Нов ужас на АМ "Тракия": ТИР навлезе в насрещното, уби двама в бургаско Ауди (ВИДЕО)
Поредният тежък инцидент на АМ "Тракия" взе две жертви. Около 13:50 часа е подаден сигнал, че на 122-ри км в посока София, чуждестранен ТИР е преминал през мантинелата в насрещното платно и буквално се е забил в "Ауди" с бургаска регистрация. Загиналите са пътниците в немското возило.
Към момента причината за кървавото меле е неизвестна, но се предполага, че шофьорът на камиона е карал с висока скорост или е заспал зад волана.
19
Коментара по темата
19.
28.05.2018 21:51:05
Страшно звучи!
18.
До номер 1
28.05.2018 20:11:16
Лично аз съм претърпял смърт за няколко минути... Беше страшен шок.. После търсих в интернет месеци наред , за хора преживели това , точно което аз преживях. и всичко беше съвпаднало 1 към 1 ! Накратко една вечер умрях в съня си.. ( колкото и смешно да ви звучи, и колкото и нереално ) ... ( накрая сами ще се убедите ) ... падах в черен тунел, бях дух. падах с огромна скорост надолу и виках към Господ... Казвах му , моля те спаси ме, Моля те... и изведнъж се върнах... Нямате си представа както беше чувството.... Който има желание, може да гледа в Ютуб , има безброй клипове за хора претърпели смъртта... Пишете в Youtube//// Аз видях ада .... Също гледайте 2-3 клипа в ютуб на " Джон Рамирес " да видите човека от какъв е бил и какъв е станал :)
17.
28.05.2018 20:08:53
Съгласен съм!
16.
До номер 1
28.05.2018 20:05:13
Приятел. Духовното е много по важно от материалното. На земята сме за много кратко време. Затова Исус Христос е умрял за кръста, за който повярва в него , да се спаси от ада ( когато умре в материалният свят ) Защото всеки човек има дух, тялото е временно , но духа е вечен... Затова повярвайте в Исуса Христа, Четете Библията си , докато все още имате време... Ако искате да си отговорите на хиляди въпроси.. Просто прочетете БИБЛИЯТА... ПРЕДИ ХОРАТА СА ДАВАЛИ ЖИВОТА СИ , САМО И САМО ДА ИМАТ ВЪЗМОЖНОСТ ДА ПРОЧЕТАТ 1 СТРАНИЧКА ОТ ТАЗИ КНИГА, А СЕГА ХОРАТА ГИ Е СРАМ ОТ БИБЛИЯТА.....
15.
аз от Бургас до 14
28.05.2018 19:49:52
Призракът е по-скоро проява на нашия страх, но пък отдавна не са отричани. Има много интерпретации с тях, а само в една от тях аз виждам някаква логика - те са функция на нашия страх от неизвестното. Както писах, ние живеем в свят с повече от 3 измерения, но възприемаме само 3. На този етап от живота ни - това е трябвало. Уменията на някои хора да проглеждат отвъд тези измерения се нарича с много имена, като най-разпространеното наименование за тях е медиум, а в нашите географски ширини му викаме пророчество. Това е нищо по-различно от свишето умение да търсим и намираме информация за случващото се в друг свят/измерение. Не е тайна, че и най-великите магове, използват "невидимото" за нас за да "скрият" нещо си с размер на влак например.
Е. Защо след като някой успява от нашия свят да проникне отвъд, да не може да се случи и противоположното "проникване" ??? Само че тези въпросителни трябва да ги има, а хората мъчещи се да надникнат в отвъдното, преди да им е отредено, не са желани там. Все пак тленността ни не е вечна, но в себе си носим нещо вечно - душа. Точно и само тя е проявлението ни в другия свят. И да, мисля си, че ако човек живее честно и с доброта на земята, никога няма да се рее във вид на "призрак" и безпокойство между материалния и духовния свят, но пък и безрезервно вярвам, че няма ненаказано зло и невъзнаградено добро...А ако човек си мисли, че възмездие може да се получава само чрез болка или в израз на материален аспект, значи има още много да се мъчи на този свят. Пък за тях, изпитания - бол и има кой да им ги дава. Бъди сигурен в това.
ПС: Темата е необятна, а аз съм развил интерес към нея неслучайно. Житейски случки са ми дали достатъчно поводи да мисля и да възприемам за своя истина това, което съм написал, но пък...истината предстои рано или късно, за това ме е страх да надничам там, където не трябва. Нека да си изживеем отреденото и да не вникваме навътре, но нека и да не превръщаме във фобия тази неизвестност.
Е. Защо след като някой успява от нашия свят да проникне отвъд, да не може да се случи и противоположното "проникване" ??? Само че тези въпросителни трябва да ги има, а хората мъчещи се да надникнат в отвъдното, преди да им е отредено, не са желани там. Все пак тленността ни не е вечна, но в себе си носим нещо вечно - душа. Точно и само тя е проявлението ни в другия свят. И да, мисля си, че ако човек живее честно и с доброта на земята, никога няма да се рее във вид на "призрак" и безпокойство между материалния и духовния свят, но пък и безрезервно вярвам, че няма ненаказано зло и невъзнаградено добро...А ако човек си мисли, че възмездие може да се получава само чрез болка или в израз на материален аспект, значи има още много да се мъчи на този свят. Пък за тях, изпитания - бол и има кой да им ги дава. Бъди сигурен в това.
ПС: Темата е необятна, а аз съм развил интерес към нея неслучайно. Житейски случки са ми дали достатъчно поводи да мисля и да възприемам за своя истина това, което съм написал, но пък...истината предстои рано или късно, за това ме е страх да надничам там, където не трябва. Нека да си изживеем отреденото и да не вникваме навътре, но нека и да не превръщаме във фобия тази неизвестност.
14.
От 1 до 13
28.05.2018 18:53:55
Благодаря, че прие въпроса ми сериозно и ми отговори. Но нали се говори и друго - за призраци, които да речем насилствено им е отнет живота и отказват да си тръгнат и правят гадни работи и пакости на хората, с които съжителстват. По това нещо имаш ли информация? Благодаря.
И друго. Нали се говори за прераждане. Да кажем, сега сме хора, после примерно куче, прасе, муха, ако щеш, и т.н. Наистина ми е интересна тази тема и също така нали уж учените опровергават идеите за живот след смъртта, с твърдението, че това, което уж изпитват хората с преживяване близко до смъртта, било чисто и просто нещо като увреждане на мозъка им.
И все пак, съгласен съм, че един ден всички ще минем през това и е неизбежно, и няма как всичко това да се приема / отхвърля на 100%, тъй като никой не се е върнал да ни разкаже....
И друго. Нали се говори за прераждане. Да кажем, сега сме хора, после примерно куче, прасе, муха, ако щеш, и т.н. Наистина ми е интересна тази тема и също така нали уж учените опровергават идеите за живот след смъртта, с твърдението, че това, което уж изпитват хората с преживяване близко до смъртта, било чисто и просто нещо като увреждане на мозъка им.
И все пак, съгласен съм, че един ден всички ще минем през това и е неизбежно, и няма как всичко това да се приема / отхвърля на 100%, тъй като никой не се е върнал да ни разкаже....
13.
аз от Бургас до 1
28.05.2018 16:16:39
Виждам, че питаш сериозни неща. Не е мястото тук в тази тема, но при положение, че е факт загубата на двете момичета, ще се постарая да те отнеса към твоя въпрос от позицията на човек интересувал се и обследвал по своему извън тленното ни съществуване. Животът ни сега е физичен, или иначе казано - материален. Смъртта е само в нашите глави. Смъртта в смисъл, като край - не съществува. Мозъкът ни е най-сложното и абстрактно нещо, което има великото свойство да забравя и да ни държи в измерението, което ние приемаме за "живот" ( физическото такова). Ние познаваме и виждаме в 3 измерения, още преди 60 години учени занимаващи се във военната индустрия и замесени с онова, колкото безславно, толкова и паранормално "изчезване" на близо 1 000 000 китайски войници на границата със СССР, се бяха "изтървали", че измеренията всъщност за 5, а надничането в тях е физически невъзможно...И до тук. Няколко теории потвърждават тези факти, а един научно обоснован филм, с игрален сюжет с участието на Скарлет Йохансон и Моргън Фрийман на име "Люси" систематизира в достъпен вид твърденията на много учени, че всъщност мозъкът ни е виновен за възприятията и за онова, което се случва извън тях след смъртта ни. И така - с две думи. Докато сме с тленните си обвивки, ние ще живеем ограничено в неизвестност и в страх от смъртта. Впрочем, ако приемем животът си тук и сега, като една част от вселената, може би по-лесно ще приемем неизвестното, но едно е сигурно - някой ден на всеки ще му се случи "краят". Това е единственото сигурно на света. И най-вероятно този край ще бъде приет от всеки един от нас, като едно ново начало, в свят твърде различен, но далеч по-близък до усещанията ни за покой и благодат. Лично мое убеждение е, че въпреки всичко - животът ни тук и сега - трябва да се изживее. Отреден ни е и явно не е случайно. Животът ни трябва да бъде изживян - честно, доблестно, в доброта и в стремеж да съхраняваме и пазим, както своят, така и животът на другите.
12.
До 5
28.05.2018 16:15:18
Не пишат,.защо бърза да се надраска статията! Фирмата е Крейс и е Латвийска, но в нея има всякакви от рускоговорящите, дори и Българи. В подобна на тази статия имаше коментар на очевидец, че е имало голяма дупка или изряза на пътя асфалт, който не бил обозначен. Съмненията са че от там е станало и произшествието...
11.
вуйчо
28.05.2018 16:12:52
Флагман на клипа има бранд traffic.news.bg ... добре ама не сте вие.И също така като има трупове пак злоупотребявате ... с чуждото нещастие.Ама то ще ви се върне х3.
10.
Гого
28.05.2018 15:55:51
До номер 9 .Тира дори да кара с ниска скорост пак може да потроши мантинелата и да влезе в другото платно.Дори вече там да е с 50 клмтр или 40 не се знае който ще се натресе в него с каква скорост ще е.Дори тира да е спрял набухай му се отгоре с 120 и ще видиш кво става
9.
анализ
28.05.2018 15:47:31
Какво излиза сега от мерките ? Протести на превозвачи заради мерките , които искат да се вземат - ето какво се случва когато един водач на тир е недоспал , по-опасен става и от пияния! Може и да не е точно това причината , не се знае все още , но и това е често срещано. Друго - мантинелите по средата до каква степен обират ударите , как са изчислени - все пак говорим за магистрала , по която се кара бързо и се кара бързо не само от 1 тон коли , ами от машини над 20 тона ... ? тоест до каква степен мантинелата е превантивна мярка, щом не може не само да спре един тир , ами не може дори да намали скоростта му... Много , много жалко - в тази случка според мен загиналите нямат абсолютно никаква вина.... направо си е късмет човек да тръгне на път и да стигне жив , днес и в България , в 21 век , в 2018-та година , във времето на умните телефони , във времето на супер защитените автомобили с куп системи за безопасност .... и какъв е отговора на това от специалистите по пътна безопасност питам аз ?
8.
аз до 1
28.05.2018 15:41:00
Заповядай, гледай...Дано не си правиш шеги. Иначе мир и покой за загиналите. Жалко е.
http://kinofen.net/filmi/3808-if-i-stay-ako-ostana-2014.html
http://kinofen.net/filmi/3808-if-i-stay-ako-ostana-2014.html
7.
Гого
28.05.2018 15:40:55
Относно духовете не знам кой може да ти даде отговор. Изгледай филма Дух или Ghost с покойния вече от 2009 година Патрик Суейзи , и сам може да си дадеш отговор на много неща от живота ни на тази земя.Филма е страхотен нищо че е стар.Аз лично съм плакал като съм го гледал
6.
От бюрото на Васил Левски и Роберт Лорд
28.05.2018 15:38:53
Пътя теябва да 8-лентов. Със преграда по средата.
Българите не са концентрирани шофьори.
Изнервени от бедност и неука те не карат дисциплинирано. 8ленти от които 1 да е специално само за тирове.
Бъдете по амбициозни за централната артерия!!!!!!
Българите не са концентрирани шофьори.
Изнервени от бедност и неука те не карат дисциплинирано. 8ленти от които 1 да е специално само за тирове.
Бъдете по амбициозни за централната артерия!!!!!!
5.
педро
28.05.2018 15:35:43
защо не пишете от коя страна е тира а чуждостранен разбрахме че нее турски защото не пише турски тир
4.
Питащ
28.05.2018 15:24:13
Интересува ме триногите касички колко живота спасиха в случая?!
3.
28.05.2018 15:22:12
Знам ли, можеш и да има такива. Все пак флагман се чете от всички!
2.
до 1
28.05.2018 15:20:10
Мислиш ли , че някой от тук знае , би трябвало да ти отговори някой мъртвец , чийто дух пише коментари във флагман - мислиш , че ще пише такъв тук ?
1.
28.05.2018 15:09:43
Духовете на убитите дали са излезли от телата? И въобще, какво става като умре някой? Излиза ли дух, който да не знае, че примерно тялото е мъртво, и т.н.
Наистина питам, моля без хейт. Нека само който знае да пише.
Наистина питам, моля без хейт. Нека само който знае да пише.