Модерен асфалт след ремонта на Тракия: Ще издържа до 50°С
Специален нов асфалт, издържащ до температура от 50 градуса, ще бъде положен на ремонтиращия се в момента участнък от магистрала "Тракия" между Пловдив и Стара Загора.
Министърът на регионалното развитие и блаустройството Николай Нанков и председателят на Управилния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Дончо Атанасов инспектираха ремонта на 22-километровата отсечка, която не е обновявана от въвеждането й в експлоатация през 1995 г., съобщават от МРРБ.
За първи път за ремонт е затворена отсечка с подобна дължина. В момента се работи в платното посока Бургас. След като завърши обновяването му, ще започнат и строителните работи в платното за София.
Целта е ремонтът в участъка между 134-ти и 156-ти километър в двете посоки да завърши до края на юни, преди началото на активния туристически сезон.
Средно на денонищие в участъка между Пловдив и Стара Загора преминават по 23 952 моторни превозни средства. От тях 18 370 са леките автомобили.
Строителните работи в участъка между Пловдив и Стара Загора предвиждат ремонт на настилката, отводнителни дейности, нова хоризонтална маркировка, възстановяване на пътни знаци и ограничителни системи и др.
За подобряване конструкцията в участъка, който сега се ремонтира, са положени около 7 800 кв. м ПВЦ мрежа, а отделно ще се постави и близо 6 800 кв. м стоманена мрежа. 8 см биндер ще бъде положен в активната лента.
Ремонтираният участък ще бъде асфалтиран и с полимермодифициран битум, устойчив на температура до 50 градуса.
В момента движението на леките автомобили в ремонтирания участък е прехвърлено двупосочно в платното за София, а тежкотоварните превозни средства преминават по обходен маршрут: от пътен възел "Пловдив Изток" при 133-ти км на АМ "Тракия" по път I-8 и II-66 до пътен възел "Плодовитово" при 165-ти км и обратно.
Добави Коментар