КЗП пуска дежурни екипи за студентския празник
„Разчитайки вероятно на празничната еуфория и на това, че студентите може би няма да имат много съществени претенции, в предишни години търговци не са предоставяли в пълен обем обещаното. Например, настаняват ги в стаи с повече легла. Миналата година имахме случаи, в които не беше отоплен достатъчно добре съответният хотел и се наложи след нашата намеса да се предприемат допълнителни действия от страна на персонала“, припомни Маргаритов.
„Ние ще сме на разположение и там, където хората почувстват дискомфорт или усетят, че се прави опит да бъдат измамени и да не получат това, което им е обещано, за парите, които са платили, се надявам да успеем да откликнем своевременно. И по пътя на компенсацията, която хотелиерите могат да предложат, да направим така, че почти никак да не се среща огорчение в хода на провеждането на този празник“, каза още председателят на КЗП.
Маргаритов посъветва студентите да не подминават с безразличие какъвто и да е възникнал проблем, защото по думите му недобросъвестните търговци вероятно разчитат именно на това.
„Да реагират. Да опитат да се разберат с този, който им предоставя съответната туристическа услуга каква компенсация биха получили. И, като активна потребителска позиция, да сигнализират при нас, ако търговецът не откликва на основателните им претенции, за да можем да се намесим и да наложим санкции при установяване на нарушения“, препоръча още той. Добави Коментар