Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Възрастни хора залагат на живота край морето, купуват си имоти за трайно установяване

Все повече купувачи пък търсят външно финансиране, за да си купят имот на брега на морето
Ключови думи: имоти, ваканционно жилище, поморие, созопол, клиент, продажба на имот, новини от поморие, новини от созопол, флагман

Българите все повече избират да си купят ваканционни имоти. В Созопол покупките представляват 34% от всички купувачи, като се отбелязва спад на руснаците собственици - 30%. Сделките с граждани от Украйна са 17%, сочат данни на компания за недвижими имоти.

Експертите делят родните клиенти на две основни групи. "Първата група са хора от средния и висишия мениджъмн, обикновено семейства с деца. Вече разполагат с едно или повече собствени градски жилища и търсят класически ваканционни имоти", казва Екатерина Желяпова, търговски директор в компанията.

По думите й, този тип купувачи са склонни да платят по-висока цена, за да получат продукт с по-високо качество. И не желаят да правят компромиси с характеристиките на имотите. От съществено значение са качествата на жилището - хубава гледка, добро разположение и локация. Допълнителните услуги, предлагани в комплексите, носят добавена стойност на имотите, посочват от компанията.

Клиентите, които прекарват повече време в жилищата си, отдават сериозно значение на активностите за деца - спорт, арт школи, езикови курсове.

Другият тип клиенти са по-възрастни и избират курорти като Поморие заради възможността за целогодишен престой и наличието на балноелогични центрове. Причините за покупка са свързани с желание за трайно установяване и добро вложение на спестените средства, пише "Труд". Повечето планират да се нанесат до 2-3 години след покупката.

"Характеристиките на града и предлаганите имоти предполагат различни изисквания на клиентите. Водеща е функционалността, тъй като собствениците предвиждат целогодишно ползване и жилищата са едновременно ваканционни и градски. Клиентите обръщат повече внимание на цената и разчитат на изгодни решения", уточнява Желяпова.

По думите й, пазарът на самостоятелни къщи представлява един по-малък отделен сегмент. Тези имоти са търсени от семейства с деца, които разполагат с по-високи доходи. Поддържат висок стандарт на живот и искат да го пренесат в морския си дом. В повечето случаи основното им жилище е къща. Затова предпочитат да са отделени и държат на собствено пространство около имота.

Наблюдава се и увеличение на сделките с ваканционни имоти, осъществени чрез външно финансиране през изминалата година. Този тип покупки вече достигат почти 20%. За сравнение, преди година сделките с жилища край морето с банково участие представлявали единични случаи.

0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Ще дърпа ушите на охраната си? Куриозна случка с Дуа Липа Скандалът с него продължава Коцето е обект на критики 
Сянката на коронавируса изплува в "Стани богат" Леко стряскащ въпрос предвид ситуацията в България ЛГБТ ще си веят знамената само в ЕС? Тръмп с нов ритник в задника на Европа Най-известната треньорка в Русия във възторг от 47-мия президент на САЩ заради решението му да бие шута на трансджендърите от спорта
Отиде на гости и веднага извади... Аръков е ексцентричен човек Махат тирето От ЦСКА с любопитно обръщение
Те не могат да пият Алкохол Земетресение в съседна страна Трус люшна румънци
Отиде си твърде млад Леджър остава легенда на киното Коментира визията на Мелания Тръмп Илиана Раева със суперлативи
Професор го "уби" Тим Коулсън с тежки думи за Неси ЕС се превърна в генератор на свръхбюрокрация и регулации за бизнеса АОБР представи приоритетите си за 2025 година