индонезия, където е отворила Crate Cafe, известно като “Раят на инстаграмърите” сред туристите, чужденците и местните.

Сутея създава Crate по начин, по който да привлече потребителите на социалната мрежа. Бистрото е минималистично и светло. Естествена светлина влиза директно в ресторанта. Изложени са уникални произведения на изкуството, а ястията се поднасят така, че да са перфектни за снимка. “Всеки може да приготви бекон и яйца”, коментира тя. “Но как да ги направите така, че която и снимка да видите, да знаете, че това са яйца и бекон от Crate?”. По-голямата част от бизнеса ѝ е свързана с клиенти, които откриват ресторанта през Insatgram.

Акаунтът му в приложението за споделяне на снимки и видео вече има над 47 хил. последователи и включва комбинация от храна и хора, позиращи преди да похапнат апетитните ястия. Сутея не използва други социални мрежи като Facebook и Twitter, за да рекламира ресторанта си. “Хората си говорят в Instagram. Така че е нужно да ви споменават в Instagram, имейли и да имате уебсайт”, твърди тя.

“Наистина ли се нуждаете от нещо повече?”. След началото си през 2010 г., сега Instagram има повече от 1 млрд. активни потребители месечно и 500 млн. активни потребители на Stories, твърди компанията. Наскоро приложението пусна нова функция - Checkout, което позволява на потребителите да пазаруват продукти без да напускат приложението.

Checkout се тества в САЩ с брандове като Adidas, H&M и Warby Parker. Сутея пък непрестанно се опитва да разнообрази преживяването на посетителите в Crate. Понякога тя вика диджей за уикендите или предлага специално меню от неща, които “заслужават да влязат в Instagram”.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Шофьор отнесе 13-годишен велосипедист! Момчето е с комоцио в бургаска болница Неприятен инцидент на пътя с. Бата – с. Медово Прави икономическо чудо в страната си През следващите 30 години Аржентина ще бъде страната с най-висок икономически растеж, уверява президентът
Полицията разплете кражба в Камено, бандитите са трима Провинилите се имат криминално минало Получи 105 млрд. долара от САЩ. За какво отидоха парите? Имам собствен одит и страната ми документира много точно цялата информация, обяви Зеленски
Страшно предупреждение за Турция: Срокът изтече, очаква се бедствие Истанбул е изправен пред сериозна сеизмична заплаха, предупреди японският експерт Йошинори Мориваки Какво ще е времето днес? Сравнително топло в страната
"Али Реза ряпа да яде" Златева каза за олимпийските шампиони Получи интересен приз Мур е "Най-красивата личност за 2025 година"
Карат се за имот Афлек и Джей Ло не могат да се разберат за цена на луксозно имение Подиграваха му се и реши да... Сина си присади коса
Китай и Русия с грандиозен план Свързан с Луната Фрапиращ инцидент в България Младеж си спретна гонка с полицията