Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Росен Желязков: Спорът за либийският кораб е частен (ВИДЕО)

Ключови думи:
Въпреки, че става въпрос за частна българска и държавна либийска компания, ние считаме, че става въпрос за частен спор и Либия се опитва да ескалира казуса до държавно ниво. Направено е запитване до панамският регистър за статутът на плавателния съд, който в момента е извън българските териториални води.

Съвременно пиратство! Арестуван танкер край Бургас вкарва България в морска война с Либия

Това заяви министърът на транспорта Росен Желязков пред БНТ.

Няма съдебно решение защото става въпрос за извън съдебно основание и имаме участие на ЧСИ. Когато частен съдебен изпълнител възбрани нещо,  тогава всяка държавна институция трябва да съдейства. Морска администрация действа в рамките на нормите, каза министърът.

Два пъти консула на Панама в Пиреа е потвърдил, че има вписване в панамския регистъра на кораба. Морска администрация направи ново запитване до панамският регистър, за да имаме официална позиция какъв е статутът на кораба.

Корабът е извън териториалните води на страната ни, но защо стои там не е изяснено като причина. С оглед на очакване на отговора от Панама по отношение на флага ще има някакво развитие. Въпреки, че става въпрос за частна българска и държавна либийска компания, ние считаме, че става въпрос за частен спор и Либия се опитва да ескалира казуса до държавно ниво.

Имаме и търговски и дипломатически отношения с Либия. През 2003 г. компанията „Булгаргеомин“ е изгонена от Либия по неясни за нас причини, обяви Желязков.

Относно промените, които се въвеждат за международните шофьори, министър Желязков коментира, че има разделение на централни и периферни държави в ЕС. Имаме общи интереси с периферни страни, за които всички тези ограничения касаещи международните шофьори ще бъдат проблемни. Транспортният бранш не е сам за себе си, това е комплексна услуга и ще има последици и за други браншове.

3
Коментара по темата
3.
Дали ,но не дай боже
08.01.2019 13:20:30
Корабния агент работи от името и за сметка на корабособственика и или оператора. Паралел за случая.Нашите власти/офиц.и неофиц./ работят като агенти на някой голям брат който желае да се върне в Либия.Ипотеката ще бъде платена срещу концесия за нефт и/или газ.Пешкира ще го изпере някой/и/ български моряк/ци/по подобия на сетрите и мощна но бавна реакция от великите....конспиратори.
2.
Marinero
08.01.2019 09:36:35
Английските застрахователи ще запалят цървулите на българските мошенници и покровителите им. Глобата ще бъде умопомрачителна сума и познайте кой ще я плати.
1.
E да де
08.01.2019 09:01:16
Като е частен спор защо мутрите и ЧСИ, които са превзели кораба са били охранявани от Морска администрация и Гранична полиция ????
  Добави Коментар
Тъжна вест във футбола Почина национал на Габон Направи обръщение към българското общество Рамазанов иска да носи още спортна слава на България, той е един от тримата ни настоящи олимпийски шампиони
Сръбският парламент избра ново правителство Депутатите взеха решение да гласуват поименно Сподели, че никога няма да... Лилиън е порн* модел
Лекар е обвинен за смъртта на 15 пациенти В Берлин Нафтата подписа с... Диагонал от чужбина се присъединява към "Нефтохимик"
Пускат нападателя на Дебора под парична гаранция Пловдивският районен съд промени постоянната мярка за неотклонение на подсъдимия Невероятен скандал в България В борбата
86-годишен крие боен пистолет и граната Мъжът нахлу в офис и се закани на персонала с убийство "Бомба" в имението с розите Ергените хванаха бас, който не изглежда от най-джентълменските
Направи разтърсващо признание Бил е жертва на тормоз като дете Британският върховен съд най-после разумно: Трансджендър жените да не се третират като жени Петимата съдии по делото взеха единодушно решение