Защо Facebook е като цигарите
„Facebook е новите цигари“, коментира той. „Знаете, пристрастяващ е. Не е добър за вас. Има хора, които се опитват да ви накарат да го използвате, така че дори вие не разбирате какво се случва. Правителството трябва да се намеси. Правителството трябва наистина да регулира това, което се случва“.
Бениоф е известен като човек, който не се страхува от сблъсъци с другите технологични лидери. Наскоро той се застъпи за приема на Proposition C в Сан Франциско – данък върху най-големите компании в града, който има за цел да набере средства за бездомните.
Това го постави в директна опозиция с редица от колегите му, включително срещу главния изпълнителен директор на Twitter и Square Джак Дорси, който твърди, че данъкът ще повлияе непропорционално на компании за финансови услуги като Square.
Бениоф изрази притеснението си от влиянието на Facebook в частност върху децата. Когато интервюиращият напомни за сравнението на Facebook със смъртоносните цигари, Бениоф не се отрече от позицията си.
"Смятам, че това е... най-доброто сравнение, което можем да направим, знаете Facebook може да има много сериозни ефекти върху обществото по същия начин, по който и цигарите“, коментира той.
Това не е първият път, в който Бениоф сравнява Facebook с тютюневата индустрия. В интервю за CNBC през януари той коментира, че социалната мрежа трябва да бъде регулирана точно като тютюна. Добави Коментар