Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Фолксваген правят нов оглед на терените в България, след "Кремиковци" и Пловдив е актуален вариант

Фолксваген искат да изградят мегазавод на Балканите
Ключови думи: Новият завод на Фолксваген, Фолксваген в България, терени за новия завод на Фолксваген, новини от Пловдив, информация за Пловдив

Експерти от автомобилния концерн „Фолксваген” са огледали възможни терени в България, на които да бъде изграден бъдещият завод на компанията. Това твърдят високопоставени източници. Екипът е бил на посещение у нас през март, като на място се е запознал с обстановката в страната и с възможните места за евентуален строеж на нов завод.

Сред възможните терени, който се обсъждат, е земята на бившия металургичен комбинат „Кремиковци” и индустриална зона „Раковски”, която е част от „Тракия икономическа зона” край Пловдив, пише в . Труд.

Според източника подобна визита предстои и в Сърбия.

Окончателното решение на ръководството на “Фолксваген” относно завода им на Балканите – дали ще се строи у нас или в Сърбия, ще бъде взето през май.

Според експертите българските власти правят всичко възможно именно България да бъде избрана за бъдещата инвестиция.

Предвижда се заводът на Балканите да бъде с капацитет 1000 коли на ден, което ще превърне страната, в която ще бъде изграден, в най-големият производител на коли в ЕС. Планира се той да заработи до 2022 г., а инвестицията е на стойност около 1,4 млрд. евро. Във фабриката ще има 5 000 служители, от които до 650 инженери.

В края на миналата година от „Фолксваген” обявиха, че искат да преместят чешкото производство на друго място.

А заводът на дъщерната компания „Шкода” в Касини, Чехия да поеме сглобяването на Volkswagen Passat, Skoda Superb и Kodiaq. Това е част от стратегията на „Фолксваген” за производство на повече електромобили, които ще се правят в заводите в Емден и Хановер.

Преди дни темата коментира и премиерът Бойко Борисов, който заяви, че договорката на България с германската страна е да се пази пълна тишина до избора на държава за новия завод на „Фолксваген”, защото „този, който вдига най-много шум, няма да получи нищо”

7
Коментара по темата
7.
Wv
05.04.2019 16:45:39
Споко,ако ще е в България(дай Боже),то ще бъде само в София.
6.
До 3
03.04.2019 16:26:52
Не аз, ами ти си се сврял в дупката си и не виждаш. Пловдив, Стара Загора, София и т.н. предприятие след предприятие. България не е само Бургас. Това че тука само се приказва, на другите места хората действат.
5.
do 4
03.04.2019 14:42:29
Тук изборът не е между Бургас и Пловдив, а между България и Сърбия. Ако пък някой все пак реши да инвестира в България няма как да избере Бургас. Само докато каже Добър ден в Убавичкия ни град и около него ще са се накичили най-малко трима с "интереси" по личната си банкова сметка. Ай на бас. Със сигурност е така по цял свят, но тук живеем в най-добрия град на Балканския полуостров и някак си обичаме да забогатяваме бързо и лесно. То и за това опашка откъм инвеститори в Бургас и круизни лайнери в залива. Добре, че е НХК пристанището, че ей така за разкош да има някое корабче на рейд, та да се види от парапета на казиното, че тук все пак има икономика.
4.
мен
03.04.2019 14:30:42
Ми нормално, терените в зона Тракия са 5 до 10 Евро за кв.м , а в Бургас са между 50 и 100 Евро за кв. м.
3.
do 1
03.04.2019 13:43:43
Ти от паралелна вселена ли идваш ве ?
Страната се възражда, ама покрай циганите, докато държавата ни се разпада. Ти у кой коловоз си ве друже ?
2.
az
03.04.2019 13:41:51
Историята и практиката показват, че в България автомобилостроене не вирее. Германците не са прости хора и преди да решат нещо, те ще се информират. Освен това, Сърбия е държава, която години наред произвеждаше автомобили, за да дойдат едни години, в които една марка им направи реверанс и им подари "Застава". След 99 година и бомбандировките над Белград и заводите на Юго, заводът на Застава беше затворен, но врати отвори "майка" им - ФИАТ. Да давам ли нашия пример от клетата ни Родина, в която няколко марки, решили да инвестират сериозно в БЪлгария пропищяха. Започвам с Рено и най-силния им модел по ония години "Делфин". Тогава все пак имахме държава интереси и с истински инженери. След първоначалния ни подем и превземане на доста пазари в Европа и третия свят, от българска страна беше поискано този модел да се прави изцяло в България. В знак на добро сътрудничество и задоволство от резултатите ни, французите дори се съгласяват Рено Делфин да носи звучното Булгаррено, което задоволява вътрешния ни пазар и този на страните от социалистическата ни тогава общност. Точно след този ни успех сме си легнали на славата и типично по бай-ганьовски сме хвърлили прах в очите на французите. Тези французи само за 3 месеца изнасят цялото производство от България, а ние като всичко знаещи и можещи сме се опитали сами да продължим патентованата си марка Булгар-рено. Още при първия ни износ в Иран и всички коли са били натоварени отново за България. Така ни приключва първата одисея. Следват и нови със завод Москвич в Ловеч. Там не упреквам българите, защото още като марка и техническа реализация този автомобил е бил обречен на провал, но и нищо не прави за внедряването на други и по-рационални идеи, въпреки че от СССР са ни дали пълен картбланш за това. Най-голямото чудо, което сме се опитали да внедрим с руска помощ в този автомобил е т.н дефорсиран двигател, от който за същата кубатура някакъв инженерен ум е сметнал, че може да вдигне мощността с цели 10 %, или в случая с 8,5 коня. Е, вдигнал ги е, но впоследствие тези "дефорсаци" са свършвали преди достигането на заветните за онези години 120 000 км. Впоследствие знаете, че от завод работещ на загуба и гарваните бягат. Продължавам с английската марка Роувър, който също започна да сглобява автомобили тук. Мисля, че точно една година бяха ингилизите в България и се взеха чукалата. За нашия БГ фолклор се беше разпространила мълвата, че ние сме преустановили отношенията си с англичаните, защо са ни дали стар модел автомобил без перспектива за реализацията му, но истината се оказва някъде по средата. Англичаните са търсели евтина себестойност на тази кола, която са смятали да пласират на нашия и подобни на нашия пазар, когато младата ни демокрация все още не ни беше отворила обятията. Само, че бай-ганя още преди да е започнал да работи разбра за "конспирацията" и предпочете да хлопне кепенците пред перспективата да тегли ноу хау и опит покрай ингилизите. Тези роувъри видяха бял свят в България само покрай няколко ТВ и тото игри и потеглиха към Индия, където доколкото знам се произвеждат в заводите на Тита и се изнасят в Латинска америка, близкия Изток и в северна Африка. Какво да говорим повече.............Та за да дойде днес, когато Гришата реши да произвежда "Великата стена". Днес производство няма, а цеховете му са превърнати в складове. Дори не съм запознат дали въобще съществува една година цехът им за сглобка. Моделите им с визия на джип показаха учудваща НЕизносоустойчивост на тапицерии и материали. Добре, че откъм ДВГ нещата не са толкова зле, въпреки че основни електрически компоненти и възли обслужващи агрегата да показват слабости. Ако човек е решил да кара нов джип, но няма пари, може би моделите им стават, но до 3-тата година вече трябва да се търси тапицер за волан, табло, седалки и заварчик за задните панти на бордовите им джипки. Все се надявах тези изпълнения да не са от наша страна, но се оказа, че точно те СА. Китайците със сигурност са най-големите производители на коли, но с още по-голяма сигурност твърдя, че имат коли и коли. Точно тази Велика стена обаче не им е най-доброто нещо на пазара. остава да се съмняваме, че покрай Гришевите мераци да произвежда кола без държавна субсидия се крие някаква друга замисъл, която ви я оставям за домашно...И да се върнем на днешната тема. Коли ВФ пишете. Чудели се германците къде да ги правят чета ? Дилемата им била пред Сърбия и пред България чета. Опс, не се вкарвайте в излишни надежди и прожекции на фантастични филми. Точно тази марка НИКОГА няма да осигурия сглобка тук в БЪлгария на своите автомобили, ако го направи най-много да прехвърли "костенурката" от Бразилия и Мексико тук, но предвид, че сме държава в ЕС, макар и оглозгани, като агнешки кокал, бъдете сигурни че германците от ВФ ще предпочетат да избягат от някои Европейски директиви и ИСО, с които всите в съюза сме длъжни да се съобразяваме. Безспорно, тези твърде безполезни, излишни и буквално алогични и ненормални "окови" ще оскъпят всяко производство, пък ако ще и да се изпълнява от аборигени с 20 стотинки надница. Мислете.
1.
българин
03.04.2019 13:12:35
А дано стане завода да бъде построен в България. Колкото и да не се харесва на социалистите, но страната малко по малко се възражда. строят се предприятия, земеделието се засилва, туризма процъфтява. Лошото е, че много се краде. Ако всичките отпуснати европари бяха отишли по предназначение, досега да сме изпреварили другите страни от бившия соц. лагер.
  Добави Коментар
Доживотен затвор за служител в детска градина, изнасилил над 60 момичета 47-годишният Ашли Пол Грифит е обвинен в над 1600 сексуални престъпления срещу деца Масово караме и пишем на телефона по време на шофиране 84% от шофьорите го правят, сочат данни на БАН и Съюза на българските автомобилисти
Ружа Игнатова отвлечена от имението на Къро в Кейптаун? Транзакция за 50 милиона долара възкреси версията, че криптокралицата е жива Петков: Лорер и Божанков още в понеделник знаеха решението на Изпълнителния съвет "Продължаваме промяната"-"Демократична България" ще гласуват за Силви Кирилов, обяви съпредседателят Кирил Петков. 
Включете се в благотворителния коледен базар на Община Несебър Събраните средства от проявата  ще се дарят на БЧК – Несебър Все още е така! Онези със синята кръв се плодят само един друг и простолюдие не се допуска Дъщерята на френския претендент за трона - принцеса Юженѝ отива на бала с правнука на император Карл I - ерцхерцог Шарл-Константин
Атижа напусна Къщата часове преди финала и... Атрактивната силиконова фолкдива до края стоя в неведение и бе сигурна, че не тя ще е тази, която ще си тръгне Инфлуенсърите залагат на тези цветове за боти до глезена! Вижте най-модерните предложения
Голяма промяна! Сменят името на Летище София, ще се казва... Министър Стоянова връчи на акад. Ревалски положителното становище на Министерството на транспорта и съобщенията и го информира за необходимите конкретни действия  Жената на пияния Димо Алексиев му нанесе смъртен удар Анджела Медзикян е отказала да го посети в ареста, избесняла е заради изцепките на мъжа си
Нети с разкритие за "Гунди" Дони написа музиката за филма, сподели тя Огромно напрежение в Сандански, гневът след трагедията не стихва Майката на родилката, чието бебе почина: Можеше да има здраво момиченце