Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Брюксел категорично против износа на стари дизели за Източна Европа

Ключови думи:
Европейската комисия се опасява, че производителите в Германия ще се стремят да изнасят стари дизелови автомобили за страните от Източна Европа след изваждането им от местния пазар, каза в неделя комисарят по промишлеността Елжбета Бенковска.

Германските производители на автомобили и правителството постигнаха компромисно споразумение за намаляване на замърсяването на въздуха от дизеловите автомобили през миналата седмица, след като екологичните групи спечелиха победа през февруари, която задължи градовете да забранят по-старите возила.

Правителството поиска от производителите на автомобили да предложат на собствениците си стимули и технически обновления. Не всички автомобилни производители се ангажираха с реконструкциите, тъй като тези мерки ще струват милиарди евро.

Повечето казаха, че решението трябва да бъде да се насърчат собствениците на автомобили да търгуват с по-старите си дизелови модели за по-чисти превозни средства - което би довело до увеличаване на продажбите, макар и с намалени цени.

"Износът би означавал да се пренесе проблемът с качеството на въздуха от запад на изток", каза Бенковска пред вестник "Тайгеспигел". "Планът на германското правителство може да засили проблема", смята еврокомисарят.

Германското министерство на околната среда заяви, че ще се опита да преодолее съпротивата на автомобилните производители към скъпите нови филтриращи системи за отработени газове

Миналата година България внесе над 100 000 коли втора употреба от страни от ЕС, повече от една трета от които са със силно замърсяващи дизелови двигатели, пише Euronews.

Законодателите на ЕС миналия месец подкрепиха целите за намаляване на емисиите на въглероден двуокис от автомобили и микробуси с 45% до 2030 г. - амбициозни цели, които не са популярни сред националните правителства.
1
Коментара по темата
1.
*********
08.10.2018 12:17:10
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
  Добави Коментар
Предложение за брак на концерт в Бургас Кметът Димитър Николов пожела на бъдещите младоженци здраве и любов Запалиха спяща жена в метрото на Ню Йорк  Жертвата е починала на място
Над 6500 лева събраха на благотворителен базар в Несебър Негови организатори и инициатори са доброволците от БМЧК и учениците от ученическия съвет Задържаха мъж, заплашвал да извърши нападение на коледен базар в Бремерхафен Полицията е успяла бързо да идентифицира мъжа, след като е получила сигнала за видеото в социалната мрежа TikTok 
“Джингъл белс” с гайда по родопски Изпълнението е на девинския гайдар Емил Чолаков Доц. Киселова бие Бойко Борисов по доверие, а МЕЧ губи мястото си в парламента при предсрочни избори За българските граждани е по-приемлива една надпартийна фигура, която да балансира между различните интереси
Вучич обижда опозиционните лидери, били магарета и педофили В Сърбия ври и кипи Лоша новина за Украйна! Изход за войниците няма Въоръжените сили на Киев нямат резерви, демобилизацията е невъзможна
Вижте кой има имен ден! Почитаме велик българин Празнуват Бисер, Бисера, Бисерка, Бистра и Наум Светът е изправен пред глобална катастрофа, питейната вода намалява Bъпpeĸи чe Зeмятa e пoĸpитa cъc 70 % вoдa, caмo 1% oт нeя e гoднa зa пиeнe
Украйна губи елитни бригади край Курахово, пада и Торецк Полковник на ВМС призна, че донецкия град е изгубен за властите в Киев Забраниха на Роби Уилямс да се състезава за "Оскар" Крал ли е култовият музикант, питат се почитателите на седмото изкуство