Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

От МРРБ се похвалиха: Асфалтът на ремонтирания участък от АМ „Тракия“ щял да издържа на температура до 50 градуса

Ключови думи:
Министърът на регионалното развитие и блаустройството Николай Нанков и председателят на Управилния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Дончо Атанасов инспектираха ремонта на участъка от автомагистрала „Тракия“ между Пловдив и Стара Загора. Рехабилитацията на 22-километровата отсечка, която не е обновявана от въвеждането й в експлоатация през 1995 г., започна през миналата седмица. За първи път за ремонт е затворена отсечка с подобна дължина. В момента се работи в платното за Бургас. След като завърши обновяването му, ще започнат и строителните работи в платното за София. Целта е ремонтът в участъка между 134-ти и 156-ти километър в двете посоки да завърши до края на юни, преди началото на активния туристически сезон.

Средно на денонищие в участъка между Пловдив и Стара Загора преминават по 23 952 моторни превозни средства. От тях 18 370 са леките автомобили, 5 209 са товарните камиони, а 210 са автобусите.

Строителните работи в участъка от АМ „Тракия“ между Пловдив и Стара Загора предвиждат ремонт на настилката, отводнителни дейности, нова хоризонтална маркировка, възстановяване на пътни знаци и ограничителни системи и др. За подобряване конструкцията в участъка, който сега се ремонтира, са положени около 7 800 кв. м ПВЦ мрежа, а отделно ще се постави и близо 6 800 кв. м стоманена мрежа. 8 см биндер ще бъде положен в активната лента. Ремонтираният участък ще бъде асфалтиран и с полимермодифициран битум, устойчив на температура до 50 градуса.

В момента движението на леките автомобили в ремонтирания участък е прехвърлено двупосочно в платното за София, а тежкотоварните превозни средства преминават по обходен маршрут: от пътен възел „Пловдив Изток“ при 133-ти км на АМ „Тракия“ по път I-8 и II-66 до пътен възел „Плодовитово“ при 165-ти км и обратно.
2
Коментара по темата
2.
Pidali
15.05.2018 15:09:56
Да си раздадат медали
1.
бог
15.05.2018 14:12:20
миличките, в Тайланд като ходих там е адска жега винаги, пътищата им перфектни. В Турция също предвид ,че имаме почти еднакъв климат. Единственото място на което съм бил и е пътя е бил по зле от нашия е в Украйна и пак в Одеса в града нямаше никакви проблеми с пътищата, проблема беше осново извънградско. А ние за ккаво се хвалим не знам..
  Добави Коментар
Тази турска звезда заведе семейството си на скъпа почивка Плащат по 500 долара на вечер на Малдивите, ще останат там поне до март Риалити звезди станаха родители Неделчо записва подкаст, докато Ния ражда
Тази кифла от Ергенът е новата на милионера Гущеров Високата блондинка и милионерският син повече от два часа се забавляваха в заведение на малка уличка, успоредна до булевард Витоша Спешни мерки след този бой ММС осъди хулиганските прояви
Новият сезон на това предаване започна с разтърсваща история Първата мисия за сезона ги отведе в монтанското село Горна Вереница, където един 8-годишен герой и неговият всеотдаен дядо оцеляваха в стара, рушаща се къща Мъж опита да хвърли "Молотов" по автомобил, но се самозапали Куриозният случай е от Лондон
Набиха делегат на БФС пред погледа на Гонзо Кирил Манолов получи удар в лицето от фен Правото на пенсия не се погасява по давност За да придобият право на пенсия за осигурителен стаж и възраст от 1 януари 2025 г., осигурените лица трябва да имат навършена минимална пенсионна възраст и определен стаж
Всеки, който сменя личния си лекар, трябва да знае това Как да установите дали сте включени в листата на джипито Какво става в "Ергенът"! Нова участничка влиза в шоуто, а Виктор не се връща в къщата Ще има първата целувка
Защо Хелс Китчън я глоби с 30 хил. лева Прецакаха го със страшна глупост Българинът обаче беше сериозно ощетен, тъй като по време на второто му спускане незнайно защо четирима човека от организаторите бяха по трасето, пречейки на преминаването му