Ваньо Алексиев счупи „Бугатито“ за 5 милиона лева
Само няколко месеца, след като супер колата за 5 милиона лева бе доставена на 55-годишния тузар, се наложи най-скъпия автомобил в света отново да поеме към завода във френския град Молсхайм, писа „Уикенд“.
Според една от версиите уникалното „Бугати“ е получило повреда в предното окачване, други пък твърдят, че колата е отишла за ремонт във Франция с очукана предница, вследствие на честите удари в „легнали полицаи“ по родните пътища.
„Автомобилът е с много ниска предница, която е по-малко от педя над земята и е почти невъзможно да се преодолеят бабуните по пътищата. Тази кола е само за магистрали или за държави с гладки като лед пътища. Отделно от това автомобилът се нуждае от смяна на масло и филтри, които се извършват само в специализирания сервиз на „Бугати“ във Франция“, коментира приближен до боса на „Биомет“, най-голямата транспортна фирма в страната.
Проблемите на Алексиев със спортното „Бугати“ започнали веднага, след като му бе доставено след 17-месечно чакане. Още на първия ден баровецът закачил возилото на „легнал полицай“ в столичния квартал „Бояна“. Оказало се и че колата не може да преодолее безаварийно и неравните и осеяни с дупки малки улички около имението му. Заради това богаташът наел специален гараж в подземието на жилищен комплекс от затворен тип на столичния булевард „България“, където нощувал автомобила му.
„Когато реши да го шофира, той отива до затворената клетка с „Ролс Ройс“-а си и се мести на „Бугати“-то. Това му създава известни трудности, но пък няма друг вариант да опази здрава колата “, одумват неволите на милионера хора от обкръжението му. Въпреки всички предпазни мерки, взимани за съхраняването на колата за 5 милиона лева, предната броня на возилото била очукана като войнишко канче и затова преди седмици се наложило колата да бъде пратена за поправка.
Засега не е известно каква фактура ще получи Ваньо Алексиев за изправянето на най-скъпите ламарини в света. Знайно е обаче, че само смяната на масло и филтри струва 20 000 евро, а подмяната на четирите гуми – 40 000 евро. Ремонтът най-вероятно ще продължи поне 2 месеца, тъй като франсетата умишлено бавели поправката на детайлите, за да оправдаят солените цени.
4
Коментара по темата
4.
обективна
11.11.2018 18:21:22
голяма новина много важно е да ни уведомите за колите на тоя че сън не ни лови как не ви е срам на фона на тази бедност да ни занимавате богаташките неволи на тоя хубавец
3.
7887
10.11.2018 00:32:14
Хабиби,за малко да се разплача бе!! хаха
2.
ГРАЖДАНИН
09.11.2018 11:03:16
Боли ме кура! Ама защо Цацаров не го попита ОТ КЪДЕ СА МУ ПАРИЧКИТЕ???
1.
забавно
09.11.2018 10:59:31
Маслото и другите неща се сменят за по - малко, но все пак трябва да е от професионалисти, има клип в youtube точно какво къде се прави пак казвам в професионален сервиз.
Колкото до пътищата ни и прочие, на едни други олигарси винаги съм се чудел как те и другите им елитни приятели си караха возилата до хотела малко след Свети Влас при тези разбити пътища, но в България където не са работели за парите си, може да си позволят да карат коли за 200+ хил евра по слески пътища, в крайна сметка от това страда само цената им втора ръка при пре-продажба, но пък пак казвам когато не си се трудил за парите си няма голямо значение.
Колкото до пътищата ни и прочие, на едни други олигарси винаги съм се чудел как те и другите им елитни приятели си караха возилата до хотела малко след Свети Влас при тези разбити пътища, но в България където не са работели за парите си, може да си позволят да карат коли за 200+ хил евра по слески пътища, в крайна сметка от това страда само цената им втора ръка при пре-продажба, но пък пак казвам когато не си се трудил за парите си няма голямо значение.