glo™ – вече е в търговските центрове из цялата страна
glo™ предоставя на потребителите изчистена и стилна визия в четири цвята – черен, сив, златен и розов. glo™ е уникален продукт и по отношение на своята практичност на използване: има един единствен бутон, който свети, а веднъж заредено, glo™ може да се ползва до 30 сесии. Устройството нагрява тютюна до приблизително 240°C. Не го изгаря и липсва пепел, като миризмата е много по-малко*.
Технологията на glo™ е разработена в центъра за проучвания и развойна дейност на БАТ в Саутхемптън, Великобритания, и е резултат от работата на над 100 учени и експерти в различни области.
„Щастливи сме, че едва три седмици след като устройството беше пуснато в продажба, първоначално в София, разширяваме търговската си мрежа с откриването на нови специализирани glo™ обекти в столицата и цялата страна. Вярваме, че по този начин ще сме още по-близо до пълнолетните пушачи, които търсят алтернатива на традиционните тютюневи продукти с потенциално по-малък риск“ – коментира Мила Маречкова, Управител и Директор маркетинг и търговия, БАТ България.
Устройството glo™ използва Dunhill Neostiks™ – специални тютюневи стикове, които могат да бъдат закупени както от специализираните щандове на glo™, така и в търговската мрежа в страната. Българските потребители могат да избират между три разновидности на стиковете: Navy Blue, Yellow и Green.
Бележка:
* В сравнение с конвенционалните цигари, когато са запалени. Тези характеристики не означават непременно, че този продукт е по-малко вреден от другите тютюневи изделия.
За Бритиш Американ Табако България
Бритиш Американ Табако Трейдинг е част от мултинационалната тютюнева компания British American Tobacco PLC. с марки, продавани на над 200 пазара в цял свят. През последните 4 години БАТ е най-бързо развиващата се тютюнева компания в България по отношение на пазарен дял. Част от нейното портфолио са едни от най-известните световни марки – Dunhill, Vogue, Lucky Strike и Rothmans. Считано от 2017 г., БАТ България заема лидерската позиция на пазара след придобиването на силни местни марки като Victory и Eva.