Tesla обяви европейските цени за Model 3, изненадата е сериозна
В Европа се предлагат две версии на Tesla Model 3 - началната версия Long Range Battery и най-добрата версия Performance. Ако първата спомената кола се ускорява до 100 км/ч за 4,8 секунди и има максимална скорост от 233 км, то втората, луксозната, - достига до 100 км/ч за 3,5 секунди и достига до 250 км / ч. В същото време, с едно зареждане на първоначалната версия, можете да карате 360 км, а на Performance - 330 км.
По-евтино Tesla Model 3 може да бъде закупен във Франция - от 53 500 до 64 300 евро. Същите автомобили във Финландия струват от 60 500 до 71 700 евро. В Германия средните цени варират от 55 400 до 69 700 евро. Това обаче е само цената на основните версии. За да получите 19-инчови джанти, трябва да доплатите 1600 евро, черно-бял интериор - 1050 евро, усъвършенстван автопилот - 5300 евро.
7
Коментара по темата
7.
Me
05.01.2019 20:30:10
За нашите условия най-добре е хибрид. Щото на ток си за никъде.
6.
мислещ
05.01.2019 13:51:34
Доколкото рабирам за 100 000лв си купувам кола с която да ходя до съседния град или да си джиткам градско !? Че аз за 60 000 ще си взема два пъти по-хубава кола и с тези 40 000 дето ще ми останат ще я разцепя от каране без да мисля къде ще зареждам ! Какво ми пука че електричката ще ме дърпа на светофара ...!
5.
Кьора
05.01.2019 13:12:03
Яз баце, си карам стария дизелак 4×4 и им го фтикам на еколозите, на бхк, на т.н. Да опраят първом Кроноша и нафтения завод, пък после яз ши си сменя дизелака за на Т'слата дръжката хахахах
4.
аз
05.01.2019 12:44:39
И какво ?
По-еко ли е, по- икономично ли е, по-удобно ли е ?
333 км. с едно зареждане, ама друг път. Просто и лесно се смята, като конските сили ги съпоставите с кВт на тази кола. За да и ползвате максималната мощност и я карате по магистралата повече от Стара Загора не може да минете с едно зареждане, виж ако я карате с 80 км/ч може да отидете до Траянови врати и от там да се оглеждате за зарядна станция и "перспективата" да загубите минимум 40 минути в зареждане, ако няма никой пред вас де. Лудост.
ПС Батерия на тесла има капацитет 100 квт.ч.
100 к.с - 74 квт., или ако използвате от мощността на колата 100 к.с на 74 -тата минута, вие ще останете с 26 % от батерията си. Предвид конските сили, тази кола ще се движи с не повече от 150 до 170 км/ч., ако е празна и е от най-лекия модел на Тесла 3, или по сметки с тази скорост и един заряд на батерията ще измине максимум 230 км. ( зависи от релефа ), ако я жалиш със 100 км./ч, може да я докараш на 300 км., но това е идиалния случай, когато си сам в колата, тя е празна, а релефът ти е само равнинен...С две думи, ако я сравня с дизелов аналог, сметката при Тесла ( към цената на 1квтч енергия и 1 литър нафта днес), не само, че е в полза на дизела, ами е и в полза на спечеленото време в полза на дизела, идващо от времената на зареждане...Абе с две думи, ни подготвят за една скъпа, неефективна и спорна в екологичността си хуйня, от която ще се възползват Мъск и компания, Франция с многото си АЕЦ, разните му гейски "еколози", за които е по-важно, какво излиза от ауспуха на колата, загърбвайки тоталното радиоактивно замърсяване от АЕЦ и топлинно-димно замърсяване от ТЕЦ, които в Германия са бол.
По-еко ли е, по- икономично ли е, по-удобно ли е ?
333 км. с едно зареждане, ама друг път. Просто и лесно се смята, като конските сили ги съпоставите с кВт на тази кола. За да и ползвате максималната мощност и я карате по магистралата повече от Стара Загора не може да минете с едно зареждане, виж ако я карате с 80 км/ч може да отидете до Траянови врати и от там да се оглеждате за зарядна станция и "перспективата" да загубите минимум 40 минути в зареждане, ако няма никой пред вас де. Лудост.
ПС Батерия на тесла има капацитет 100 квт.ч.
100 к.с - 74 квт., или ако използвате от мощността на колата 100 к.с на 74 -тата минута, вие ще останете с 26 % от батерията си. Предвид конските сили, тази кола ще се движи с не повече от 150 до 170 км/ч., ако е празна и е от най-лекия модел на Тесла 3, или по сметки с тази скорост и един заряд на батерията ще измине максимум 230 км. ( зависи от релефа ), ако я жалиш със 100 км./ч, може да я докараш на 300 км., но това е идиалния случай, когато си сам в колата, тя е празна, а релефът ти е само равнинен...С две думи, ако я сравня с дизелов аналог, сметката при Тесла ( към цената на 1квтч енергия и 1 литър нафта днес), не само, че е в полза на дизела, ами е и в полза на спечеленото време в полза на дизела, идващо от времената на зареждане...Абе с две думи, ни подготвят за една скъпа, неефективна и спорна в екологичността си хуйня, от която ще се възползват Мъск и компания, Франция с многото си АЕЦ, разните му гейски "еколози", за които е по-важно, какво излиза от ауспуха на колата, загърбвайки тоталното радиоактивно замърсяване от АЕЦ и топлинно-димно замърсяване от ТЕЦ, които в Германия са бол.
3.
333
05.01.2019 12:23:08
Да си ги карат.
2.
селянин
05.01.2019 11:50:06
Гражданчето е право, във Флегман пишат мамуни от зоопарка за по-евтино :D
ай наздраве
ай наздраве
1.
гражданин
05.01.2019 11:37:18
Уникално написана статия ! Някой да разбра колко всъщност ще е цената на колата !?