Ужас в Слънчев бряг! Труп на мъж на оживено кръстовище шокира туристите
Около 7 часа сутринта минувачите забелязали тяло на мъж, проснато по средата на оживено кръстовище в курорта. Хората веднага сигнализирали в полицията. На мястото пристигнали два полицейски патрула. Униформените покрили тялото със син плащ, преди да бъде откарано с трупна линейка.
Флагман.бг научи, че починалият е 51-годишен българин. Вероятно причината за внезапната му смърт е сърдечен удар, тъй като се строполил, докато пресичал улицата, разказаха очевидци за Флагман.бг.
11
Коментара по темата
11.
Ахил
19.08.2018 22:09:17
Очакваме флагман да изтопосат снимки от моргата по време на аутопсия
10.
Първа ръка
19.08.2018 16:23:50
Новината явно е от Блиц и е преразказана.
Там има и снимки, които Флагман не са посмели да откраднат
Там има и снимки, които Флагман не са посмели да откраднат
9.
Щ
19.08.2018 13:43:44
3 теми с трупове ...евала за най-черната медия
8.
Женя
19.08.2018 12:04:47
Тази снимка не е от кръстовището. Трупът беше на кръстовището още в 08:20ч. И беше покрит със син прозрачен чувал!
7.
druga tema
19.08.2018 11:49:40
Мостът „Моранди” в Генуа се срути, защото беше с абсурдна структура. Той е от бетон, което значи,
че в основата на проектирането му е заложена философска грешка от структурен тип. Бруклинският
мост е от метал, Айфеловата кула е от метал. Те са изградени в края на XIX в. и още се държат. Така
твърди в интервю пред италианския всекидневник „Либеро” италиански инженер, който обаче иска да
остане анонимен, защото не е изключено да бъде викнат за експерт от правителството след
трагедията в Генуа. Според инженера през 60те години на миналия век мостовете в Италия се
Според инженера основната структурна грешка в изграждането на бетонните мостове идва от факта,
че бетонът е устойчив само на компресия (свиване), докато стоманата е устойчива на тяга (теглеща,
движеща сила). Това значи, че при бетонния мост караш да работи “на тяга” един материал, който
няма такива свойства.
„Бетонните тиранти на моста съдържат кабели от предварително напрегнат материал. Да, така
вдигаш на крака един мост, но колко ще издържи? Противоречи на всички мерки за сигурност, защото
е подложен на земетресения, на силата на вятъра», казва експертът. «Всички мостове от 60те години
ще паднат».
Според италианския експерт с годините кабелите във вътрешността на бетонните пилони се отпускат
– те са направени от преплетени железни жици. Когато са налице микрофрактури в бетона не само
заради трафика на тежки транспортни средства, увеличен с 300% от 60те години досега, но и заради
корозията от солта от морския климат, се стига до окисляване, от което се чупят отделни жици. После
като по верига се пречупват и другите, и така пилонът колабира.
Чия е вината при срутването на един мост? „Проектът може да е направен добре и реализиран зле,
или пък обратното”. Според инженера, ако бъде реализиран един лош мост, той може да се
контролира със сензорни съоръжения. „ Когато обаче направиш един мост бетон, той не може да се
контролира дори със сензори. Един мост от бетон е като да имаш болно сърце – трябва да го
замениш, да го бутнеш, а вместо това се предпочит извършването на поддръжка, която е и поскъпа.”
Според експерта единствено стоманените мостове са полеки и прозрачни и поведението им се
вижда веднага. Освен това те изискват половината от времето за реализация, в сравнение с
бетонните.
че в основата на проектирането му е заложена философска грешка от структурен тип. Бруклинският
мост е от метал, Айфеловата кула е от метал. Те са изградени в края на XIX в. и още се държат. Така
твърди в интервю пред италианския всекидневник „Либеро” италиански инженер, който обаче иска да
остане анонимен, защото не е изключено да бъде викнат за експерт от правителството след
трагедията в Генуа. Според инженера през 60те години на миналия век мостовете в Италия се
Според инженера основната структурна грешка в изграждането на бетонните мостове идва от факта,
че бетонът е устойчив само на компресия (свиване), докато стоманата е устойчива на тяга (теглеща,
движеща сила). Това значи, че при бетонния мост караш да работи “на тяга” един материал, който
няма такива свойства.
„Бетонните тиранти на моста съдържат кабели от предварително напрегнат материал. Да, така
вдигаш на крака един мост, но колко ще издържи? Противоречи на всички мерки за сигурност, защото
е подложен на земетресения, на силата на вятъра», казва експертът. «Всички мостове от 60те години
ще паднат».
Според италианския експерт с годините кабелите във вътрешността на бетонните пилони се отпускат
– те са направени от преплетени железни жици. Когато са налице микрофрактури в бетона не само
заради трафика на тежки транспортни средства, увеличен с 300% от 60те години досега, но и заради
корозията от солта от морския климат, се стига до окисляване, от което се чупят отделни жици. После
като по верига се пречупват и другите, и така пилонът колабира.
Чия е вината при срутването на един мост? „Проектът може да е направен добре и реализиран зле,
или пък обратното”. Според инженера, ако бъде реализиран един лош мост, той може да се
контролира със сензорни съоръжения. „ Когато обаче направиш един мост бетон, той не може да се
контролира дори със сензори. Един мост от бетон е като да имаш болно сърце – трябва да го
замениш, да го бутнеш, а вместо това се предпочит извършването на поддръжка, която е и поскъпа.”
Според експерта единствено стоманените мостове са полеки и прозрачни и поведението им се
вижда веднага. Освен това те изискват половината от времето за реализация, в сравнение с
бетонните.
6.
Касабоверде
19.08.2018 11:28:19
Снимка на трупа отблизо? Някакви меса? Подробностите? В това сте първи
5.
поуидиот
19.08.2018 11:20:33
Тази снимка я виждам за 3-ти път,под различни новини.С две думи:Снимка-универсалка...
4.
?
19.08.2018 11:06:40
Къде пък са тия високи панелки в Сънито?
3.
?????????????????
19.08.2018 11:05:21
А бе флагманци да не живеем в лошия социализъм че по улиците на черноморието ни се въргалят трупове и пияни, дрогирани свине ?
2.
Ciao
19.08.2018 10:47:37
Флагмани, как разбрахте че е сърдечен удар? Не може ли да е мозъчен удар? Или нещо друго?!
Вие да не му направихте аутопсия? Патолози ли станахте?
Вие да не му направихте аутопсия? Патолози ли станахте?
1.
Бай Пешо
19.08.2018 10:45:00
Абе как пък е станало точно на кръстовище?! Намирисва работата. Я да се видят записите от камерите.
Там е пълно с луди таксиджии дето все гонят оранжевия цвят на светофара.
Там е пълно с луди таксиджии дето все гонят оранжевия цвят на светофара.