Куриери бавят пратки с близо 20 дни, компенсират потребителите
Зрители на Нова телевизия сигнализираха за доставки, които не са пристигнали близо 20 дни.
Поръчка по куриер за 24 часа и три седмици чакане на доставката без резултат, съобщи в „Здравей, България“ водещият на рубриката „На твоя страна“ Георги Георгиев.
За Николай Тонев пътят на пратката остава без ясен край, а заявката му при куриера е направена в края на ноември. В очакване на пратката си все още е и Даниела Палазова. Доставката включва домакински уред от две части, поръчан на „Черния петък”.
През последните дни оплаквания на хиляди потребители със забавени със седмици пратки заливат форумите и социалните мрежи. От куриерската фирма обявяват, че доставките не идвали навреме заради свръхнатоварване след „Черния петък”.
Куриерите обещават до ден-два всички пратки да са доставени. Николай и Даниела обаче все още чакат поръчките си, без да получават информация докъде са стигнали. Опитите им да получат информация от операторите в кол центъра удрят на камък.
Натоварването в складовете обаче веднага се отразява в кол центъра, обясняват куриерите. Препоръчват на потребителите да следят пътя на пратките си в сайта на фирмата. За забавяне на пратките до 72 часа от куриерската фирма предупредили големите онлайн търговци още преди „Черния петък”. Потребителите със забавени пратки ще бъдат компенсирани.
На всеки се удовлетворява рекламацията, като не заплаща куриерската услуга, каза директорът на „Продажби и обслужване на клиенти“ в куриерската фирма Радослав Крумов.
От фирмата препоръчват, ако е жизнено важно доставката да пристигне навреме, да сигнализираме във формата за обратна връзка в сайта. Очакванията са преди Коледа обемът на пратките, които ще минат от там, да бъде много по-малък, както и забавянията. Добави Коментар