Докъде я докарахме? Билборд на шльокавица агитира към покупка на апартамент (СНИМКА)
Ключови думи:
шльокавица, реклама, билборд, свиленград, марките, апартаменти, сграда, бургас, флагман
Рекламен билборд за продажба на апартаменти втрещи жители и гости на Свиленград. На „оригиналната”находката се натъкна Флагман.бг в граничния район. Билбордът пропагандира гръмко екстрите на сграда на автентична шльокавица: Kachestveni apartamenti, Avtomatichni Dva Asansora, Parko Mesta Каm Sgradata, Park Sas Detska Ploshtadka и телефон за връзка за склонните на сделка.
За тези от вас, които не разбраха, ще адаптираме на български език. Строителна фирма предлага на пазара на имоти в Свиленград качествени апартаменти в новострояща се сграда. Тя ще разполага с два автоматични асансьора, паркоместа и обособени площи за детска площадка. В допълнение наш репортер видя, че сградата се намира на тихо и комуникативно място в добър квартал. В близост до строящата се кооперация има болница, училище и автобусна спирка.
Дали фирмата строител цели да достигне до по-голям сегмент от потребители, които посещават Свиленград, или пък надписът е плод на оригинална маркетингова стратегия, инспирирана от неотдавна излезлия роман „Pod igoto” на „същия език”, остава в сферата на догадките. Факт е обаче, че нечие ексцентрично хрумване прави опит да формулира БГ марките на шльокавица.
13
Коментара по темата
13.
Бисери на килограм
16.09.2018 09:54:26
Присмял се одран, на одраскан...
12.
Морз
16.09.2018 01:30:48
Да го бяха напиаали на моята азбука тогава, телеграфист тъп!
11.
Морз
16.09.2018 01:27:14
Да го бяха напиаали на моята азбука тотава, телеграфист тъп!
10.
:-)
15.09.2018 22:07:23
Вероятно е написано така точно с провокативна цел. Да привлече интереса. Вид реклама.
9.
Радиоводещ
15.09.2018 21:43:51
Господин телеграфист, никой вече не живее в онова време и в никоя рекламна агенция дори не биха помислили да пишат подобна идиотия. В днешния свят на дигитализация, Вие говорите за нещо умряло и забравено преди мнооого години. Или може би някой пенсионер от запаса е правил платното.
8.
Радио телеграфист-телепист( радист) от резерва.
15.09.2018 21:36:25
Рекламата не е за Ганьо и Ганка, тя е за тези които напуснаха България, преди псевдо демокрацията. Не е шлоковица. Така на времето ако искаш да изпратиш :телеграма, телекс, радио грама до Българин живеещ в източна Европа, Турция, Гърция, Югославия, Румъния, съобщенията се изпращаха на латиница. Това че вие дами и господа не знаете и не умет да спеловате и не знаете буквите на латински говори за вашето интелектуално ниво. Аз все още помня Морз азбуката и Менделеевата таблица. Образованието имаше стойност.
7.
Днешните фирми
15.09.2018 21:36:20
Днес фирмите за недвижимости са точно на това ниво, където е и тази "табела". Кой си взел две баби и трима студенти за брокери, кой си направил сам фирма, викнал съседката и братовчедката за брокери.... Те така..
Чакай после компетентност. Важното е КОМИСИОНА! Парите да ти вземат.
Чакай после компетентност. Важното е КОМИСИОНА! Парите да ти вземат.
6.
vwbeetle
15.09.2018 20:45:32
Какво е автоматичен асансьор...помислям си на кой етаж отивам,и той отива автоматично...
Ааа сега се сетих,с чипове ще да е.....
Само като видях рекламата и ми доповръща.
Не бих си купил каквото и да е от тази фирма.
Ааа сега се сетих,с чипове ще да е.....
Само като видях рекламата и ми доповръща.
Не бих си купил каквото и да е от тази фирма.
5.
2XL
15.09.2018 20:34:30
Как беше:"Писането на шльокавица е като да пишеш с лайна по стената! Чете се,ама не е приятно!
4.
...
15.09.2018 20:27:25
След като се разчете - с много трудности - се виждат и правописни грешки - същото като диагнозата SHTRAKASHT PRAST, която видяхме в Господарите ...... Един грамотен и образован човек може и да не си намери работа, ама тъпанарите - то се вижда.
3.
Възмутен теляк
15.09.2018 20:20:05
Не се чете какво пише.
2.
зурла
15.09.2018 19:57:00
Новото чалга поколение започна работа
1.
мхм
15.09.2018 19:28:00
Не е никаква приумица, ами рекламата е правена от някой неграмотник в рекламна агенция. По-рано се искаше българска филология за да работиш в радио, телевизия, вестник и рекламни агенции, а сега се напълни с неграмотници.