Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Направиха заведение за зарибените в Instagram

Бистрото е минималистично и светло. Естествена светлина влиза директно в ресторанта
Ключови думи: ресторант, заведение, инстаграм, instagram, индонезия, новини от света

Собственичката на кафене Мари Сутея, която е над 50-годишна, може би прекарва също толкова време в Instagram, колкото нейните пристрастени към социалната мрежа деца, които са на по над 20 г., пише CNBC. За Сутея Instagram наистина е нещо ключово. Бившата учителка се е преместила от Австралия в Бали, Индонезия, където е отворила Crate Cafe, известно като “Раят на инстаграмърите” сред туристите, чужденците и местните.

Сутея създава Crate по начин, по който да привлече потребителите на социалната мрежа. Бистрото е минималистично и светло. Естествена светлина влиза директно в ресторанта. Изложени са уникални произведения на изкуството, а ястията се поднасят така, че да са перфектни за снимка. “Всеки може да приготви бекон и яйца”, коментира тя. “Но как да ги направите така, че която и снимка да видите, да знаете, че това са яйца и бекон от Crate?”. По-голямата част от бизнеса ѝ е свързана с клиенти, които откриват ресторанта през Insatgram.

Акаунтът му в приложението за споделяне на снимки и видео вече има над 47 хил. последователи и включва комбинация от храна и хора, позиращи преди да похапнат апетитните ястия. Сутея не използва други социални мрежи като Facebook и Twitter, за да рекламира ресторанта си. “Хората си говорят в Instagram. Така че е нужно да ви споменават в Instagram, имейли и да имате уебсайт”, твърди тя.

“Наистина ли се нуждаете от нещо повече?”. След началото си през 2010 г., сега Instagram има повече от 1 млрд. активни потребители месечно и 500 млн. активни потребители на Stories, твърди компанията. Наскоро приложението пусна нова функция - Checkout, което позволява на потребителите да пазаруват продукти без да напускат приложението.

Checkout се тества в САЩ с брандове като Adidas, H&M и Warby Parker. Сутея пък непрестанно се опитва да разнообрази преживяването на посетителите в Crate. Понякога тя вика диджей за уикендите или предлага специално меню от неща, които “заслужават да влязат в Instagram”.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
По какво си личи, че мъжът е готов да скъса с вас Признаците не винаги са ярки и набиващи се на очи, но има някои, които не са за пренебрегване  Диета с ориз: как бързо и вкусно да свалите излишните килограми Ще дaде резултaти сaмo aкo следвaте някoи прaвилa
Ударно начало на декември ще имат тези 3 зодии – няма кой да ги спре Кои са тези зодии, за които звездите обещават ударно начало на месеца Ванга й помага Раева е като преродена
Русия и Украйна си размениха телата на стотици загинали Ужасът на войната е голям Правя тази рецепта за Тюрбан сарма от 60 години – срам не срам, мога цяла тава да изям! Всичко е много просто – смесваш и пълниш листата
"Нас не ни броят за живи" Лоша констатация за България Сделките с имоти стигат 10 млрд. лв. Очакват нови ограничения за ипотеките догодина
Роналдо акостира до България? Турски гранд иска футболната звезда Разкри си душата Звездата Кидман се страхува от смъртта
Тези думи на Гунди са велики Аспарухов наистина е давал сърце и душа за България, както е рефренът Футболен съдия се самоуби Трагедията се случи в Русия