Фенове на Нафтата с чутовна глупост след градското дерби, нападнаха двама бургазлии заради синя фланелка
С Флагман.бг се свърза един от пострадалите – млад мъж с уважавана професия, който пожела да остане анонимен. Той си е извадил медицинско, предстои всеки момент да подаде и жалба в полицията.
„Разбрах се с приятел да се срещнем в събота в заведение в ж.к.”Зорница”. Преди това той бе на стадион „Лазур”, за да наблюдава мача Нефтохимик-Черноморец. Дойде след срещата и беше със тениска на Черноморец. Това създаде големия проблем. Тъкмо си поръчахме и към нас дойдоха две момчета – единият висок, слаб и с гола глава и другият – едър с шал на Нефтохимик. Застанаха до нас и започнаха да бутат момчето, което по никакъв начин не ги бе провокирал. Казаха му: Сваляй тениската, за да си нямаш проблем! Заплашваха ни, бутаха и блъскаха. Това продължи няколко минути. Почти насила ни накараха да излезем извън заведението. Помолих ги да спрат, казах им, че това са глупости, всички сме от един град, но не те искаха да ме чуят. Извън заведението започнаха да дърпат тениската на моя приятел, а един от тях ме удари в лицето. Сцепиха ми веждата, имам хематоми по лицето, като видяха, че съм разкървен и тениската на приятеля ми скъсана - си тръгнаха”, разказа пред Флагман.бг пострадалият.
Часове след инцидента той е изгледал видеото в сайта на Флагман.бг и е разпознал нападателите си, те бяха сред най-активните в агитката на шейховете и в средата на първото полувреме застрашително се бяха насочили към агитката на Черноморец, която бе съставена предимно от юноши на клуба – на възраст 13-15 години и хора на средна възраст.
Вижте повече в нашето видео.
След срещата от поведението на привържениците на Нефтохимик се оплака и силният човек в щаба на Черноморец Костадин Марков. Eто какво написа в профила си във фейсбук:
74
Коментара по темата
74.
До 73
16.08.2018 09:14:35
Само заплашвате и като ви наскачат почвате да се жалвате и да казвате какви лумпени са феновете на Нефтохимик,ами като си знаете насраните задници си мълчете бе какво плямпате
73.
Manol jenata
15.08.2018 23:51:00
Na mazuta starite fenchita zaradi novite palqci shte lejat v korita. Sledstvie
72.
До 71
15.08.2018 18:38:33
Ми те и на Нефтохимик старите фенове вече не можеш да ги видиш да правят проблеми по стадионите
71.
...
15.08.2018 16:11:45
Двете момченца скачат на обикновен човек фен на Черноморец и негов приятел ,който дори не гледа футбол.Ако случайно в тази кръчма беше някой от старите фенове на Черноморец като Кънчо или Върбан или бат Радо тези момченца щяха да изядат само по един шамар и след това щяха да се напикаят и наакат едновременно по–няколко пъти и дотам щеше да е играта им на хулигани.Само,че старите фенове на Черноморец отдавна вече не се занимават с такива глупости и от години тихо и кротко си гледат мачовете без да създават проблеми.
70.
БУРГ НА ГОДИНАТА
15.08.2018 09:45:36
Тия плунжери,ако ги хване агитката на бургаския колос Звезденбург ще реват като женички.
69.
До 39
15.08.2018 07:58:10
Да ти обясня защото и аз съм от първите в агитката,тази агитка е създадена от 15 човека от Черноморец 20 човека от Сарафово и 20-30 човека от Бургас и меден Рудник,факт е че имаше фенове на Черноморец в началното при нас но тогава бяхме заедно и преди и след мач ние си пиехме бири и беше много весело,докато не се появиха галиновци и върбановци които почнаха да правят интриги ,преди това и ние сме ходили на мачове на Черноморец,факт е че когато имаше мач в Бургас независимо кой отбор играе имаше празник в Бургас и ние бяхме заедно,сега е малко трудно това да стане защото никой не може да преглътне насраното си его ,надявам се скоро и двата отбора да бъдат в елита и Бургас да бъде един футболен град за който всички сме мечтали
68.
HGU
15.08.2018 02:21:28
До 67:Дядо ми е ходил на гостувания на Ботев Бс, това достатъчно ли е? шматко, в най-добрия случай, са те заглушавали циганската агитка на ст. ЦИНГАМОРЕЦ. УМРЯЛА РИБА И ЛАЙНА ЗА ТЕБ!
67.
do 66
14.08.2018 19:05:44
Хахаха. Тогава ли мама и тате те докараха в Бургас. Сигурно са те излъгали, че са първите бургазлии. Вай, вай, вай...Баси и града селски дето станахме. Ужас. Дошли онзи ден и история на футбола в града пишат.
66.
HGU
14.08.2018 17:30:20
Абе, накратко, от както ходя на мачове(над 20 години) сте супер смешници, и винаги сте били една шепа хора. Най-любима ми беше циганската агитка. Тя дали ще се завърне у дома? Какви са очакванията?
65.
до 64
14.08.2018 17:06:08
Къде се буташ във футболните анали и ти. Играй си на Плейстейшъна.
И Нефтохимик не беше в ремонт тогава, а го строяха, строяха му сегашните трибун, които вече гният и скоро няма да ги има най-вероятно. Както са казали хората - От където дошло - там отишло. A черноморци и тогава са били широко скроени хора, отдавайки своя стадион мазута да играе там.
И Нефтохимик не беше в ремонт тогава, а го строяха, строяха му сегашните трибун, които вече гният и скоро няма да ги има най-вероятно. Както са казали хората - От където дошло - там отишло. A черноморци и тогава са били широко скроени хора, отдавайки своя стадион мазута да играе там.
64.
HGU
14.08.2018 16:00:11
Аз мога да кажа същото, само че започнах да ходя 95-та година .В известен период, играхме на ст. Черноморец, понеже имаше ремонт на "Нефтохимик". И през цялото време на никой не му е хрумвало за черноморец, камо ли че има бъдеще.Помня като влязохте в а група, когато не играехме в един и същи ден, се събирахме повече зелени отколкото сини, при това, на вашия стадион,на ваши мачове.
63.
бургазлия
14.08.2018 15:47:50
Виждам, че споменват и агитки. Да кажа и че Черноморец има първата агитка в България, така наречения "Английски сектор" от 70-те. Сегашните агитки като брой са бледа пародия на тогавашния Английски сектор.
62.
бургазлия
14.08.2018 15:41:03
ДО 54: Още няколко думи за НАШИЯ или вашия стадион Нефтохимик, понастоящем Лазур. Чел съм официалната история на вашия клуб, където с умиление се споменава как работещите в Нефтозавода след работно време вместо да се приберат и да си почиват отивали с пот на челото да дадат доброволния си труд та да може любимия им футболен отбор Нефтохимик да се сдобие и т.н. тинтири-минтири. Ами като по-голям малко мога да ти кажа, че това са пълни глупости. Да не влизам в подробности потай някой по-голям от теб как се даваше "доброволен" труд едно време. Второ, този стадион изобщо не е строен за футболния отбор Нефтохимик. Ако беше строен за него нямаше да го закрият една година след построяването на стадиона, нали, а са го закрили.
Аз започнах да ходя на мачове в началото на 70-те години. Тогава ст. 9-ти септември (ст. Черноморец) беше в дълготраен ремонт и първите 2 години от ходенето ми на мачове на Черноморец беше на ст. Нефтохимик. Нито е имало отбор Нефтохимик тогава, нито пък на някой му е минавало през ума, че може да има в бъдеще. Освен тези 2 години през всички останали години Черноморец играеше там почти всички приятелски и контролни мачове, както и част от официалните си мачове. Така че аз спокойно мога да кажа, че този стадион е наш. Къде беше тогава вашия Нефтохимик. А стадиона е кръстен Нефтохимик не на вашия отбор, а на работниците-нефтохимици от Нефтозавода, които построиха и поддържаха стадиона за втори стадион на Черноморец и за да провеждат там работнически първенства и спартакиади, каквито по това време имаше бол.
А как разрушиха стадион Локомотив и преместиха Локомотив на другия стадион, като му смениха само името по средата на първенството през '81-ва е друга тема.
Така че когато казваш пак НАШИЯ стадион се замисли малко...
Наш, ваш, на Бургас, на Митко Събев, така или иначе скоро няма да го има...
Аз започнах да ходя на мачове в началото на 70-те години. Тогава ст. 9-ти септември (ст. Черноморец) беше в дълготраен ремонт и първите 2 години от ходенето ми на мачове на Черноморец беше на ст. Нефтохимик. Нито е имало отбор Нефтохимик тогава, нито пък на някой му е минавало през ума, че може да има в бъдеще. Освен тези 2 години през всички останали години Черноморец играеше там почти всички приятелски и контролни мачове, както и част от официалните си мачове. Така че аз спокойно мога да кажа, че този стадион е наш. Къде беше тогава вашия Нефтохимик. А стадиона е кръстен Нефтохимик не на вашия отбор, а на работниците-нефтохимици от Нефтозавода, които построиха и поддържаха стадиона за втори стадион на Черноморец и за да провеждат там работнически първенства и спартакиади, каквито по това време имаше бол.
А как разрушиха стадион Локомотив и преместиха Локомотив на другия стадион, като му смениха само името по средата на първенството през '81-ва е друга тема.
Така че когато казваш пак НАШИЯ стадион се замисли малко...
Наш, ваш, на Бургас, на Митко Събев, така или иначе скоро няма да го има...
61.
до 59
14.08.2018 15:24:05
Любимият ви стадион, го "подари" вашият бащица Ицо Отверката срещу добра сума. Тия мантри може да ги разправяте на хлапаците които се имат за големи ултраси. Същият този ваш бащица, когато се пръквахте открадна цели два отбора юноши от школата на Черноморец и лично занеси картотеките в областният съвет на БФС. Жени долни лъжливи.
60.
италианската
14.08.2018 15:24:02
Нещо се превъзбудиха мазутите. Чак имена цитират. Ей шушумиги агитката на Акулите е от 50 години ,ясно е ,че повечето бандюги и хашлаци са минали от там. Времената когато от сутринта дебнехме чужди агитки минаха,даже и мазути са ревали да спрем гаврите. Това вече не ни е интересно всеки се занимава с нещо друго ,дори и да е извън закона не му е до футбол и до агитки. Май ме сте разбрали ,че преди години просто се реши да няма хулиганщини,вандалщини,кражби по гостувания и т.н. Пое се по път различен от останалите агитки ,защото сме една крачка пред вас хахаха. Просто еволюционно сте 70години след нас. Радвайте се на малката ви групичка лумпени щото скоро приключва
59.
HGU
14.08.2018 14:59:55
Вие сте бавноразвиващи, късопаметни, интригантски, вмирисани риби. А това че взехте целия ни отбор и пак не успяхте да ни биете, помниш ли? Общината дава по равно и на двата клуба.За това че подкрепихте събев и му подарихте стадиона, помниш ли. Заслужавате още 100 години Б окръжна,
58.
do 53
14.08.2018 14:31:59
Гали ме, гали ме по главичката.
57.
do 50
14.08.2018 14:22:28
Idi mu go kagi tova na varban,ama sam,ne kogato si s o6te 10,a toj w gryb
56.
do 54
14.08.2018 14:19:50
Сега. В твоя стил да кажа, че вие заслужавате същото. Когато бяхме Черноморец Бурас София Конелиано, вие се радвахте. Защо не ни мразехте тогава ? Разсърдили се били, че ПСФК играели на "техния" стадион ? Вие безмозъчни ли сте, или бавно-развиващи. Как човек да ви го набие в картунките, че когато ПСФК заигра на Лазур, Лазур вече нито беше ваш, нито на Бургас, нито на ЛУК ойл. Този, който направи стадиона, той си го и продаде на Събев. И аз да те забия, като глист в земята - Пич, що не играехте на "стадиона си" миналата година, след като е ваш. Защо и сега плащате наем ( въпреки че всички ви го плащаме де ) И за чий си мислиш, че нашия проблем трябва да бъде само наш, а вашия ОБЩ ?Ами защото такива са ви мантрите, така го набивате и на децата си от школата, така го предавате и нататък. Видиш ли ПСФК-то ви взел стадиона. Ами няма го ПСФК-то вече, и като го няма и стръвта ви е цяла, се чудите, кой и как да хванете на нея, защото ви е удобно все друг за нещо да ви е виновен, а вие да сте винаги репресирани и онеправдани. Когато обаче нещицата ви потръгнат и някой ви се хване на кукичката сте най-великите на света - трошите, чупите, палите, биете беззащитни деца и се пердашите в гърдите. Колко глоби издействахте на клуба си в А група, колко седалки трошихте на "вашия" стадион ? Кой да ви търпи и защо ? Днес пак се базикат с вас, като ви дадоха да ползвате само един сектор от стадиона и то свряни в едно кюше без съблекални. Връщат ви там откъдето изпълзяхте в БУргас преди 30-40 години - от съблекалните под старото табло. Вместо там да погледните - ви е по-лесно да се топорчите пред 14-15 годишни деца, или пред беззащитни фенове. Иначе и при нас не е по-розово дереджето, но с НАШИ ( не общински ) средства си възстановяваме стадиона, въпреки че и той е ничий все още. На кой да се сърдим ? На вас, защото в началото на 90-те ви пръкнаха за изкуствено пренасочване на средства от НХК и за вас винаги имаше. Тогава, защо не се разссърдихте ( въпреки че тези от снимката най-вероятно са били тогава в ташаците на бащите си), защо ви беше все тая, какво ни е и къде играем. Когато домакинствахме в София, защо не се сърдихте на нас ? Защото имахте още от кинтите на държавната рафинерия и ви беше уютно. Откак те свършиха- и вие свършихте. Що чужди лицензи взехте, що отстъпки ви правиха, що теманета правехте в голи обещания - само вие и ние си знаем.
55.
izmikqri
14.08.2018 13:44:36
Заради такива долни боклуци, отрепки, отайки, наркомани, комплексари, парцалени повърни нашите стадиони са празни. ГАЗОВА КАМЕРА
54.
HGU
14.08.2018 13:10:49
Фен съм на Нефтохимик и не съм имал нищо против ч-ц, до момента с псфк. Тогава извъртяха гъ+=*за и играха няколко години на нашия стадион по щастливи от всякога. Интригите ги създават 2-те набожни Коцета, който се хранят с омразата си към Нефтохимик(той даже единия е за Левски ама карай) Опитват се както по времето на комунизма да настроят обществото:Те са лоши, ние сме добрите и интелигентни. Истината е, че са 20 човека с пенсионерския клуб. От тези 20 човека, 10 са на водка ахелой всяка вечер. За тези години, в които подкрепяхте псфк, заслужавате не вмирисана риба ами всеки мач да ви целят с л**на. Спрете с тази омраза, уважението го загубихте отдавна, вече сте жалки.
53.
ццццц
14.08.2018 12:22:57
Шаранчета вас все едно папата ви е галил по главичките колко сте невинни и свестни. За едно от вашите преди години доста активно момче тясно свързан с глутницата на Митьо май се правите че нищо не знаете? Гробищната Мафия? В събота на ротондата даже се мерна. В един цирк играем аре по тихичко
52.
N62
14.08.2018 12:15:34
Шаранчета да кажете нещо за едно от по-активните ви предии годинки момченце имащо тясна връзка с глутницата(за глутници говорихте) на Очите в ареста намиращи се в момента .Гробищната Мафия? Май се мерна да подскача на ротондата, ма много сте свестни ей! В един цирк играеме
51.
бургазлия
14.08.2018 11:23:56
Един от поредицата бургаски парадокси - заводско-селския отбор се издържа от Общината, а градския от 100 години отбор се спасява както може. А разликата в нивото на феновете е очевадна и от случките около мача и от коментарите тук дори. Дано в Общината има хора с чест и мислещи с правилните си части, ама надали.
50.
Nbfc
14.08.2018 10:53:12
Хахахаххахах върбан биел лошо, върбан тоя клошар кви тупалки е прибирал от така наречените “мазути” той знае, той знае! Към върбан ве олигофрени 15 човека агикта 4 от които деца ! Дейба комиците ви дейба! Къде са знамената ! 101% зелен терор !
49.
d0 37
14.08.2018 10:29:48
Как можеш да сравняваш Галин, Върбан и Велико с тези австралопитеци ? Те са класа. Те са хората, които са "кърмили" вашата "агитка", а когато Велико беше под английския сектор, със сигурност е бил с някой от вашите бащи там. Още повече доказвате, че не правите никаква разлика между ФЕНОВЕ и утайки. Да, Върбан бие, и бие лошо, но не бие невинни. Върбан удря само, ако срещу него има юмрук, а не беззащитно хлапе в гръб. Върбан се оправя сам, на него не му трябва глутница, като ония от снимката. Схващаш ли, колко нищожна сган са едните и колко различни са Върби, Велико и Галин.
48.
до 45
14.08.2018 10:16:26
Да ти имам акъла. Ами хайде да бием всеки, който мисли различно от нас. Оня ден докато се прибирахме от мач видях поне три много удобни жертви с екипи на Нафтата, а едно 14-15 годишно хлапенце около 60 килограмово беше даже и с шалче и раничка. Хем тъмно, хем самотно, хем удобно...Ако ви имахме акълите и манталитета вече щяхме да си имаме цял екипировка за футболен отбор с ваши фланелки и една дузина бити, орезилиени и разсъблечени. И защо ?????.....
Що се касае за малоумните ви коментари относно жалбите на битите ни симпатизанти... Момченца, живеем в правова държава и общество, където порядките от дивия Запад и средно-вековието са назад във времето. Никой ли не ви е казал, че всяко престъпление се регистрира и след това - доказва. Жалбата не е донос, тя е средство, чрез което органите на властта започват да си вършат работата. В противен случай - вярвайте няма да има сила, която да спре някой пострадал от възмездие. Възмездие, което рано или късно ще се стовари на всеки един насилник с такава сила, че без жалба да го описват впоследствие. Помислете с тъпите си глави и приматски навици, ако дете на родител бъде бито от една такава пасмина, само за това, че е "дръзнало" да сложи фланелка на любимия си футболен отбор, как ще реагира родителят ? Аз лично ще пусна жалба, ще следя какво е развитието с нея, и ако не получа желаното наказание за виновника - ще си търся адекватното възмездие - сам. Разликата е, че ние имаме глави на раменете си и зачитаме порядките в обществото в което живеем, но до тук. Ако някой причини на мен или семейството ми физически и морален дискомфорт - заради футболна антипатия - виновникът рано или късно ще получи и моето. Те тогава вече се възпалявам и не вярвам да има човек на света, с изградено здрави устои и семейни ценности, който да реагира...библейски.
Що се касае за малоумните ви коментари относно жалбите на битите ни симпатизанти... Момченца, живеем в правова държава и общество, където порядките от дивия Запад и средно-вековието са назад във времето. Никой ли не ви е казал, че всяко престъпление се регистрира и след това - доказва. Жалбата не е донос, тя е средство, чрез което органите на властта започват да си вършат работата. В противен случай - вярвайте няма да има сила, която да спре някой пострадал от възмездие. Възмездие, което рано или късно ще се стовари на всеки един насилник с такава сила, че без жалба да го описват впоследствие. Помислете с тъпите си глави и приматски навици, ако дете на родител бъде бито от една такава пасмина, само за това, че е "дръзнало" да сложи фланелка на любимия си футболен отбор, как ще реагира родителят ? Аз лично ще пусна жалба, ще следя какво е развитието с нея, и ако не получа желаното наказание за виновника - ще си търся адекватното възмездие - сам. Разликата е, че ние имаме глави на раменете си и зачитаме порядките в обществото в което живеем, но до тук. Ако някой причини на мен или семейството ми физически и морален дискомфорт - заради футболна антипатия - виновникът рано или късно ще получи и моето. Те тогава вече се възпалявам и не вярвам да има човек на света, с изградено здрави устои и семейни ценности, който да реагира...библейски.
47.
do 37
14.08.2018 09:29:23
Тия тримата поне имат Чест цървулче! Думичка за 99% от вашите путки чужда. От малки сте бити и тормозени от живота чакащи два дена в годината да са съберете надрусани пияни 10 човека да нарпавите нещо "значимо" в призмат на бедния ви живот. А един по един никви ви нема, по-ниски от тревата. Жалкари.
46.
бай Ставри
14.08.2018 08:57:32
Това са отрочетата на км***, той си ги дундурка и отглежда вече толкова години. И когато (не ако) някой скорошен ден направят някой голям зулум трябва да отговаря наравно с отрочетата си, а не да се крие зад колективната безотговорност.
45.
Бургаската с маската
14.08.2018 05:39:22
Нападнали невинните хорица ужас хаха. До колкото знам самите "Ултраси на Черноморец" дни преди дербито упражнявали турмоз върхо деца от школата на Нефтохимик, цитирам " Няма малки, няма големи мача е преди и след мача " И после жалби и статий. Каквото повикало такова се обадило драги хорица. Използвате медийте да настройвате хората срещу Зелените фенове. Не бъдете " Коне с капаци"
44.
*********
14.08.2018 05:15:29
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
43.
Чарли
14.08.2018 02:46:52
Единият рахитен циганин на херц,другият разплут селски свинар.Егати "феновете". Ако бяхте фенове щяхте да обесите Павел Бошнаков и синчето му на Альошата,а не да биете случайни хора,защото " били със сини фланелки".Кухи селяндури и наркомани! Безсрамници! Заради подобни тъпаци като вас в Бургас футбол НЯМА!
42.
Nikotin
14.08.2018 02:16:00
Точно неграмотника Николай Тодоров инструктира такива лешпери като тях.Свидетели бяхме няколко човека,как този индивид направи интрига между родителите на детски мач между Черноморец и Нефтохимик.Беше трагикомедия.
41.
До 34
14.08.2018 00:36:44
Прав си за пръв път съм съгласен с фен на 1919. Обективно мнение и културно каквото е и моето. При нас има всякакъв вид фенове защото ние сме повече и това е нормално. Не съм съгласен с това че от години под всяка статия за Нафтата 1 човек с един IP адрес пише всевъзможни глупости за нас, с времето това се натрупва и е нормално на някой от нашите да не му издържат нервите. Иначе на мен лично последна грижа са ми феновете на 1919 или хулиганските прояви. В тоя град има много по-сериозни проблеми, като масовото разпространение на наркотици и тяхната употреба сред подрастващите. Както и адидас вълната и това да ходиш с нож на дискотека , ине на последно място Бургас и на първо място по дрогирани шофьори!!!!!!!!!!! Но за тези неща никой неговори и ги подминава , “по-важно” е че някой ударил шамар на друг и му съблякал фланелката голям проблем чак и статия да се напише ?!!!!!
40.
няма ултраси
14.08.2018 00:20:18
Тези пияни мърши като се правят на битки да отиват да се бият с левски,цска,локо и ботев пловдив,ако не им се пътува в сл бряг на бедруум също има с кой да премерят сили.във всички случаи ще са от битите и е.....е
39.
До 36
13.08.2018 23:58:56
Щото преди 20 години нямаха агитка и "ултраси"и сегашните "звезди" не са били родени или са ходели прави под масата.
Агитката на нефтохимик е създават феновете на Черноморец,факт.и те много добре го знаят това,но нещо им е не удобно
Агитката на нефтохимик е създават феновете на Черноморец,факт.и те много добре го знаят това,но нещо им е не удобно
38.
кзб
13.08.2018 23:47:46
не разбирам какво толкова е станало, че чак статия сте написали флегмани..след дерби 2ма със зелени тениски виждат други двама със сини и решават да ги гърбят, имало е размяна на реплики и по 1 шамар и толкоз..голяма сензация..на всякъде по света преди и след дерби има свалени тениски,взети шалове да не говорим за масовите безредици по улиците и на байерн-борусия,и на тотнъм-арсенал,и на евертън-ливърпул, голямо чудо..вие сте седнали да занимавате хората тука с някаква тениска и един шамар..браво
37.
Анализата
13.08.2018 23:12:33
Да бе Черноморец няма утайки. Астън вила Велико, Върбан психото и галинката са все културни момчета!
36.
Der Stürmer
13.08.2018 22:01:18
Преди 20 г. ходех на стадиона в лазур с тениска на Цска,когато моя любим отбор гостуваше.Случвало се е и да не съм в сектора за гости.И никога не съм имал проблем!Може би хората са станали по-лоши.
35.
*********
13.08.2018 21:03:58
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
34.
до 1962
13.08.2018 20:25:46
Аз съм фен на 1919, ти на 1962. Мислим еднакво по отношение на утайките в агитките. Моите уважение към всички нормални фенове на Нафтата, които може би резонно се сърдят, че ги класифицираме в общия кюп. Но кой друже в отговорен, че точно във вашия отбор те намират поприще за "реализация". Убеден съм, че тази утайка е подхранвана от вашите "ръководни" органи към днешна дата, които за съжаление използват любимата ви марка за похлупак, сянка и както искаш го разбирай. Нима и при нас няма такива бушони ? Има, но интересите на Черноморец са ни много по-важни от техните зулуми и простотии. Когато един такъв не намира среда за да вирее, какво да прави в агитката ? Когато отидохме на баража - там дойдоха всички на които им пука за Черноморец, там дойдоха и палавите ни момчета, но за да поддържат отбора. Спрейове, зулуми, чупене, трошене, диващини - нямаше. Направихме си празник. в който всички бяхме зад една цел, никой на никого не пречеше, а утайките сред феновете отдавна останаха в ситото за боклука. Не държим да сме много, нямаме и такива амбиции, но държим да има истински поддръжници сред нас и да се забавляваме на стадиона, а не да воюваме с вятърни мелници, болни мозъци на нереализирани младежи и прочие. Пък иначе си прав - градът ни е селски, Бургас не е градът отпреди 30 години, когато имената на Ч-ц и Н-к пареха под лъжичката единствено и само заради това, че представляват БУРГАС.
33.
бургазлия
13.08.2018 19:48:36
Очевидно или не си прочел какво съм написал или не си помислил върху това или не можеш.
Допускам, че се различаваш от тези момчурляци само по годините.
Нямаме база за дискусия, за съжаление.
Малко самокритичност не вреди на никого
Допускам, че се различаваш от тези момчурляци само по годините.
Нямаме база за дискусия, за съжаление.
Малко самокритичност не вреди на никого
32.
Гошо
13.08.2018 19:44:31
Господи прибери си версийте от Бургас.къв футбол? Щом тодоров и цигането джамбазов са на чело в управлението за какво говорим.срам
31.
1962
13.08.2018 19:26:32
За агитки и футбол , моля те не ми говори очевидно не си наясно. Знаеш ли защо нашия отбор освен агитка няма друга публика както ти се изрази. Защото живеем в най-селския град в България ! Защото за 18 до 25 годишните момчета , по “гъзарско” е да сложат паласката адидас на врата да си купят шорти адидас от Димитровград и да карат БМВ за 1200 лв да надуват чалга и да въртят гуми, да продават пико за 5 лв пакетчето , това е модерното в град Бургас!!!!!!!!! Вместо да отидат на стадиона и да се интересуват от спорт в частност футбол!!!! Ето за това няма публика , защото хората на средна възраст пият ракия и бият жените си при домашни условия на ритмите на телевизия планета , ето затова няма публика ! А за агитката на нафтата с хулигани или без просто замълче това е една от най-верните агитки в България!!! Тази агитка е приживяла много и винаги е била зад отбора и благодарение на тази агитка отбора го има на футболната карта на България и винаги ще го има !!!!!!!!!
30.
*********
13.08.2018 19:23:34
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
29.
бургазлия
13.08.2018 19:05:46
Ти така смяташ. Обаче повечето хора в града, и измежду тях познавам много интелигентни и мислещи хора, смятат, че точно тази агитка е една от причините в града да няма вече футболна публика, съответно и футбол. Защо ли всяка утайка в града се чувства задължена да стане част от тази агитка. Сигурно има защо. Не знам дали ти е направило впечатление, но вашия отбор освен агитка друга публика почти няма.
28.
1962
13.08.2018 18:51:12
Не ми е проблем държавата брато, проблема ми е че Бургас е най-селския наркомански, чалгарски град ! Всеки трети се друса , писнало ми е от селяния, чалга, пико, комплексарщина, шушляци и адидас ! Агитката е най-малкия проблем на тоя град! Добре че е тая агитка на Нафтата иначе в Бургас нямаше да има футбол още преди 15 години !!!!!!!
27.
бургазлия
13.08.2018 18:36:27
1962, хайде сега града ти виновен, после държавата, после вселената, само вие никога не сте виновни за нищо.
26.
1962
13.08.2018 18:28:08
Това платено подобие на сайт което неможе една статия без правописна грешка да напише, да не ми пише за феновете на нафтата защото те не са проблем за никой, а да вземе да напише за това че всеки 3ти младеж в Бургас седруса с евтино пико забъркано в домашни условия и това че всеки 3ти на 20 кара кола надрусан не напразно Бургас е на първо място по дрогирани шофьори!!!!!!!!!!!!!! Няма такъв наркомански гнусен град а вие за феновете на нафтата ми пишете !!!!!!!
25.
Мазут
13.08.2018 18:25:22
Главните отговорни за тези и подобни по-раншни и бъдещи действия са кмета, който спонсорира безусловно тази пасмина и т. нар им изп. директор Николай Тодоров, който всички го знаят, поощрява подобен тип действия и затова се подкрепя от много малък кръг ултраси, а не от голямата маса нефтохимици. И този тесен кръг е винаги готов, когато се наложи да изпратят 2-3, които уж представляват всички фенове и които да кажат, че без Тодоров футбол няма. Същия, който си пусна брада да изглежда по-интелигентен, като футболен ръководител е пълен некадърник и най-близките му го знаят, и резултатите го показват красноречиво. И от А и от Б отбора отпадна, като много отбори с много по-малък бюджет още си играят в професионалните групи.
24.
до 21
13.08.2018 18:09:01
Извинявай, но не съм съгласен мен, като родител отгледал реализирани в живота деца да ме държиш мен отговорен. Не, това са болни деца на болни родители, оставени сами да се "развиват" в болно общество. Родител с акъла си няма да допусне обществото да му решава проблемите. Иначе видях тези типове на мача. Изключително грозно впечатление оставиха, а с неадекватното си поведение по-скоро будеха смях. За съжаление трагичното е друго. Видях, как полицаите застанаха с телата си пред тях, но по никакъв начин не реагираха с респектиращи средства. Живял съм в чужбина, гледал съм и мачове навън. Ами в демократичните държави също имат такива боклуци, но само да гъкне, само да наруши пространството на ближния и е под палките на жандармерия и полиция. Там бият и то яко бият такива. Оня ден обаче останах с впечатлението, че по-скоро виновни можеше да се окажат невинните. Ако имаме държава, тези утайки трябва да бъдат неглижирани от обществото и да си понесат последствията. Другия вариант е да срещнат адекватен отпор на насилието си и да бъдат поставени там, където гипсовото корито да ги ограничи. Не може 2-3 ма дрогирани да създават неудобства на хора, които със сигурност ги носят на плещите си в това общество. Не, тези хора не са мой и наш проблем. Те са проблем на близките си, и ако не се вземат в ръце ще отидат в графа излишък или ненужен боклук. Такива просто следват естествения си край.
Тук не обобщавам и не разделям феновете на двата отбора, тук визирам само боклуците, на които всички ние явно им осигуряваме поприще на стадиона.
Тук не обобщавам и не разделям феновете на двата отбора, тук визирам само боклуците, на които всички ние явно им осигуряваме поприще на стадиона.
23.
1488
13.08.2018 18:01:43
Терор за шарана преди мач, на мач и след мач !!!! Да си знаят Бургас е зелен ! Избора е само един, той е зелено белия тим !
22.
Бургас
13.08.2018 17:48:50
Това сигурно са същите олигофрени които хвърлиха две бомбички, до собствените си деца които гониха топките.
Кметееее, за тези ли олигофрени е цялата тази организация за влизане във ВТОРА лига.
Кметееее, за тези ли олигофрени е цялата тази организация за влизане във ВТОРА лига.
21.
Г
13.08.2018 17:28:18
Това е свършен факт. Но замислете се малко назад/напред във времето. Какво се случва в Бургас в последните 20 години. Знаете ли дали вашите деца не друсат наркотици? Колко ги познавате, когато са навън? Защото това са децата на Бургас от преди 20 години. Нима родителите нямат вина? А общината къде е? Всичко е до възпитание и не става от днес за утре.. следващия път като видите някой 15 годишен хулиган.. не си мислете, че вашето дете е различно, когато не е около вас! Не са виновни, не са избрали те този път - така са научени, това им е било позволено, родители! Бургас не е по-добър град от София, Пловдив, Казанлък или Силистра... Една държава сме! Сами си възпитаваме децата! И те са отражение на нас!
20.
Мазут от както се помня
13.08.2018 17:24:11
От нафтата съм и бях на мача и ви гарантирам че тея момчета не са от истинските фенове на Нефтохимик. Включително и от истинските ултраси които от години се знаем кои сме и сме едни и същи на всеки мач. Тея са еднодневки, дошли са за тоя мач да търсят провокация. На мен лично също са ми смешни как стигнаха до ченгетата и на 5 метра от тях се спряха. 3 - ма полицая ги спряха само с присъствие. Хора които участваха в мелето преди години с Локо Пловдив си седяха кротко в сектора и си пееха песни. Също така аз влезнах 15 мин след началото на мача и на главния вход 1/3 бяха шарани със сини фанелки, никой за нищо не ги е дърпал. Ще кажа че във всяко стадо си има мърша, при нас на такива мачове се появяват такива кучета дето много лаят ама не хапят, само ни излагат. Иначе преди години имаше за какво да се пердашим и смятам че всичко е уредено и се е видяло кой е по силния. Смятам че трябва да се удари вдна черта, черноморците да си признаят и извинят за някои неща и да започнем отначало както едно време си ходихме взаимно по мачове, не да викаш за чуждия отбор, а да наблюдаваш футбол. Разбира се това няма как да стане. В случая има полиция те да си свършат работата и вие и ние ще сме по добре когато такива шматки са далеч от сектора.
19.
*********
13.08.2018 17:04:11
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
18.
Fuckovar
13.08.2018 16:59:51
Ако тези два паразита ги осъдят да не влизат близките 5 години на стадиони,ще призная ме съдът си върши работата,ако не се случи това...ще докажат още веднъж че цари беззаконие в страната ни.Иначе те възмездието си ще го получат тъй или иначе...знаем ги кои са,ще има събути гащи,гарантирано.Само да подчертая,подстрекател на такова отношение към фенове и родители дори на малки футболисти на Черноморец е неграмотния ШЕФ,Н.Тодоров.
17.
имам въпрос
13.08.2018 16:59:33
Бях на мача в едим момент феновете на хафтата тръгнаха засилени към черноморци които бяха хора като мен на средна възраст и деца.
Та въпроса е ''АКО СРЕЩУ ТЯХ НЕ БЯХМЕ НИЕ, А ЛЮБО МЛАДЕЖА И ЛЕВСКАРИ ИЛИ РОСЕН ЖИВОТНОТО И ЦЕСЕКСРИ ТАКА ЛИ ЩЯХА ДА БЯГАТ ПАК И В КОЯ ПОСОКА"
Та въпроса е ''АКО СРЕЩУ ТЯХ НЕ БЯХМЕ НИЕ, А ЛЮБО МЛАДЕЖА И ЛЕВСКАРИ ИЛИ РОСЕН ЖИВОТНОТО И ЦЕСЕКСРИ ТАКА ЛИ ЩЯХА ДА БЯГАТ ПАК И В КОЯ ПОСОКА"
16.
аман от дурета
13.08.2018 16:38:05
Нищо ново под слънцето.
Селско отборче със селска публика.
Селско отборче със селска публика.
15.
Шамара
13.08.2018 16:36:46
Тези паразити са по-примитивни и от циганите, които мразят. И за сапун не стават, закривай!
14.
Циньо
13.08.2018 16:35:17
Ултраси ама що не отидат в комлука да свалят фанелки,дебелата свиня ше я направят проститутка мангалите хаха шматки прости
13.
митко
13.08.2018 16:33:30
Незнам защо ни занимавате с такива малоумници. Тоз пък чак се жалва на интернет сайт. Хакам им го на мазутите ,мишки пълни ,не е като да не се знаем. Силни са когато видят ,че са повече или ,че хората са някакви дружелюбни зрители.
12.
До 7
13.08.2018 16:19:20
Е там много бий ще ядат със сигурност и затова си подвиват опашките .Скоро видях едни такива фенчета на нафтата как ядоха яко шамари в Славейков от една квартална батка объркаха се нещо и много тупаници изядоха хем бяха двама срещу един 180 кг срещу 70кг голямо падане имаше .Те тези са въздух под налягане скочат ли ви ги налазете яко и веднага им се дърпа фъшкият .
11.
burgass е СИН!
13.08.2018 16:16:40
Нищо чудно, няма в неадекватните действия на тези глупаци. Заради тях и себеподобните им, страдат истинските фенове на този отбор. Аз съм за уважение между запалянковците. Само Черноморец!
10.
gradski
13.08.2018 16:15:58
50 "фена" общо имат двата отбора - утрепки на абонамент в милицията. И милиционера по агитка ги пази за да няма обвинения ако набият някой. Справка - същите ако трябва и факли носят за политическа кауза.
9.
Фен
13.08.2018 16:14:51
Какви фенове са тия пропадняци , нямат пет лева в джоба и на какво са фенове на отбор от селската лига .Тези са една групичка от 20човека дето драскат и лепят боклуци по фасадите на блоковете това ли е да си фен на даден отбор да си дебел вмирисан пропаднал туп .
8.
LSFC
13.08.2018 16:13:10
Пълна подкрепа за нашите братя и приятели от Черноморец Бургас,синия отбор на Бургас...ей тия мазутки,доведените сестрички на ловешките чорбарчета,скоро ще срещнат товарния влак някъде...Мишки,оглеждайте се ..
СЪРЦЕ ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ
СЪРЦЕ ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ
7.
Дренчев
13.08.2018 16:12:07
Що да е чутовна глупост , те си мислят , че така са много велики ултраси . Те са файтъри и причакват деца и пенсионери със сини фланелки или шапки , скачат им 10 на 2-ма и с това празните ми тикви се изпълват с геройство в очите на слепите. Само , че когато дойдат сини ,червени,жълти,черно-бели фенове те са кротки като вакли агънца .
6.
*********
13.08.2018 16:12:00
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
5.
Хаха
13.08.2018 16:08:56
Сега за тези само мечка яка мечка. Що не дойдат на мен да ми свалят фанелката?? Щото тоя шопар ще припадне рязко .
4.
S55 AMG
13.08.2018 16:07:42
Ей тия паразити не мога да ги гледам.
Пълни помиари без цел в живота чоплят семки наливат се с бира , пушат треви и се друсат с евтино пико като са по 5-6 се имат за най-големите ... Най -големите паразите са те в моите очи както и на другите граждани с нормално мислене за мен сте пълни деградирали олигофрени без грам мозък и сте смешни! И преди да почнете да нареждате се замислете поне за малко какво съм написъл но надали все пак това не ви е силата всички я знаем да се потите да чоплите семки да миришите на напикани клошари и да тровите градовете с жалкото си съществуване peace you (finger)
Пълни помиари без цел в живота чоплят семки наливат се с бира , пушат треви и се друсат с евтино пико като са по 5-6 се имат за най-големите ... Най -големите паразите са те в моите очи както и на другите граждани с нормално мислене за мен сте пълни деградирали олигофрени без грам мозък и сте смешни! И преди да почнете да нареждате се замислете поне за малко какво съм написъл но надали все пак това не ви е силата всички я знаем да се потите да чоплите семки да миришите на напикани клошари и да тровите градовете с жалкото си съществуване peace you (finger)
3.
kak
13.08.2018 16:07:28
А сега по една петарка в затвора!
2.
k
13.08.2018 15:59:09
ще си сърбате попарата бедни мишкари с бръснати тикви,шкембета и татуси,урод до урод.на сапун сганта на града дето никой не ги бръсне
1.
Арчи
13.08.2018 15:55:23
Говеда....