Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Брюксел категорично против износа на стари дизели за Източна Европа

Ключови думи:
Европейската комисия се опасява, че производителите в Германия ще се стремят да изнасят стари дизелови автомобили за страните от Източна Европа след изваждането им от местния пазар, каза в неделя комисарят по промишлеността Елжбета Бенковска.

Германските производители на автомобили и правителството постигнаха компромисно споразумение за намаляване на замърсяването на въздуха от дизеловите автомобили през миналата седмица, след като екологичните групи спечелиха победа през февруари, която задължи градовете да забранят по-старите возила.

Правителството поиска от производителите на автомобили да предложат на собствениците си стимули и технически обновления. Не всички автомобилни производители се ангажираха с реконструкциите, тъй като тези мерки ще струват милиарди евро.

Повечето казаха, че решението трябва да бъде да се насърчат собствениците на автомобили да търгуват с по-старите си дизелови модели за по-чисти превозни средства - което би довело до увеличаване на продажбите, макар и с намалени цени.

"Износът би означавал да се пренесе проблемът с качеството на въздуха от запад на изток", каза Бенковска пред вестник "Тайгеспигел". "Планът на германското правителство може да засили проблема", смята еврокомисарят.

Германското министерство на околната среда заяви, че ще се опита да преодолее съпротивата на автомобилните производители към скъпите нови филтриращи системи за отработени газове

Миналата година България внесе над 100 000 коли втора употреба от страни от ЕС, повече от една трета от които са със силно замърсяващи дизелови двигатели, пише Euronews.

Законодателите на ЕС миналия месец подкрепиха целите за намаляване на емисиите на въглероден двуокис от автомобили и микробуси с 45% до 2030 г. - амбициозни цели, които не са популярни сред националните правителства.
1
Коментара по темата
1.
*********
08.10.2018 12:17:10
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
  Добави Коментар
Ще дърпа ушите на охраната си? Куриозна случка с Дуа Липа Скандалът с него продължава Коцето е обект на критики 
Сянката на коронавируса изплува в "Стани богат" Леко стряскащ въпрос предвид ситуацията в България ЛГБТ ще си веят знамената само в ЕС? Тръмп с нов ритник в задника на Европа Най-известната треньорка в Русия във възторг от 47-мия президент на САЩ заради решението му да бие шута на трансджендърите от спорта
Отиде на гости и веднага извади... Аръков е ексцентричен човек Махат тирето От ЦСКА с любопитно обръщение
Те не могат да пият Алкохол Земетресение в съседна страна Трус люшна румънци
Отиде си твърде млад Леджър остава легенда на киното Коментира визията на Мелания Тръмп Илиана Раева със суперлативи
Професор го "уби" Тим Коулсън с тежки думи за Неси ЕС се превърна в генератор на свръхбюрокрация и регулации за бизнеса АОБР представи приоритетите си за 2025 година