Опасен ли е бул."Захари Стоянов" в Бургас?
При всеки по-сериозен дъжд или сняг шофьорите добре знаят, че трябва да преминат с повишено внимание през този участък, защото поледиците са изключително рисковани и обикновено се получават още в първите часове при рязко понижаване на температурите.
Това бе една от причините да се направи ограничение на скоростта, да се постави и камера за заснемане на нарушителите, макар и в момента тя да е празна кутия.
Припомняме, че бул.”Захари Стоянов” бе ремонтиран преди 9 години – през есента на 2009 година. Експерти в пътното строителство напомниха, че и преди пътят е бил опасен заради сериозния склон и ветровете, които преминават през там. Допълнителният проблем е, че оттам се оттичат дъждовните води на неорбанизираните територии и от комплекса. Реално те няма къде другаде да отидат.
Булевардът се нуждае от реконструкция и единствената възможност, за да се предотвратят евентуални пътни инциденти е да се проектира обезопасяване и отвеждане на дъждовните води, но и това няма напълно да реши проблемът.
Най-важното в случая ще бъде спазването на правилата за движение и допустимата скорост. Тя не е посочена хаотично, а изчислена, за да гарантира безопасността на шофьорите, съветват експерти.
21
Коментара по темата
21.
Кмета
01.09.2018 21:26:29
В Меден Рудник са безсмъртни, но тия дето идват от Ямбол, Свиленград и селата са под заплаха. Целия булевард е потънал и е в коловози.
20.
Габиман
01.09.2018 13:17:08
Абе истината е винаги посредата нали знаете, че се краде да краде се, но и че прави да прави се- значи допреди 10-15. години по какаово карахме и никой не се оплакваше защото не можеше, сега честно казано всички от нещо се оплакват , а в случая с катастрофата с автобуса не оправдавам никой но явно си е човешка грешка и се политизира всичко значи караш с 50. Км и хоп падаш в пропастта ако ще умерен път да е няма как ако всичко е нормално да се случи
19.
19
31.08.2018 19:19:27
Пишман - шофьор, това е истината! Стига сте ревали, и 5 ленти да направят - все тая!!
18.
Бургазлия
31.08.2018 13:28:21
А нагънатия и деформиран асфалт кадя го забравихте? Същия филм е и в отсечката от Флирта до Върли бряг. А в самия Върли пътят е дроб сарма!
17.
AA
31.08.2018 13:17:59
Никой не коментира тежкотоварните прицепи, возещи сляби за Дебелт и самосвали към кариерите.
Да се мисли за авариен изход от Меден рудник в посока бензиностанция ЛУКойл.
За отводняване и своевременно опесъчаване на стръмният участък.
Изпратете инж.Сакалов да инспектира движението. Той знае как.
Да се мисли за авариен изход от Меден рудник в посока бензиностанция ЛУКойл.
За отводняване и своевременно опесъчаване на стръмният участък.
Изпратете инж.Сакалов да инспектира движението. Той знае как.
16.
*********
31.08.2018 13:01:06
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
15.
789
31.08.2018 12:20:35
много тесни платни
14.
МИСЛИТЕ ЛИ ЧЕ?
31.08.2018 11:10:24
Мисля да коментирам нещо друго, а то е, че пътя е пълна чорба, целия е разбит има нужда от преасфалтиране и в двете посоки.После защо колите ни са постоянно по сервизите, еми то няма как да не са...
13.
do 11
31.08.2018 10:30:47
Благодаря, там са. Колкото до деплан те продават други неща, повече ВИК
12.
y
31.08.2018 10:28:41
Приматите, които се движат по него го правят опасен. Спор няма,че и пътищата в бг са мизерни и непочистени.
11.
do 5
31.08.2018 10:13:44
Хиляда бани отдавна се преместиха в търговски център Вая на околовръстното до Еко-то, ако вече не са се изместили и от там в среда на голяма конкуренция в ценовата политика при наличие на Деплан в този район.
10.
az
31.08.2018 10:08:13
Този участък беше безпроблемен преди 15-20 години, защото я нямаше днешната бус лента, а платната бяха широки и по две в посока. От същите тези платна някой малоумник реши да разчертае "добавяйки" по още едно платно в посока за сметка на широчината на лентите. Като за капак от там минават прицепи и камиони, а като се случи и някое Т1, Т2, Б1, Б2, Б11, Б12 и Б тинтири минтири да минава от там, колите буквално се стягат в сандвич на Карпета. Що се касае за самата настилка. На места е хлъзгава, а когато се съчетае и с лед - буквално си става капан. Впрочем да напомним на Драгнев и Бургас-бус, че пак иде зима. Дали са помислили как Соларис-ите им ще качват баирите по новия булевард Коджакафалията. И къде е проблема всъщност, след като старите Икаруси с години си катереха по-стръммия баир в стария участък между първата и втората спирка ? Според мен проблемът е комплексен и се крие, както в качеството на новата настилка, така и в неразчетената конструкционна особеност на новите Соларис. Иначе, да, ако се кара внимателно и разумно проблеми няма да има, а ако причислите натовареността на този булевард с катастрофите случили се там, може би този участък ще излезе най-безопасния. Нещо като самолетния транспорт - колкото е страшен, колкото и авио катастрофи да са станали чрез него, си остава най-безопасния транспорт с оглед безпрепятствения превоз на пътници, съпоставен с броя на загиналите в него.
9.
БГ резил
31.08.2018 09:35:06
Не само този булевард. Не само асфалта. Проблема е всеобщ. Гласувайте пак за ГЕРБ, ако ви харесва. То на прост човек можеш да му налееш, но простия, дето се има за умен, за него няма спасение. Верно, че другите ще са същите. Ама ако ги сменим малко, то по-зле няма на къде и без това, няма да се чустват толкова удобно и спокойно в оная сграда до жълтите павета.
8.
ММ
31.08.2018 09:29:34
Не от пътя, а от некъдърните шофьори. Ако се спазваха ограниченията за скоростта, съобразяваха пътните условия и въобще се спазваше правилника едно 90% от катастрофите могат да се избегнат. Не е толкова трудно бе хора. Карайте по-бавно и внимателно.
7.
k
31.08.2018 09:20:48
щото са некадърни шоферчета и 5 ленти в дната посока да имат
6.
Баба Гергина
31.08.2018 09:15:48
Опасен е,защото настилката му е аналогична на тази на инцидента до Своге.Пред мен се завъртя кола на светофара,на завоя с ниска скорост при сухо( !)време
5.
hh
31.08.2018 08:59:20
1000 Бани къде се преместиха ?
4.
А и
31.08.2018 08:41:22
Да не забравим тесните ленти.Странните завои и преминавания по светофарите от лента в лента без достатъчна ширина.
3.
Бисери на килограм
31.08.2018 08:27:20
Докато се лее вода по цялата настилка при всеки дъжд, вместо да се отведе и заусти на подходящо място, винаги мантинелата там ще бъде, както гофрета. Участъка е опасен и хлъзгав.
2.
*********
31.08.2018 08:26:01
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
1.
Аз
31.08.2018 08:06:35
Точно в този участък е опасен.
Най лявата лента е стеснена от мантинела която е като макарон, наклонена ту едното платно ту към другото платно, а бус лентата широка и празна!
Най лявата лента е стеснена от мантинела която е като макарон, наклонена ту едното платно ту към другото платно, а бус лентата широка и празна!