Поморийци си отдъхнаха, нова фирма ще отговаря за обществения превоз след десетилетия неудобство
Нова фирма отговаря за обществения транспорт в Поморие от днес, узна Флагман.бг. „Юнион Ивкони” вече извършва превоз на пътници по линиите с номера 1 и 2 и Поморие – Гробищен парк, а цената на билета остава същата.
До момента на територията на града оперираше фирмата „Анхиало Авто”. Компанията обезпечаваше десетилетия наред обществения превоз в града.
Обществена тайна е, че жителите на морския град не бяха доволни от услугата, която предлагаше местния превозвач.
Автобуси с недостатъчен капацитет обслужваха поморийци в най-натоварените часове на денонощието. Сутрин и около обяд учениците пътуваха до и от училищата натъпкани като сърдели. В часовете извън пик малки и неудобни маршрутки затрудняваха качването и слизането на пенсионерите, които са и основния таргет на обществения превоз в града.
Новата транспортна компания ще осигури на пътниците безопасно и комфортно пътуване. Всички автобуси са технически изправни и съгласно действащото законодателство отговарят на изискванията за качеството на предлаганата услуга, уточняват от общинска администрация.
Няма промяна в утвърдената общинска транспортна схема, запазват се часовете на тръгване от отделните спирки. Цените на билетите и абонаментните карти остават непроменени.
Ето и разписанието на градския транспорт:
Линия: N 1
Маршрут: сп. «бивша Автогара», сп. «ул. Мусала», сп. «Пальокастро», сп. «Анхиалоавто», сп. «бивша Изба 2», сп. «манастир Св. Георги», сп. «бл. № 25», сп. «Без. напитки», сп. «Хлебозавод», сп. «у-ще «Ив. Вазов», сп. «ул. Черковна», сп. «Руски паметник», сп. «ул. Ахелой», сп. «Община Поморие», сп. «у-ще «Ив. Вазов», сп. «Хлебозавод», сп. «Без. напитки», сп. «бл. № 25», сп. «манастир Св. Георги», сп. «бивша Изба 2», сп. «Анхиалоавто», сп. «Пальокастро», сп. «ул. Мусала», сп. «бивша Автогара».
– за периода 01 ноември – 01 април има транспорт в следните часове: 6.00; 6.30; 7.00; 7.15; 7.30; 8.00; 8.30; 9.00; 9.30; 10.00; 10.30; 11.00; 11.30; 12.00; 12.30; 13.00; 13.30; 14.00; 14.30; 15.00; 15.30; 16.00; 16.30; 17.00; 17.30; 18.00; 18.30; 19.30; 20.30; 21.30;
– за периода 01 април – 01 ноември транспорт има и в: 19.00; 20.00; 21.00; 22.00 и 23.00;
– за периода 01 юни – 31 август транспорт има и в: 23.45 ч.
Линия: N 2
Маршрут: сп. «бивша Автогара», сп. «ул. Мусала», сп. «Пальокастро», сп. «Анхиалоавто», сп. «бивша Изба 2», сп. «манастир Св. Георги», сп. «бл. № 25», сп. «Без. напитки», сп. «Хлебозавод», сп. «у-ще «Ив. Вазов», сп. «МБАЛ», сп. «СКФ», сп. «Стари кални бани», сп. «СКФ», сп. «МБАЛ», сп. «ул. Черковна», сп. «Руски паметник», сп. «ул. Ахелой», сп. «Община Поморие», сп. «у-ще «Ив. Вазов», сп. «Хлебозавод», сп. «Без. напитки», сп. «бл. № 25», сп. «манастир Св. Георги», сп. «бивша Изба 2», сп. «Анхиалоавто», сп. «Пальокастро», сп. «ул. Мусала», сп. «бивша Автогара»
– Целогодишно транспорт има в часовете: 6.00; 7.00; 7.30; 11.30; 14.30; 19.30.
*** Посочените часове на тръгване са от спирка „Бивша Автогара“
Линия: Поморие – Гробищен парк
Маршрут: сп. «Руски паметник», сп. «ул. Ахелой», сп. «Община Поморие», сп. «у-ще «Ив. Вазов», сп. «Хлебозавод», сп. «Без. напитки», сп. «бл. № 25», сп. «Лазур», сп. «бивша Автогара», Гробищен парк, сп. «Бивша Автогара», сп. «Лазур», сп. «ул. Бл. № 25», сп. «Безалкохолни напитки», сп. «Хлебозавод», сп. «училище «Ив. Вазов»», сп. «Руски паметник», сп. «ул. Ахелой», сп. «община Поморие».
– всяка събота и неделя: 7.30 и 8.00 ч. – тръгване от сп. «Руски паметник»; 8.30 и 9.30 ч. – тръгване от Гробище парк
– всеки вторник и четвъртък: 8.00 ч. – тръгване от сп. «Руски паметник»; 9.30 ч. – тръгване от Гробище
103
Коментара по темата
103.
Анхиало авто
06.01.2020 01:07:52
Имахме си поморийски оператор и той загина след смъртта на приватизатори му Благой Христов. Градският транспорт трябва да е на общините. Как сега ще си отдъхнат поморийци, след като няма редица курсове в часове, в които преди ги имаше? Освен това, десетилетия не е пипана транспортната схема на града.
102.
до всички
11.02.2019 15:13:42
Честито , вече си имаме и ново разписание , за зимния период автобусите от 18.30 нататък стават на един час , освен това последния курс е в 21.30. Освен това - всичко това се отнася не само за празничните дни , ами и за делничните - корабът започва да потъва много бързо.. по-бързо отколкото очаквах. Няма и кой да работи , и шофьорите им избягаха и кондукторките - една кондукторка работи в 2 автобуса на смяна , за да може колежката й да почива - как ще коментирате това господа , които защитавате новия превозвач ?
101.
До Петър
05.02.2019 02:03:22
Ако си от Поморие, много добре знаеш, какъв е манталитета на нашите съграждани... Не харесват чуждите хора, които правят инвестиции в града. Нарочат ли някого, ще правят напук, за да го разкарат. Това е от десетки години. Защо Бургас, е този Бургас, който е в момента?!Благодарения на пристанището, което е построено преди малко повече от 100 години! Всеки знае, че в стария свят, основния инструмент за развитието на икономиката е търговията. Може да провериш в интернет, колко търговски кораби са акустирали по това време. Относно завистта, направи си едно кафене/ресторант/капанче и забележи за какво си говорят хората. Колко изкарваш? Ей този Петър направи много пара, напълни си гушата. Това ме дразни мен, както и много други хора. Толкова ли е скучен живота? По въпроса с политиката и икономиката - бизнес средата в България, е много благоприятна. Проблема пред тези, които не успяват е липсата на правилен бизнес модел и иновации. Как е възможно все още да има ресторанти в които да пишат поръчките на хартия, след като може да се компютърна система, чрез която сервитьорите с помоща на таблети или други устройства да изпращат поръчките директно до кухнята, а не да крещят "Три шопски салатииии".
100.
Петър
03.02.2019 07:02:49
Може да сътвориш анкета примерно! Обиколи света, и задай този въпрос на тези които напускат! Но, да говориш от тяхно име, защо са го сторили, е нелепо! Колкото до "всеки разбира от всичко"... ами такава е образователната система, която ние трябва да променим. А, това няма да стане, като си тръгнем, или като обиждаме тези, които остават! Злобата и завистта са породени именно от липсващата политика, и икономика, а това води до липса на перспектива най-общо казано! Твърдението ти, че хората напускат едва ли не, защото не те разбират, и от това злобеят и завиждат ... човече стегни се, чети повече, разхождай се повече, и си говори с подходящите хора повече!
99.
Защо хората напускат България?
01.02.2019 00:09:58
Малко си дават сметка, но основната причина хората да напускат България. няма нищо общо с политиката и икономиката, а хората, които живеят тук. Всеки разбира от всичко, няма област по която да не е компетентен, а злобата и завистта нямат граници.
98.
Ваня Пеева
23.01.2019 20:01:02
Ужас направо съм възмутена да замениш нещо уж старо с нещо грохнало,днес водих детето на училище ами то е мръсно,студено, ледени седалки някви пластмасови,а вътре отровна миризма на гориво.Срамота какви работи правите за сметка на кой ?
97.
Кварталец
21.01.2019 18:53:02
По скапани рейсове не можахте ли да намерите!!!!!
96.
До 90 и 74
21.01.2019 09:13:33
Все едно аз съм го писал, подкрепям те, приятелю.
95.
Петър
21.01.2019 08:25:47
Въпросът няма да го решат пишещите, в т.ч. и аз, но не виждам причина да не се коментира обществен проблем!
Това, което Администрацията не прави, а трябва! В спора се ражда Истината, нали така? Уважението е преди всичко образование, което липсва не на коментиращите, а на управляващите! Всеки има право на мнение, а "искри" има, и ще има! Това е част от живота, както и, че нищо не е вечно! Но, не си прав! Мисълта е вечна, а нейното подтискане е робство на душата!
Това, което Администрацията не прави, а трябва! В спора се ражда Истината, нали така? Уважението е преди всичко образование, което липсва не на коментиращите, а на управляващите! Всеки има право на мнение, а "искри" има, и ще има! Това е част от живота, както и, че нищо не е вечно! Но, не си прав! Мисълта е вечна, а нейното подтискане е робство на душата!
94.
Pomorian
20.01.2019 21:30:57
Спокойно бе хора...имайте малко уважение един към друг. Ако някой се чувства ощетен - има си инстанции където да спори. Не виждам с какво пишещите тук ще решат въпроса ...осве да избиват комплекси и изливат злоба. Истината според мен е, че нищо в този живот не е вечно - един идва, друг си отива...ce la vie !!!
93.
Съгражданин
20.01.2019 08:57:49
Престанете бе хора какво Ви става?? Имайте малко уважение помежду си, съграждани, какво е това напрежение и ярост. Утре някой ще се срамуватот от себе си за това което е писал. Изводите са че в този град тлее голямо напрежение. Запазете си енергията за в бъдеще когато наистина ще Ви трябва не си струва да се хабите.....
92.
90 и 74 Ще.....он съм аз
20.01.2019 08:28:44
И го поемам от всякъде!Много обичам на косата да ходя!
91.
До 90
20.01.2019 08:19:11
Оффф пръдле,стана банален,ми като нямаш кой да ти даде наготово стой си в клозета и си го бъркай а пък ако хапнеш от там ще е по добре!Хахаха!Дребна душицо злобна,я малко са вглеьай в по важни неща тея не ги мисли,ми виж онез дръп от пръдлета станаха кръвопийци!
90.
от 74 до всички
20.01.2019 07:17:17
Нещо много ви заболя от коментара ми.Истината боли.А иначе, като ви чета глупостите не разбирам къде точно е драмата-това било "просперитет","на Ицо му изписали веждите" и му направили "услуга", "от доста време не му се занимавало,но нямало как да освободи толкова работници" и т.н.С две думи са му решили проблемите-отървали са го от теглото,шофьорите са назначени на работа и той спокойно може да си просперира.Защо е това реване?В такъв случай просто се казва едно голямо БЛАГОДАРЯ.А колкото до урока,аз него си го уча от живота-не чакам някой да ми даде нещо даром и не рева като ми вземат близалката,така че и клозета ще го бъркам когато аз реша.
89.
До всички
19.01.2019 14:39:00
Абе ти май работиш в Общината най после се обадите, мишо и!
88.
До 74 и 87
19.01.2019 13:25:33
Прав си, че му направиха услуга от доста време не му се е занимавало, но няма как да освободи толкова работници. А до 74 явно не знаеш нищо и няма нужда от такива коментарчета. Много хора тук не знаят за какво става въпрос и коментират без умисъл.
87.
До 74
19.01.2019 12:16:22
Аз не виждам фалит а просперитет!Ама ти си много тъп не разбра ли че на Ицо му изписаха веждите!А ти браво научил си си урока.А сега рабъркай един клозет!
86.
Георги Тошев
19.01.2019 11:58:36
От това което се изписа и говори из града е видно че болшинството съграждани,както и бизнеса в града, а дори и част от управляващити,застават на страната на местната фирма и силно осъждат действията на управника ни!Това означава че Поморие може да бъде единно!Остава да го покажем,когато му дойде времето!
85.
Нели Бургазлиева
19.01.2019 11:11:05
Хора това не е шега работа, това е голяма плюнка в лицето на Поморийския данъкоплатец и бизнес! Този кмет не може и не трябва да прави каквото си иска! Ние какви сме, само средства за пълнене на хазната!
84.
Одит
19.01.2019 10:50:13
Сега ми е интересно дали чуждата фирма ще усвоява повече субсидии за транспорт,предполагам че да но ще го проследим.Да печелош в чужда община ,а данъци в своята в София!Времето се стопли хайде без градски транспорт!d
83.
блиц
19.01.2019 10:29:42
Като гледам много поморийци са доволни и въодушевени от това което стана с фирма Анхиало Авто. Недейте скърбите нито се радвайте защо това което става показва че, ние сме един град с разиденено население за разлика от Несебър и Созопол затова те вървят със светлини години пред нас. Cтанахме изключително злобни и зависливи. Излейте си цялата помия и се успокойте защото скоро е нямало такава емоция. Забравихте кой искаше да продаде Яворовите скали и на кой, забравихте кой искаше да развали дарението на Военния санаториум мога и други неща да напиша но засега толкова. Това са глобални неща които касаеха нашия град не фирма Анхиало и без нея може .
82.
Към 81
19.01.2019 10:20:19
Имам впредвид ОСТАВКА на кмета и ОС!
81.
Слави Петев
19.01.2019 10:17:44
Абе вие ме разбрахте ли че от 15 години фирмата работи без договор как да инвестира в нещо ново все едно кмет без мандат.Пука им на Анхиало на управителя жена му взе милиони продаде имот в Созопол с тамошния кмет са рода,така че ще си джиткат с мерцедесите !И аз съм за ОСтАВКА !!!!
80.
Петър
19.01.2019 09:14:46
80-ти, понеже не ти знам името, ще се обръщам към теб с номера ти!
Прочети Решението за откриване на процедура! После прочети ЗОП, и по специално чл. 79, ал. 1, което е и основанието за откриването на въпросната! Или, как се елиминират желаещи да подадат въобще документация за процедурата, какво остава да бъдат допуснати за участие!
Оставка на на Кмета, и на ОС!
Прочети Решението за откриване на процедура! После прочети ЗОП, и по специално чл. 79, ал. 1, което е и основанието за откриването на въпросната! Или, как се елиминират желаещи да подадат въобще документация за процедурата, какво остава да бъдат допуснати за участие!
Оставка на на Кмета, и на ОС!
79.
Петър
19.01.2019 08:27:47
Вината е в тези, които Управляват, в това число, е и Управителят на фирмата! Явно не разбираш!
Повече от 30 години обслужва градските линии, но пак не разбра, какво ти пиша! Не, четеш, а си избираш нещо, което не ти отърва, не на мен!
Личното ми мнение, е че тази фирма няма да подобри с нищо градския транспорт, защото нищо не зависи от нея! Както не зависеше, и от предходната! Всезнайко съм, да! Ако това те притеснява, то това си е твой проблем, а не обществен! Но, надали ще разбереш, защото живееш в спомените си. Също така знам, и как градския транспорт да се подобри, но това зависи от Администрацията на Общината, а не от даден Управител на превозвач! Разбирам, и това не ме притеснява, както не ме притеснява да споря с компетентни мозъци!
Повече от 30 години обслужва градските линии, но пак не разбра, какво ти пиша! Не, четеш, а си избираш нещо, което не ти отърва, не на мен!
Личното ми мнение, е че тази фирма няма да подобри с нищо градския транспорт, защото нищо не зависи от нея! Както не зависеше, и от предходната! Всезнайко съм, да! Ако това те притеснява, то това си е твой проблем, а не обществен! Но, надали ще разбереш, защото живееш в спомените си. Също така знам, и как градския транспорт да се подобри, но това зависи от Администрацията на Общината, а не от даден Управител на превозвач! Разбирам, и това не ме притеснява, както не ме притеснява да споря с компетентни мозъци!
78.
до петър
19.01.2019 08:04:47
Слушай компетентен по всичко всезнайко.Не 10,а цели 30 години "Анхиало авто" обслужва гадските линии без конкуренция и получава субсидии.По-голяма предоставена сигурност от това здраве му кажи,а перспективите на една фирма се определят от управителя.Разбра ли ми отговора?Аз помня много неща,както от преди 35-40 години,така и от преди 8-10 години и за това ми се повдига от такива "всезнаещи" плювачи като теб,които са консервирани през последните 10 години от собствената си злоба.
77.
Петър
19.01.2019 07:35:38
Вината е в тези, които Управляват! Кое не разбра?
Дадено Управление, ако не го смениш, то няма, и да го промениш! Ще сменяш едни лица отпред, които обират пешкира /Кмет най-вече, в случая споменаваш, и баща му. Но по документи, тогава също е управлявано некадърно защото Управлението не зависи от неговите качества, умения и т.н., а от наложени "критерий"/, а кервана ще продължи по старо му!
Докато Администрацията налага на субсидиран бизнес, как да си Управлява бизнеса, то никога една фирма няма да бъде "успешна", и да инвестира в собствения си бизнес!
Дадено Управление, ако не го смениш, то няма, и да го промениш! Ще сменяш едни лица отпред, които обират пешкира /Кмет най-вече, в случая споменаваш, и баща му. Но по документи, тогава също е управлявано некадърно защото Управлението не зависи от неговите качества, умения и т.н., а от наложени "критерий"/, а кервана ще продължи по старо му!
Докато Администрацията налага на субсидиран бизнес, как да си Управлява бизнеса, то никога една фирма няма да бъде "успешна", и да инвестира в собствения си бизнес!
76.
няма проблем
19.01.2019 07:22:00
До 75-напълно си прав.И заглавието на статията е правилно.Всичко опира до бизнес и можене.Лошо управление-лош резултат.И после типично по български,другите са виновни и ни пречат-Кмета,Общината,Светия синод и най-вече ЗАВИСТНИЦИТЕ.Убива ли им бизнеса,закривали се работни места в Поморие и дрън,дрън.Много транспортни фирми си работят
добре и без да чакат Общината да им "даде" линии,а работа за шофьори колкото искаш.Така,че Благоев-кмет.
добре и без да чакат Общината да им "даде" линии,а работа за шофьори колкото искаш.Така,че Благоев-кмет.
75.
Петър
19.01.2019 06:58:15
75,
Убива го, и не от сега, но това сега е 10 години глупако! Ще дойде време, и то ще е скоро, когато няма да има кой да мрънка, защото Администрацията няма да има какво да Управлява освен пустеещи плодородни земи! Дори и африканците няма да се заселят тук! Некадърно е Управлението на Общината, което не му предоставя сигурност, която сигурност ще му осигури перспектива, и не само на него! Гледам не си запознат с обществения превоз, но да ми бръщолевиш простотии за преди 35-40 години си запознат!
Знаеш ли колко трябва да е билетчето, ако Общината не субсидира даден обществен превозвач? Разбираш ли последния въпрос?
А, и автобусите на дпс не са по цветущи, като ги глeдам, и отговарят на някакви си условия!
Приятно ти возене.
Убива го, и не от сега, но това сега е 10 години глупако! Ще дойде време, и то ще е скоро, когато няма да има кой да мрънка, защото Администрацията няма да има какво да Управлява освен пустеещи плодородни земи! Дори и африканците няма да се заселят тук! Некадърно е Управлението на Общината, което не му предоставя сигурност, която сигурност ще му осигури перспектива, и не само на него! Гледам не си запознат с обществения превоз, но да ми бръщолевиш простотии за преди 35-40 години си запознат!
Знаеш ли колко трябва да е билетчето, ако Общината не субсидира даден обществен превозвач? Разбираш ли последния въпрос?
А, и автобусите на дпс не са по цветущи, като ги глeдам, и отговарят на някакви си условия!
Приятно ти возене.
74.
До всички
19.01.2019 06:40:46
Писна ми от неграмотните писаници на разни глупаци,които освен да плюят и да мрънкат друго не са свършили в живота си.Общината убивала бизнеса в Поморие и унищожавала работни места,защото не дала градските линии на Благоев.Хайде сега си спомнете какво представляваше ДАП-Поморие,колко и какви МПС-та имаше,колко линии държеше и колко бяха работните места преди да стане "Анхиало авто" и достойния "бизнесмен" Благоев да го срине.Заради некадърното управление на последния,голямата и мощна фирма създадена от баща му(лека му пръст)губеше през годините линия след линия и накрая логично остана с 3-4 счупени автобусчета и ще фалира.В цял свят е така-като не можеш да си управляваш бизнеса го губиш,никой не ти е виновен и не ти е длъжен.Не съм общински служител,но не виждам къде е драмата тук.Има обявен конкурс от Общината и който не отговаря на условията отпада.Аз лично не съм съгласен с парите от моите данъци да се субсидира умрялата вече фирма на Благоев само защото е помориец.Аз също съм помориец и имам фирма.
73.
До 72
18.01.2019 20:27:11
Пицат няма нищо общо с това! Но евала на Анхиало авто че не близа гъзове! Това е чест! Ама някои ще си ги изядат ама кат са нй намазани! Анхиало авто е вечен ама други неее! После ще стане интересното, т. е. предстои!
72.
*********
18.01.2019 18:06:58
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
71.
До 67
18.01.2019 14:27:40
И аз съм за хайде др не само за транспорта а за вдичко писна им на хората в града е това беше капака и надявам се поморийци да прогледнат,всички интелектуалци ,бизнесмени крайно десни пък и леви партии да се събивят малко!Не да са ослушват като глухи свине!
70.
до несебърлии
18.01.2019 13:53:09
Ко ми са прайте ве , при вас ко стана , същата работа ама сте късопаметни, махнаха автотранспорт слънчев бряг и дойдоха ди ес бус - аре после ми кажете че нямаше далавери и в Несебър и то при положение че автотранспорт слънчев бряг имаше супер яка поддръжка на автобусите и даже тъкмо бяха взели доста новички модели преди да им вземат линиите..... тъй че акъл не давайте на поморийци , щото и вий нищо не направихте , онези поне имаха и дълги автобуси , а тези оранжевите кочини лятото се пълнят още на първата спирка до макс... и по 3 кондукторки да сложите на рейс все тая , там е убийство да се работи лятото по градските линии
69.
проблем
18.01.2019 13:41:03
До 67 пилците се броят на есен !!!!
68.
****
18.01.2019 12:49:00
До 51 - Няма контрол, има СХЕМА
67.
Фул тайм несебърлия
18.01.2019 12:34:01
Ако поморийци излезте пред общината с ЛИЦАТА си и си кажете проблема. Кво ми драскате тука анонимно
66.
*********
18.01.2019 11:03:37
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
65.
Петя Чолакова до 52
18.01.2019 09:09:25
С 10 ръце За!
64.
До Петър
18.01.2019 08:58:32
Присъединявам се към предложението да не се ползва градски транспорт би било чудесно!
Вие не разбрахте ли че хората на Анхиало са отърваха от злодеите,ма така се прави не се хленчи ,сега ще им гледат сеира със задоволство,а който ни докара тази злина си спечели отрицателния вот на съгражданите си!
Вие не разбрахте ли че хората на Анхиало са отърваха от злодеите,ма така се прави не се хленчи ,сега ще им гледат сеира със задоволство,а който ни докара тази злина си спечели отрицателния вот на съгражданите си!
63.
Петър
18.01.2019 07:40:06
Имам едно предложение към съгражданите си!
Спрете да използвате градски транспорт.
Нищо няма да Ви коства! Освен свеж морски бриз по крайбрежната алея!
Спрете да използвате градски транспорт.
Нищо няма да Ви коства! Освен свеж морски бриз по крайбрежната алея!
62.
*********
18.01.2019 07:11:18
Коментарът беше изтрит от модераторите, тъй като съдържаше обидни квалификации към Флагман.бг или членове на редакционния екип.
61.
Депесар
17.01.2019 21:57:26
Бившия превозвач ся чувам щял да води дело ама то трябва и нова автогара в Поморие
60.
От Ахелой
17.01.2019 19:40:03
Защо трите коментари за истинските лица на пицара и гайдата, злобни хора против хората си и Вие сте продажба медия що не са научете пред общината
59.
Модератор
17.01.2019 19:36:00
Защо триете бе ,колкото повече толкова повече гняв у хората!
58.
Пртьо
17.01.2019 19:34:27
Е те с това ще си изядат гъзъ!
57.
*********
17.01.2019 19:26:01
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
56.
Надя Гелева до 53
17.01.2019 18:55:50
Защо такава реакция,това е прекрасно!Познавам човека.Там излишни приказки и простотии няма.Мисля че можем да се замислим сериозно!Наистина града има нужда от хора с тежест ,които да модемат нов ,модерен с младежки дух управлението на града!Това в момента е тоталитаризъм!Не живея в България,но учадтвам и се интересувам от живота и нита в Поморие,който до момента е трагичен и скучен!
55.
Надя Гелева до 53
17.01.2019 18:55:10
Защо такава реакция,това е прекрасно!Познавам човека.Там излишни приказки и простотии няма.Мисля че можем да се замислим сериозно!Наистина града има нужда от хора с тежест ,които да модемат нов ,модерен с младежки дух управлението на града!Това в момента е тоталитаризъм!Не живея в България,но учадтвам и се интересувам от живота и нита в Поморие,който до момента е трагичен и скучен!
54.
вятъра на промяната
17.01.2019 17:52:16
Очевидно е че, в този град трябва да има промяна защото няма сигурност . Човека трябва да милее за хората , да подпомага с всякакви възможни средства бизнеса на местно ниво , да разкрива нови работни места за младите защото града се обезлюдява с всяка изминала година.
53.
Иван
17.01.2019 16:51:16
Не мога да повярвам колко завистливи хора има, докато чета всички коментари. Личи си колко завистливи са всички коментари против Анхиало. Като сте си мишки и гъзолизци бъдете и тук такива и не се правете на някой, който не сте. Особено сте смешни като намесвате хора.
52.
Ново Поморие
17.01.2019 16:17:48
Христо Благоев кмет! Няма конфликт на интереси, очевидно е пестелив, от това което чета по долу. Ето ви човека!!!
51.
Независим
17.01.2019 12:32:19
Днес се качих в градски автобус и се питам Кмета като им подписа договора не изпрати ли комисия да инспектира автобусите,знае ли че са с пластмасови седалки,като за добитък,и са много малко повечето хора са правостоящи и ми гръмна главата от някакво адски бръмчене?Мисля че първо се проверява и после се дава!Не може така ,това е много сериозно нещо тук се возят хора и деца!Мисля че старите,колкото и да са били стари бяха по комфортни!Един вагон народ в Общината ,няма ли контрол назначен?
50.
До 47
17.01.2019 10:29:37
Няма как да стане в Несебър, защото там ги държи баш мутрата и освен постове ще хвърчат и други работи. А в Несебър да не са много хубави автобусите, а за лятото няма да говорим каква кочина е, и как се оправят туристите кой автобус за къде е.
49.
блиц
17.01.2019 10:28:23
Съграждани искам да Ви припомня същата участ не постигна и лаборатория Лина . Да докараш лаборатория Рамус от София да развалиш готова работа само защото или не си в част с нещата или не можеш да си навиеш на ината сякаш сградата е на баща му. Който е умен и способен хората го оценят продължава да се развива въпреки всичко. Така че, истината излиза на светло рано или късно !!! Никой не е вечен на този пост!!
48.
*********
17.01.2019 10:19:20
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
47.
Димо Пейчев
17.01.2019 09:52:34
Аз съм от Несебър и ако това беше станало тук щяха да хвърчат постове!Но вие Поморийци сте агнета !Познавам много добре хората на Анхиало,чест им прави че се оттеглиха с достойнство,в тази връзка само да Ви кажа ,че ги боли гъзъ.Къв транспорт в този град пародия,всички пътуват с коли !За едни цигани и малко ученици сутрин не си струва!Мислите ли че ако е големия килипир Несебърски нямаше да играят в Поморие на конкурс.Но този избор е наистина неприемлив и долен за града Ви!
46.
Петър
17.01.2019 09:50:25
Много обичам да лая от страни винаги, когато мога срещу общината, добре че нямаше флагмани и други подобни по моето управление... взема пак да се кандидатирам за кмет ли, че още не мога го преглътна
45.
До Запознат
17.01.2019 09:25:25
Прав е ПетърЗапознатияда ,даде малко яснота около Юнион Ивкони?А що се отнася какво има Анхиало-Авто в имота си си е негово, и не е отсвирен а се отърва от егоиизма и зависта на управляващите града!Факта че служителите му пишат тези коментари тук си противоречиш!Аз като ги гледам не ми приличат на притеснени!Ти пак неразбра малоумен ли си ,че без договор неможе да се инвестира в нищо.Браво на Анхиало изигра си картите блестящо.Така се прави да се отдеглиш с достойнство да се погрижеш за останалите без работа и същите те да застанат зад него!И запомнете който е имал винаги ще има!Честит Празник Антоновден!
44.
Петър
17.01.2019 09:12:53
Запознат,
Би ли бил така добър да ни запознаеш с подробности около Договора, и автопарка на новия превозвач?
Гледам си запознат, а Общината сякаш е лапнала гнила ябълка, та стон се не чува?
Много въпросителни, а отговорът ти само защитава тези, които взимат Решения!
Би ли бил така добър да ни запознаеш с подробности около Договора, и автопарка на новия превозвач?
Гледам си запознат, а Общината сякаш е лапнала гнила ябълка, та стон се не чува?
Много въпросителни, а отговорът ти само защитава тези, които взимат Решения!
43.
Тъп
17.01.2019 07:59:59
А в Бургас кога?
42.
възмутен теляк
16.01.2019 21:47:46
Сега направо ще издъхнат, няма безплатен обяд.
41.
Запознат
16.01.2019 21:22:02
Айде стига плакахте бре, години наред автобусите си бяха стари и раздрънкани, заплати минимални, а шефа на анхиало авто си прибира парички, половината коментари са от служители на отстранената фирма ( да не говорим за коментар 16 ). Искате да ми кажете че от наеми на помещения, технически прегледи, билети парите не стигат за подобряване на автопарка? Ми да си го беше сметнал шефа на анхиало авто преди да го отсвирят, а не сега служителите му да мърморят. И аз съм за бизнеса да си остава в Поморие, ама да се пълни джоба на един селтак, да си джитка с мерцедеса и да реват после всички и да плюят, не съм съгласен, не оправдавам и общината ама типично по български - не си видим на***** г** ама да плюем и философстваме сме първи
40.
гугито
16.01.2019 18:43:39
Тази Моника не е ли поморийка
39.
Пахама дъртия швестър
16.01.2019 14:04:02
Аз бях доволен от старата фирма тъй като редовно я ползвах, какво не ви харесва на вас.
38.
*********
16.01.2019 14:00:44
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
37.
ей неграмотнитее
16.01.2019 13:59:34
Мерцедесите на Ивкони в Поморие са Кобра - турски боклуци демек , че на всичко отгоре стари и ползвани яко.Освен това тая и тоя дет е писал статията да отиде да снима новите автобуси по-обстойно, нали сега те са на линия - да ги видите колко са хубави, първо по-скърцащи и тропащи автобуси не са и 30 годишните немски таралясници! Освен това в статията пише , че в извън час-пик се ползваха малки маршрутки , ами сега кви се ползват бре - вечерта си пътуват пак малки бусчета , аз разлика не виждам?? Големите автобуси нямали капацитет и възможности да събират ученици и работници в час пик - ми те тези са със същите възможности , дори в тези ще се тъпчат още повече , понеже имат по-малко седалки и повече е мястото за правостоящи... файда йок, махнаха съчленените автобуси с хармониките и съкратиха и без друго краткия маршрут щото някои мазни "бизнесмени" са им по-важни заведенията , лъскавите колички спрени на всеки ъгъл и затрудняващи минаването дори на леки автомобили , а кво да говорим за автобуси.... боли ги фара за пенсионери и ученици... айде правете малко по-обективни новини , елате на място , проверете малко по-добре нещата
36.
50лв пари ли са?
16.01.2019 13:28:33
Те па едни пари
35.
до флегманите
16.01.2019 13:17:56
Отъхнахте си Вие защото лапнахте паричките за статията!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
34.
Не
16.01.2019 12:33:27
Автобусите са внос от Турция и там са използвани . Вижте че на зеления има турски надпис .
33.
Ваня Пеева
16.01.2019 12:26:33
Прочетете това и престанете с излишни коментари!
https://www.flagman.bg/article/116587
https://www.flagman.bg/article/116587
32.
Пейчев
16.01.2019 12:12:00
Има и други поморийски транспортни фирми що не предложиха на тях!Щото ................................!!!Все пак Анхиало си беше ОК!
31.
До 30
16.01.2019 11:55:49
Много си прост,ми що се возеше бе бонак кат ти беше студено,има таксита!Ще го подам тази вечер на жена ти без уважение!!!
30.
да ви го подам с уважение
16.01.2019 11:49:44
ей шунди спрете да говорите глупости ! Аз в по-мизерни рейсове не съм се качвал! Зимата вътре е по-студено от вън ! Между селските рейсове са по-добре.... дано сега с тая новата фирма се пооправят.Аман от селяндури .
29.
no comment
16.01.2019 11:44:46
Еееейййй това простия народ си е прост ама хак ви е трябва по-глобално да се гледа , те японците,китайците и всички развили се страни дори и русия ползват железница(високоскоростни влакове)ама ние защото сме по-умни от горе изброените кво ни бърка да ни бъркат постоянно в джоба-граждански,винетки и т.н. и т.н.,не става само със сила трябва и акъъъъъъъъъл.
28.
Потресен
16.01.2019 11:04:50
Флагман ,наистина заглавието Ви е тъпо!Каквото и да е не е прилично!
27.
Аз към 25
16.01.2019 10:59:45
Да" работещи" ,които сега са без работа и за първи път се включват тук,на роднините пука им ще купят кмета и после ще го продадат на софиянци!
26.
Потресен
16.01.2019 10:54:55
А бе защо се излагате ,като триете на хората мненията!Махнете опция коментиране тогава и това е !Това е подигравка ,всеки иска да си изкажи мнението.Сега ,че някои се изложиха пред избирателите си много си е негов проблем.Веднъж да видя Поморийци толкова единни!Браво Поморие така се защитава местен бизнес!!!
25.
гражданин
16.01.2019 10:51:56
Аз градски транспорт не ползвам,но имам чувството че тук са писали само работещи в отстраненаната фирма и техните роднини :)
24.
Помориец
16.01.2019 10:43:33
Дай на човека власт и му гледай сеира много правилна поговорка.
23.
Пациент
16.01.2019 10:38:01
По същия начин постъпи с лаборатория Лина изгони ги от Болницата и сложи 2 метра ограда хората да обикалят. Направи излишна лаборатория с която натовари Болницата с излишни разходи и персонал. Изгони Д-р Цветков и сега всичко е по мед и масло. Необмислени
действия в ощърб на града.
действия в ощърб на града.
22.
Мони
16.01.2019 10:36:43
За да не го изтриете, ще го формулирам така:
Авторката на статията ясно показва политическата си принадлежност и ако е добра журналистка, в което се съмнявам, нека все пак да направи разследване по случая, защото вече е поръчано, но на истинска журналистка.
Авторката на статията ясно показва политическата си принадлежност и ако е добра журналистка, в което се съмнявам, нека все пак да направи разследване по случая, защото вече е поръчано, но на истинска журналистка.
21.
Кметът от Поморие ли е?
16.01.2019 10:32:19
Аз ако бях на кмета щеше да въртя парите вътре в общината. По-добре да е местна фирма, за да се еръщат парите в икономиката на града.
20.
*********
16.01.2019 10:25:42
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
19.
*********
16.01.2019 10:16:49
Коментарът беше изтрит от модераторите, тъй като съдържаше обидни квалификации към Флагман.бг или членове на редакционния екип.
18.
*********
16.01.2019 10:09:16
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
17.
Запознат
16.01.2019 10:01:53
Че бяха стари автобусите - бяха, но тези в момента са с десетина години по-нови от старите, но с много по-ниско качество, защото не са произведени в Германия, а в Турция или Китай , освен това са юркани яко в България, изгонени от много градове, българска поддръжка...а не немска, въобще гробници, даже на зеленикавия ясно се вижда кърпежа около калниците и по целите прагове, честито на поморийци...да ...
16.
нямам думи
16.01.2019 09:58:29
Не прави чест на Общината да постъпи по този долен и задкулисен начин. Винаги има недоволни то и от Кмета има сигурно много по недоволни но това не е повод за отстраняване на фирмата. Факт е че винаги си е изпълнявала разписанията, подържа рейсовете в добро състояние,няма инциденти което е най важното. Е сами си правете изводите. Когато нямаш сигурност и договор как да обновяваш парка както стана.
15.
Несебърлия
16.01.2019 09:37:15
Поморийци щом отдъхнаха, съм доволен.
14.
ГРОБ
16.01.2019 09:36:39
Най-пропадналата мутро монополна фирма точно до гробищата
13.
Сърдити
16.01.2019 09:36:08
Сардели
12.
царица е парица
16.01.2019 09:34:31
“Статията“ е от платен характер, да кажем все пак за по недосетливите
11.
*********
16.01.2019 09:26:50
Коментарът беше изтрит от модераторите, тъй като съдържаше обидни квалификации към Флагман.бг или членове на редакционния екип.
10.
*********
16.01.2019 09:20:29
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
9.
Юнион ГРОБ
16.01.2019 08:45:33
Да ви е честито. Да ви вози с кеф до моргата
8.
Таня Маринова
16.01.2019 08:29:17
Бре и чак си одъхнаха какво им беше на рейсове тези да не би да са по хубави. Вчера пътувах и разлика няма. Има само хора останали без работа със заеми посред зима.
7.
1234
16.01.2019 08:25:49
А, моргите в които пътуват ученици и работещите в Бургас? Вмирисани на нафта , стари прашни автобуси и маршрутки за по 7 лв ! Позор!
6.
Мария Терзиева
16.01.2019 08:21:04
Тази фирма Ивкони не е ли тази същата която непрекъснато пишат за извършени катастрофи и некоректно отношение към пътници. Всичко много хубаво е това само да не са помориици!!
5.
Таргет-а
16.01.2019 08:11:47
Отдъхнах си
4.
Не
16.01.2019 07:55:52
Стари автобуси внос от Турция се реклямират като нещо кой знае какво ...И таз добра ...
3.
Не
16.01.2019 07:54:44
А сега вече я втасаха с Ивкони . Честито !
2.
Коза ностра
16.01.2019 07:49:47
Подарък за ДПС от ГЕРБ.
Какви сте мишо и всичките
Без конкурс СРАМ!!!
Какви сте мишо и всичките
Без конкурс СРАМ!!!
1.
Коза ностра
16.01.2019 07:47:12
МАФИЯ