Ето кога е премиерата на филма „Поморие – скритата перла”
Ключови думи:
Филм за поморие, премиера на филма поморие скритата перла, поморие, флагман, освобождението на поморие
На 7-и февруари се навършват 141 години от Освобождението на Поморие от османско владичество. В 10.30 часа пред паметната плоча на участниците в Освободителната война ще бъдат положени венци и цветя.
В навечерието на светлата годишнина за първи път ще бъде представен филмът „Поморие – скритата перла”. Сценарист на филма е Александър Перпелиев, режисьор е Степан Поляков, главен оператор – Момчил Александров, а композитор е Симеон Германов. Изпълнителни продуценти са Вивиан Бояджиева и Никол Костова – и двете с десетки филмови продукции зад гърба си.
Премиерата ще се състои на 06.02.2019 г. /сряда/ от 18.00 часа, в залата на НЧ „Просвета 1888” Поморие. Поканени са всички жители и гости на Поморие – входът е свободен!
3
Коментара по темата
3.
Петър
11.02.2019 06:44:20
Клетва, Администрацията ако си мисли, че харченето на пари е реклама, то туроператорите да не би да се месари? Предлагам туроператорите да станат Съветници, а шефовете им на ротационен принцип през 3 години да си сменят управленското кресло! Кмета да стане туроператор, а съветниците, така и така извършват стопанска дейност, ще имат възможността да подпомагат развитието на туризма!
2.
Грешка
10.02.2019 17:15:28
Филмът се казва "Поморие-кой скри перлите"
1.
поморие е нашта клетва
06.02.2019 00:10:22
Филмът безспорно е нужен и е реклама за Поморие. Развитието на туризма би трябвало да е приоритет на администрацията, и важна предпоставка за устойчив икономически растеж. Но как е финансиран филма и колко средства са отделени от бюджета. Има ли годишна туристическа програма за реклама на Поморие. Одобрена ли е от общински съвет. Има ли дадени 5000 лв. за друг филм рекламиращ Поморие, който не се показа никъде. Има ли ясна ефективност от този филм или от участието на туристическите изложения. Има ли ясни данни за изразходване на средствата за реклама или отново хаотично изразходване на средства от бюджета. Създава се усещане за слабо рекламиране на дестинацията Поморие и Ахелой, както и на туристически обекти. Слаба комуникация с потенциалните целеви туристически групи основно от България и като резултат ниска заетост на хотелската база и не повече от два месеца сезон при този природен потенциал, културно наследство и даденост.