Кола с газова уредба пламна в движение, спряха трафика край х-л „Мираж“ (СНИМКИ)
Мицубиши със софийска регистрация пламна в движение. Инцидентът стана на кръговото движение на хотел „Мираж“ малко след 11:30 ч. днес, съобщават читатели на Флагман.бг.
Пламъците обхванали японското возило, точно когато се включвало в колелото от най-дясната лента на бул. "Стефан Стамболов". На място първо пристигнали служители на "Сигма", а след това пожарникарски екип. Наложило се униформените да спрат движението по натоварения булевард заради гърмежи, тъй като автомобилът бил на газова уредба.
"Два пъти се чуха леки взривове. Беше доста страшничко За щастие екипите бързо овладяха ситуацията и загасиха пламъците преди те да обхванат газовата уредба. Полицаите спряха движението, за да осигурят безопасността на всички", разказа пред Флагман.бг очевидец на инцидента.
Към този час - 12:00 ч., задръстването по бул. "Стефан Стамболов" в посока центъра започва от първото кръгово движение - това на магазин Метро. За да избегнете кошмарната тапа, изберете други маршрути, съветват от КАТ.
54
Коментара по темата
54.
До 53
12.08.2018 23:28:20
Ми не карам на бензин , защото имам повече акъл от теб и мога да смятам . И какво като караш нов дизел. Рано или късно ще се оцъклиш. Най ми е забавно с такива като теб. Дето после като чуят , колко ще им струва ремонта и ходят да плачат на рамото на мама и тате за пари , че да си оправят новата кола. Колко е нов само ти май знаеш
Предполагам си мислиш , че на 4394839 км колата е нова. И за разлика от теб не карам немски кенеф , който ще умре в най скоро време вече. И няма да си прехвърлям газовото , просто ще си купувам ново. Ти гледай да не ти се разваля печката , че после ще се чудиш на кой да е продадеш.
Предполагам си мислиш , че на 4394839 км колата е нова. И за разлика от теб не карам немски кенеф , който ще умре в най скоро време вече. И няма да си прехвърлям газовото , просто ще си купувам ново. Ти гледай да не ти се разваля печката , че после ще се чудиш на кой да е продадеш.
53.
do 48
11.08.2018 13:06:19
Шапшал , караш кола за 1500 лв., купуваш газова за 2000 лв. Типичен БГ папагал. Като си много отворен гъз, защо не си караш колата на бензин бе абдал. Аз карам нов дизел и докато го хвърля моя - ти ще смениш поне още две брички, и ще си прехвърляш газовата докато изгориш някой бръкма на пътя. Отворко на газ. Хахахаа
52.
до 37
11.08.2018 13:02:19
Къде има ламбда сонда, ТПС, бобина и делко в дизела ве лек ? Ти въобще имаш ли си идея, каква е разликата между дизелов ДВГ и бензинов ДВГ.
И забрави на кварталните монтьори приказките за цени на дюзи. Дюзата е съставена от разпръсквачи. На моята кола съм сменял само разпръсквач ( светнаха ме в един английски форум, поръчах си от там и с доставката новия разпръсквач ми излезе - 70 лв., срещу исканите 900 лв. за дюза. Който няма акъл и се доверява на бай някой си от кварталния сервиз, ако иска и 5 000 лв. да дава. За кола на 250 000 км. от които в мен е навъртяла 80 000 - съм дал пари само разпръсквач, демпферна шайба 120 лв. и водна помпа. Няма такъв кеф с дизела. И аз бях резервиран и заблуден, като теб, но нивга вече няма да се кача на бензинка. Тук се сравняват 130 коня на бензин и дизел при работа с климатик. Ами няма нищо общо, защото дизела с 130 коня осигурява въртящ момент от 300-до 340 Нм още от 1500 об/мин, докато бензинката с тези коне достига своят въртящ момент от 140 до 160 Нм ( ташак си е) към 3500 - 4000 об/мин. Всеки, който е поне малко и технически в час може сам да прецени разхода на гориво при идентични коли и коне, но с различно гориво. Мислете малко технически.
И забрави на кварталните монтьори приказките за цени на дюзи. Дюзата е съставена от разпръсквачи. На моята кола съм сменял само разпръсквач ( светнаха ме в един английски форум, поръчах си от там и с доставката новия разпръсквач ми излезе - 70 лв., срещу исканите 900 лв. за дюза. Който няма акъл и се доверява на бай някой си от кварталния сервиз, ако иска и 5 000 лв. да дава. За кола на 250 000 км. от които в мен е навъртяла 80 000 - съм дал пари само разпръсквач, демпферна шайба 120 лв. и водна помпа. Няма такъв кеф с дизела. И аз бях резервиран и заблуден, като теб, но нивга вече няма да се кача на бензинка. Тук се сравняват 130 коня на бензин и дизел при работа с климатик. Ами няма нищо общо, защото дизела с 130 коня осигурява въртящ момент от 300-до 340 Нм още от 1500 об/мин, докато бензинката с тези коне достига своят въртящ момент от 140 до 160 Нм ( ташак си е) към 3500 - 4000 об/мин. Всеки, който е поне малко и технически в час може сам да прецени разхода на гориво при идентични коли и коне, но с различно гориво. Мислете малко технически.
51.
до 37
11.08.2018 13:01:30
Къде има ламбда сонда, ТПС, бобина и делко в дизела ве лек ? Ти въобще имаш ли си идея, каква е разликата между дизелов ДВГ и бензинов ДВГ.
И забрави на кварталните монтьори приказките за цени на дюзи. Дюзата е съставена от разпръсквачи. На моята кола съм сменял само разпръсквач ( светнаха ме в един английски форум, поръчах си от там и с доставката новия разпръсквач ми излезе - 70 лв., срещу исканите 900 лв. за дюза. Който няма акъл и се доверява на бай някой си от кварталния сервиз, ако иска и 5 000 лв. да дава. За кола на 250 000 км. от които в мен е навъртяла 80 000 - съм дал пари само разпръсквач, демпферна шайба 120 лв. и водна помпа. Няма такъв кеф с дизела. И аз бях резервиран и заблуден, като теб, но нивга вече няма да се кача на бензинка. Тук се сравняват 130 коня на бензин и дизел при работа с климатик. Ами няма нищо общо, защото дизела с 130 коня осигурява въртящ момент от 300-до 340 Нм още от 1500 об/мин, докато бензинката с тези коне достига своят въртящ момент от 140 до 160 Нм ( ташак си е) към 3500 - 4000 об/мин. Всеки, който е поне малко и технически в час може сам да прецени разхода на гориво при идентични коли и коне, но с различно гориво. Мислете малко технически.
И забрави на кварталните монтьори приказките за цени на дюзи. Дюзата е съставена от разпръсквачи. На моята кола съм сменял само разпръсквач ( светнаха ме в един английски форум, поръчах си от там и с доставката новия разпръсквач ми излезе - 70 лв., срещу исканите 900 лв. за дюза. Който няма акъл и се доверява на бай някой си от кварталния сервиз, ако иска и 5 000 лв. да дава. За кола на 250 000 км. от които в мен е навъртяла 80 000 - съм дал пари само разпръсквач, демпферна шайба 120 лв. и водна помпа. Няма такъв кеф с дизела. И аз бях резервиран и заблуден, като теб, но нивга вече няма да се кача на бензинка. Тук се сравняват 130 коня на бензин и дизел при работа с климатик. Ами няма нищо общо, защото дизела с 130 коня осигурява въртящ момент от 300-до 340 Нм още от 1500 об/мин, докато бензинката с тези коне достига своят въртящ момент от 140 до 160 Нм ( ташак си е) към 3500 - 4000 об/мин. Всеки, който е поне малко и технически в час може сам да прецени разхода на гориво при идентични коли и коне, но с различно гориво. Мислете малко технически.
50.
47
10.08.2018 22:00:56
Tursko s italiqnski nadpisi... nqma da se zapalish... napravo shte se vzrivish prost
49.
Tehnogaz
10.08.2018 21:00:57
ot 47 коментара до тук 20 са на един и същи човек! Дизел супермен!
48.
Шматки
10.08.2018 18:24:19
Как ще ми се запали газовото като е чисто ново с 5 г гаранция и струва най - малко 2 Бона. На вас сигурно печките ви струват по толкова. Пък като ви прецака нафтата и се чудите за скрап ли да е давате или с градския транспорт. Аман от ограничени льохмани . Наркомани ИИИ ;)
47.
Do 42
10.08.2018 17:20:06
Kato se sabudi beshe li zasmukal charshafa analen glezlio
46.
Dobre cenko
10.08.2018 17:15:09
Ti si karai troshlivata baraka na gaz i dano da se zapalish umnik
45.
cenko chokov
10.08.2018 16:44:56
glupaci ne sa nauchihte gazta e nai-golqma dalavera ama prosto trqbva da dadesh malko poveche pari da ti q napravqt kato horata,karaite si na benzin da vi doide akala glupaci
44.
ХАХАХА
10.08.2018 16:32:59
190 коня и сложил газово ХАХАХА. Оооо, ти не си идиот, ти си пълен идиот! Все едно на файтон да сложиш магере, защото пасяло по-малко от коня ХАХАХА
43.
Много сте прости Дизалджийтеее
10.08.2018 16:22:17
Карам кола 190 коня на газ 140 150 160
4 човека с климатик - извънградско и магистрала и повече от 12 газ не ми дава. Я кажете на дизел как е , а ???? Големи разбирачи. Карайте си печките и не се обаждайте. Даже и в града съм сигурен че горим почти еднакво. Пууу пишман разбирачи
4 човека с климатик - извънградско и магистрала и повече от 12 газ не ми дава. Я кажете на дизел как е , а ???? Големи разбирачи. Карайте си печките и не се обаждайте. Даже и в града съм сигурен че горим почти еднакво. Пууу пишман разбирачи
42.
Getsbi
10.08.2018 16:00:07
140 konq na gaz bega4ka, qko e tyk. Xorata deto nai nqmat nai se pa4at, 140 konq bega4ka;)
41.
Ghd
10.08.2018 15:27:27
utre patuvam za brunei
40.
Въх
10.08.2018 14:32:27
Бахти глупостите, карам кола на газ 140 коня,на климатик с 6 човека пак си е бегачка,вие май бъркате газта с метана.На метан стават куци коне.На газ няма проблеми.
39.
do komentar 33
10.08.2018 14:25:05
Ами, пич, по тази логика, бенз 130 коня от 2011 и т.н. не виждам какъв ще му е проблемът да си движи с клима и т.н. А за разходът, не съм сигурен че дизелаците са изгодни за в града. Вече извън - да. Ама затова избори много, всеки си решава.
Лично според мен бензинката (чиста) без турбини, газови и т.н. глупости 100 кончета нещо по-новичко и запазено - е това е колата.
Лично според мен бензинката (чиста) без турбини, газови и т.н. глупости 100 кончета нещо по-новичко и запазено - е това е колата.
38.
gradski
10.08.2018 14:23:56
А бе щом и на Лексус хибрид видях газова да се слага...
37.
do komentar 15
10.08.2018 14:17:05
ламбди, ТПС, дюзи, инжекции, бобини, делка.. са не само при бенза, мой чиляк! Ами и дизеуо ги има! И за сравнение, дюза бенз срещу такава за дизел е по 10 (поне) в цената и не е в твоя полза разликата. Га фърлиш 4 дюзи къде струват колко целата барака, е те тогава да те видим.
Колата трябва да бъде чист бенз, до 101 кончета че да е малък данъкО, без газово и щуротии.
Хората са казали, като няма лев за бенз, въри на Т1 и Б1. ;)
Колата трябва да бъде чист бенз, до 101 кончета че да е малък данъкО, без газово и щуротии.
Хората са казали, като няма лев за бенз, въри на Т1 и Б1. ;)
36.
az ot Burgas s adidas.
10.08.2018 13:51:02
Аз съм с дизел и съм много доволен.
Моята по борд е :
- средна скорост 42 км/ч
- среден разход 5.2 л./100
Карам я предимно в града, а само през уйкенда извън него.
Моята по борд е :
- средна скорост 42 км/ч
- среден разход 5.2 л./100
Карам я предимно в града, а само през уйкенда извън него.
35.
do 26
10.08.2018 13:47:33
Аз съм с Дизел 130 коня, колата ми е от 2011 година на 120 000 км. Купих я нова. Градско, извънградско, земно, неземно - не ме интересува.
В момента съм със средна скорост по борд от 39 км./ч. и среден разход 5.4 л/100. Климатроникът ми винаги е на авто, температурата в купето е настроена на 24 градуса. Кога включва/изключва климатика нито знам, нито го усещам по вървеж и разход.
В момента съм със средна скорост по борд от 39 км./ч. и среден разход 5.4 л/100. Климатроникът ми винаги е на авто, температурата в купето е настроена на 24 градуса. Кога включва/изключва климатика нито знам, нито го усещам по вървеж и разход.
34.
do 26
10.08.2018 13:46:31
Аз съм с Дизел 130 коня, колата ми е от 2011 година на 120 000 км. Купих я нова. Градско, извънградско, земно, неземно - не ме интересува.
В момента съм със средна скорост по борд от 39 км./ч. и среден разход 5.4 л/100. Климатроникът ми винаги е на авто, температурата в купето е настроена на 24 градуса. Кога включва/изключва климатика нито знам, нито го усещам по вървеж и разход.
В момента съм със средна скорост по борд от 39 км./ч. и среден разход 5.4 л/100. Климатроникът ми винаги е на авто, температурата в купето е настроена на 24 градуса. Кога включва/изключва климатика нито знам, нито го усещам по вървеж и разход.
33.
do 26
10.08.2018 13:36:20
Нека да си вярва пича, на нас не ни пречи, пък истината със сигурност всеки си я знае. За това, който се е качил на дизел - не слиза от него, ама пиша на дизел, не на дръгел 99-ta
32.
До 26
10.08.2018 13:35:26
Газта е за готвене и отопление маняк. Карай си каруцата и дано не се запали.
31.
до 20
10.08.2018 13:33:42
Те да не се променят само с газта бе приятел ? Колко работи да са се променили ? Нали гледам какво се е променили. Коли изгоряха в Изгрев и на Мираж. И двете са с газови...Пък ако питаш мен за 20 години единствено дизеловите коли дръпнаха най-много - CR двг вкараха, турбини след 2006 им вкарах. На газта само надписите на устройствата се сменят и баламите зад тях.
30.
До 26
10.08.2018 13:21:41
Гори ти 7 лева като караш с 90 километра , без климатик и като си сам в колата!!!!!
29.
Десо Теникиджиев
10.08.2018 13:19:35
Поредната голяма бегачка с много коне ама на ГАЗ, за да е евтинко на баровеца!
Автопарка в БГ е пълен с мръсотии!
Автопарка в БГ е пълен с мръсотии!
28.
Хахахха
10.08.2018 13:19:20
Мисля че му излезе по евтино на газ само остана без кола ... и кое е по евтиното на газта ? Правиш обслужване на 7000 км .
27.
Върл газаджия
10.08.2018 13:18:49
Добре, айде тракащите сажди дизелаци да ми кажат колко литра/лева им излиза 100 км извънградско каране на великите дизели?
Моята гори 7/100 газ извънградско, 7*1лв. = 7 лв. Аз освен смяна на изпарител и реглаж други разходи по газовото нямам.
Моята гори 7/100 газ извънградско, 7*1лв. = 7 лв. Аз освен смяна на изпарител и реглаж други разходи по газовото нямам.
26.
MRT
10.08.2018 13:16:03
Разни нафтаджии тук се опитват да възкръснат дизела, който отдавна умря.
Между дизел и газ, винаги ще избера газта - много по-евтина за поддръжка, по-евтино гориво, по-малко разходи.
Между дизел и газ, винаги ще избера газта - много по-евтина за поддръжка, по-евтино гориво, по-малко разходи.
25.
до 18
10.08.2018 13:11:26
Защо не напишеш що са дръгел си карал и не търсиш проблема в него, а газта ти е виновна?!
24.
Крум
10.08.2018 13:09:22
До преди една година карах коли на газ, бензин и ток. От 2017 съм с първият ми дизел и ако трябва да съм честен от тукнасетне само дизел ще си купувам.
23.
do Ghd
10.08.2018 13:08:05
xaxa che na tebe ima li kakvo da ti lapat ... to vijda li se izobshto pishleto?
22.
Ghd do 17
10.08.2018 13:03:51
karai si vektrata 1.6 na gaz ,i ne pishi na batkovci s pachki kato konduktorski chanti ,moga da ta povozq na lamboto,ama posle trqbca mi lapash
21.
do 18
10.08.2018 13:01:44
Ами това че, явно не ти е минавало м/у ушите че от тогава доста работи са се променили.
20.
до 4 Бай димо
10.08.2018 13:01:28
Да де, ако минаваш 7-8 000 км. за какво ти е да си окипазяваш колата на газ. Карай си на бензин и толкова.
19.
do 16
10.08.2018 12:55:13
И да, какво чудно има. Така и не разбрах...Или те смути факта, че докато си бил в чреслата на тати, аз вече съм карал кола ?
За това вместо да си гълташ граматиката пак ме прочети, защото съм хем старило, хем патило. Не питай новоизлюпените каращи само това, което тате им подари.
За това вместо да си гълташ граматиката пак ме прочети, защото съм хем старило, хем патило. Не питай новоизлюпените каращи само това, което тате им подари.
18.
do 6
10.08.2018 12:51:07
И като се събуди, тъжно ли ти стана ?
17.
do 12
10.08.2018 12:48:04
"ПС: Допреди 20 години карах....."
NO COMENT!
NO COMENT!
16.
do Hristo
10.08.2018 12:47:09
Щот бензинката няма ламбди, ТПС, дюзи, инжекции, бобини, делка, че и те ЕГР - туриха. Иначе си прав - бензина и нафтата са горивата. Това исках да кажа, другото си е предпочитание. Да чуя как мечо нафтов работи с 3000 литров ДВГ и над 400 нютона си ми е голям кеф. Хем мърка, хем ръмжи.Не го знам бензина, но това си пълни километража, като за световно,а обортите му спят. На бензинката първо трябваше да напълня оборотомера за да му напълня душицата. И е вярно - на бензин вървят зверовете ( над 2000 кубика признавам там), ама за туй вървене си и гълтат бе брат. Мече си прави кефа,автоматче е 7-8 на магистарала не ги признава, в града 9-10,ама тежи мечока ма и върви.
15.
do 11
10.08.2018 12:39:24
И кой го казва ? Някой "учен" изнасилил зверски колата си, за да му работи на газ, щот да му бъде по -евтино. Така ли не ви се наби в манерките, че евтиното ви излиза скъпо. Виж снимките, и ако пак не ти влезе у главата, кво да напраЙм. С пръдня само миризма и пожар можеш да напраЙш, другото за което я ползваш си е мъка, мъка байно ле.
14.
Hristo
10.08.2018 12:37:49
То наистина ,имах дизел никога повече!То не бяха гнп ,дюзи, датчици проблеми скъпотии и накрая и нафтата скъпа .Ква магистрала повече карам в града и наоколо,никаква икономия .И разход 5 в градана куково лято!И щот съм моторист ще кажа газта е за готвене,нафтата за топлене а бензина е за возене!
13.
do 9
10.08.2018 12:36:04
Не е проблем в нафтата приятелю, проблем е че купувахме коли на по 500-600 000 хил. км. Сега има изгодни лизингови схеме, който иска си купува нова кола, който иска - прави като мен - купува си кола на 2-3 години, когато се свлича цената на новата до 50% и свирка. От 12 години съм на този принцип - е , нямал съм никакви грижи. Това да имаш под дупето си 300 + Нм е усещане, което никое друго гориво не може да даде.
ПС: Допреди 20 години карах само бензинови + една на газ. Ужасно нещо, нито изпреварвам като хората, а когато го правих си напъвах жилите. Добре, че нямаше климатик.
ПС: Допреди 20 години карах само бензинови + една на газ. Ужасно нещо, нито изпреварвам като хората, а когато го правих си напъвах жилите. Добре, че нямаше климатик.
12.
до 1,3,5 и т.н.
10.08.2018 12:33:30
Много ограничен (и неук) народ !
11.
до 7
10.08.2018 12:31:25
Щото не си умен, чети тогава доводите на номер 8, поне поумнееш.
10.
До 3
10.08.2018 12:29:57
Да, съгласен съм за дизела, НО с тази нашата нафта само проблеми, то дпф, дюзи, филтри и т.н. а слагам само от бензиностанции и то от по - скъпата уж "по - качествената" и същата работа, никога не съм купувал на черно да се циганея. И не беше стар автомобил нямаше и 10 години. Поради тази причина си продадах дизеловия автомобил и си купих бензинов, слагам си 98 или 100 октана и нямам абсолютно никакви проблеми.
9.
do 2
10.08.2018 12:29:47
Кой не замърсява въздуха ? Този дето гори ли ? Днес в Бургас изгоряха две коли на газ. Опушиха де що има, пък на 100% съм убеден, че моята дизелова кола ( нова е де) е по-чиста откъм ауспуха от твоята на газ.
Пък и знаеш ли колко "пръдня" ти ще изгориш за единица работа, докато аз пълен, празен, със 100, с 150 ще изгоря не повече от 6 литра. За същата работа със същата полезна товаро-носимост, с твоята газ го умножавай по 2 минимум. И да не дава Господ да си пълен, и да се движиш на газ с някакви си нещастни 150-160 Нм/мин с поне 4500 об/мин и ако си пуснеш климатика - ще си изпразниш бутилката с "райски" газ до раз. Тези, които си правят сметката за екология не ми ги хвали. Тяхната сметка е в джоба и ги вълнува не ти да си на газ, а аз и ти да караме на ток. Да, ама когато Мъск направи прототип на ТИР за да закара една стока на 400 км. се оказа, че "камиончето" му изхарчило 2100 квт/ч. за това разстояние, като освен това тежестта на батериите са му изяли около 30% от товароносимостта и от обемът на полезния товар и гейовете взеха да се чешат по дупето. Дизелът беше мръсно гориво, съвременните коли, особено след 2105 година имат такива системи за регенарация и пълно изчистване, че да ти се завие свят. Та, да сметнем пак - дизелов камион - 400 км. пълен - 80 литра, или 240 лв. ако смятаме нафтата по 3 лв. и разполага с + 30% повече товароносимост и полезен товар.
Електрическата глупост на Мъск - 2000 квт ч. енергия по 0.20 лв. - 400 лв., или лев на километър - 30 % полезен обем и загубена товароносимост заради батерии, - загубеното време за зареждане на батериите за следващите 400 км., - огромната себестойност на този камион - ( минус е това) - огромните отрови, които всеки ТЕЦ, ВЕЦ ще бълва за производството на 2100 квт. часа енергия. И къде е сметката друже ??? В АЕЦ реакторите на Германия и Франция. Та така де, още ли вярваш в чистия въздух и замърсяването от дизела ?
Пък и знаеш ли колко "пръдня" ти ще изгориш за единица работа, докато аз пълен, празен, със 100, с 150 ще изгоря не повече от 6 литра. За същата работа със същата полезна товаро-носимост, с твоята газ го умножавай по 2 минимум. И да не дава Господ да си пълен, и да се движиш на газ с някакви си нещастни 150-160 Нм/мин с поне 4500 об/мин и ако си пуснеш климатика - ще си изпразниш бутилката с "райски" газ до раз. Тези, които си правят сметката за екология не ми ги хвали. Тяхната сметка е в джоба и ги вълнува не ти да си на газ, а аз и ти да караме на ток. Да, ама когато Мъск направи прототип на ТИР за да закара една стока на 400 км. се оказа, че "камиончето" му изхарчило 2100 квт/ч. за това разстояние, като освен това тежестта на батериите са му изяли около 30% от товароносимостта и от обемът на полезния товар и гейовете взеха да се чешат по дупето. Дизелът беше мръсно гориво, съвременните коли, особено след 2105 година имат такива системи за регенарация и пълно изчистване, че да ти се завие свят. Та, да сметнем пак - дизелов камион - 400 км. пълен - 80 литра, или 240 лв. ако смятаме нафтата по 3 лв. и разполага с + 30% повече товароносимост и полезен товар.
Електрическата глупост на Мъск - 2000 квт ч. енергия по 0.20 лв. - 400 лв., или лев на километър - 30 % полезен обем и загубена товароносимост заради батерии, - загубеното време за зареждане на батериите за следващите 400 км., - огромната себестойност на този камион - ( минус е това) - огромните отрови, които всеки ТЕЦ, ВЕЦ ще бълва за производството на 2100 квт. часа енергия. И къде е сметката друже ??? В АЕЦ реакторите на Германия и Франция. Та така де, още ли вярваш в чистия въздух и замърсяването от дизела ?
8.
Бекъм до 3
10.08.2018 12:29:12
По малоумни доводи не бях чел!
7.
Ghd
10.08.2018 12:28:39
Predi malko minah ot tam s moq lamborghini aventador cheren mat,policaite mi mahaha,mai sa nasraha
6.
Бургас
10.08.2018 12:17:40
Страната на газовите бутилки - бомби!
Ефтинко...
Ефтинко...
5.
Бай Димо
10.08.2018 12:13:59
Зависи колко км минаваш годишно. Ако караш над 7-8000 км на година, определено газовото е супер по-изгодно. Газ 1.00 лв, бензин 2.25 лв. А разхода литри/километри е един и същ и за двата вида горива.
4.
do 1
10.08.2018 12:13:28
И тогава не е оправдано. Не случайно всички товарни коли работят на дизел. Икономично, мощно, сигурно. Палячовците, които си купуват бензинови коли и ги преправят на газ са ми най-смешно. Питай го улавия, кога ще му избие газовото, колко губи от загуба на товарно място заради бутилката, как пали зимата, как му върви колата пълна или на климатик ? Хубаво, че остана Ганьо, че турците да си продават газовите уредби с италиански надписи. Българинът е тъпо животно. Прави си винаги тънката сметка, без да попита кръчмаря. Вземете си един дизел, нахакайте го в чофката на тия от ЕС, които искаха да го спират, но вече се ослушват и май ще им изстине мерака, па опънете този голям въртящ момент на магистралата, където на 2000 об/мин ще бъдете с 120-130 км/ч. натоварете си колата до горе, пуснете си климатика и си пейте. Гат пристигнете, за където сте тръгнали ще ви падне мандибулата, като разберете, че сте изминали 100 км. с близо 2 тона кола и 800 кг. багаж за 5-6 литра, като при това сте си правили кефа на магистралата. Коли на метан, газ, ток...да си ги карат еколозите. истинското гориво е дизелът, така както месото е истинската храна за човека. Всичко останало е веганство, безсилие, слабост и проблеми. Казах, запишете си и после ми благодарете.
3.
do 1
10.08.2018 12:12:40
И тогава не е оправдано. Не случайно всички товарни коли работят на дизел. Икономично, мощно, сигурно. Палячовците, които си купуват бензинови коли и ги преправят на газ са ми най-смешно. Питай го улавия, кога ще му избие газовото, колко губи от загуба на товарно място заради бутилката, как пали зимата, как му върви колата пълна или на климатик ? Хубаво, че остана Ганьо, че турците да си продават газовите уредби с италиански надписи. Българинът е тъпо животно. Прави си винаги тънката сметка, без да попита кръчмаря. Вземете си един дизел, нахакайте го в чофката на тия от ЕС, които искаха да го спират, но вече се ослушват и май ще им изстине мерака, па опънете този голям въртящ момент на магистралата, където на 2000 об/мин ще бъдете с 120-130 км/ч. натоварете си колата до горе, пуснете си климатика и си пейте. Гат пристигнете, за където сте тръгнали ще ви падне мандибулата, като разберете, че сте изминали 100 км. с близо 2 тона кола и 800 кг. багаж за 5-6 литра, като при това сте си правили кефа на магистралата. Коли на метан, газ, ток...да си ги карат еколозите. истинското гориво е дизелът, така както месото е истинската храна за човека. Всичко останало е веганство, безсилие, слабост и проблеми. Казах, запишете си и после ми благодарете.
2.
2
10.08.2018 12:08:42
Да, обаче не замърсяват въздуха!! Колкото повече коли на газ, толкова по-добре!
1.
...
10.08.2018 12:02:47
Стига с тия газови... Като започнете да ги ремонтирате ви излиза толкова, колкото с бензин. С газово е оправдано само ако вадите пари с тази кола...