Виваком се гаври с дъщерята на покойничка трети месец
Оказа се, че в продължение на месеци роднини на покойничка плащат неустойки, за които в офиса на оператора всеки път уверяват, че "вече" е за последно. Дали поради некомпетентност или по други причини офис служителите не са изяснили действащия договор пред близките на починалата и какво се предприема в случай като техния.
С многократното им ангажиране за заплащане на таксите на жената, която не е между живите от май месец т.г., са предизвикlали силни отрицателни емоции и страдание. „Имах чувството, че плащам заради това, че майка ми звъни от оня свят”.
Ето историята:
На 8-ми май тази година майка ми почина. Имаше стационарен телефон с договор за съответната услуга към „Виваком”. Месечната ѝ такса като пенсионер бе 5.60 лв. Прекратих договора с „Виваком” в края на същия месец, точно двадесет дни след смъртта ѝ. Никой не ми обясни какви административни такси дължа в конкретния случай.
През юни, като плащах моите сметки, излезе отново и сумата за телефон на починалата ми майка. Бяха натрупани два месеца за плащане - на стойност от 11.20 лв. Нищо не казах, платих и реших, че съм приключила окончателно отношенията ѝ с „Виваком”.
На 15 юли обаче получих нова сметка от телефонния оператор. Отново дължах 5.60 лв., които отново платих. А дни преди юлската фактура, бях в техен офис и се информирах, че нямам неплатени такси към „Виваком”. Консултантът ми съобщи също, че такъв номер не съществува вече.
През август „Виваком” решиха да ме изненадат, за пореден път. Получих сметка на името на майка ми с дата на издаване 15.08.2018 г. Вече ме изправиха на нокти. Причината този път се оказа, че имали да ми връщат. Отидох в офиса им и попитах – да давам ли имам, да вземам ли, кажете? Консултантите останаха твърде учудени – „О, вие искате да взимате?!”.
Казах им, че искам да се разделя един път завинаги с тях! И нищо друго!
Оказа се, че този път умрялата ми майчица им дължеше 0.36 ст. Платих, но не издържах, разплаках се! Толкова съм травмирана от тази гавра, че отново чакам изненада. Не искам повече да ме търсят! Инициалите на нашата читателка са М.С.В. Разполагаме с разписки за всичко, което е платила дотук.
7
Коментара по темата
7.
ОГ
23.04.2024 11:11:23
Същият проблем сега 2024 година
Баща ми почина преди 4 месеца. Прекратихме всичко с копие от смъртен акт и документ за наследници.
Получих сметка през март. Преди 2 дни отново отидох в офис и я прекратихме пак. Вече имам 2 документа за прекратяване. В сайта на Виваком, под все още съществуващият акаунт на баща ми, пише: “АКТИВЕН, 8 дена до новата фактура.”
Утре отивам в Централния офис на Цариградско в София. Досега бяхме милички. Утре влизам с желанието да вдигам скандали!
Живея в чужбина, не мога да се разправям с тях всеки ден.
Баща ми почина преди 4 месеца. Прекратихме всичко с копие от смъртен акт и документ за наследници.
Получих сметка през март. Преди 2 дни отново отидох в офис и я прекратихме пак. Вече имам 2 документа за прекратяване. В сайта на Виваком, под все още съществуващият акаунт на баща ми, пише: “АКТИВЕН, 8 дена до новата фактура.”
Утре отивам в Централния офис на Цариградско в София. Досега бяхме милички. Утре влизам с желанието да вдигам скандали!
Живея в чужбина, не мога да се разправям с тях всеки ден.
6.
Бургас Райна Христова
05.09.2018 10:45:45
Ало, Виваком!!! Всички договори автоматично се прекратяват при случай на смърт. Във вашите договори не е ли вписана тази клауза? Явно мислите българите като населението от Зимбабве..
5.
JimmyWolf
05.09.2018 09:34:57
Така е, защото безропотно плащате. Със смъртен акт се прекратява договора, а после нека си пращат сметки, да докажат в съда, кой е ползвал услугата им.
4.
марта
05.09.2018 09:18:33
имах същия случай-звънете в София,ще Ви върнат парите,а тези от Бургас ще Ви гледат накриво - изяли сте им кюфтето
3.
t4
04.09.2018 23:54:44
А знаете ли, че служителите на Виваком при преподписване на договора без закупуване на телефон ви зачисляват телефон, който те плащат и продават на познати. По тази схема след подаване на официален сигнал се оказа, че съм купил 2 телефона, а проверката не можа да докаже вина на служителите, които дори са изкарали и пари от цялата схема. Отговорът беше да ида в съда
2.
зурла
04.09.2018 23:21:05
Когато България стане нормална държава тогава и телекомите ще са такива. До тогава ще издевателстват. От хората зависи докога ще търпят
1.
емигрант
04.09.2018 21:11:16
аз имам въпрос
Защо с е изискваше макар на ваучер ако имаш номер към Виваком да имаш договор, Тогава ни бе казано , че по този начин това е нашият номер. За жалост не . Имах зареждане маи 2017, естествено не съм в България, тази година маи се прибирам, искам да включа телефона уви не а знам че имам пари, единствено не помня на коя дата е заредено май .Оказва се одиса в БТК няма , има на Александровска- уви вече нямаш този номер , ще дадем друг.МОЯ ВЪПРОС Е - НАЛИ ЦЕЛТА НА ДОГОВОРА Е МАКАР И С ВАУЧЕР ДА СЕ ЗНАЕ КОИ СТОИ ЗАД ТОЗИ НОМЕР.
Защо с е изискваше макар на ваучер ако имаш номер към Виваком да имаш договор, Тогава ни бе казано , че по този начин това е нашият номер. За жалост не . Имах зареждане маи 2017, естествено не съм в България, тази година маи се прибирам, искам да включа телефона уви не а знам че имам пари, единствено не помня на коя дата е заредено май .Оказва се одиса в БТК няма , има на Александровска- уви вече нямаш този номер , ще дадем друг.МОЯ ВЪПРОС Е - НАЛИ ЦЕЛТА НА ДОГОВОРА Е МАКАР И С ВАУЧЕР ДА СЕ ЗНАЕ КОИ СТОИ ЗАД ТОЗИ НОМЕР.