Българин за хаоса на летището Рим: Наредиха ни на опашка, чакахме 5 часа и накрая…
Владимир Миленков, който е сред потърпевшите пътници и пътува с шестгодишно дете, разказа пред БНР, че със семейството му са запазили хотел близо до централната гара „Термини“. „Вариантът на „Райън еър“ беше да останем да изчакаме полет в събота и всеки ден да се чекираме на летището, което нас не ни устройваше“, допълни той. Миленков уточни, че утре се връщат с полет на националния превозвач „България еър“.
„Най-лошото е, че при отмяната на полета никой нищо не ни обясни и не даде информация“, коментира Владимир Миленков.
„Наредиха ни на опашка и всеки трябваше да чака индивидуално решение. Около 4-5 часа чакахме на тази опашка. Междувременно хората, които имаха по-добри възможности и бяха по-организирани, се оправиха сами. Другите чакахме, чакахме и в крайна сметка и ние се оправихме сами, а хората, които нямат възможности, останаха на решенията на авиокомпанията“, разказа той.
Миленков заяви, че ще търси обезщетение от авиокомпанията, като изчисли, че на семейство извънредното оставане в италианската столица ще излезе около 500 евро.
Добави Коментар