Железопътната магистрала: За 3 часа от Бургас до София (ВИДЕО)
Три часа ще отнема пътуването с влак от София до Бургас, когато бъде завършена модернизацията на жп линията София – Септември, съобщава БНТ.
Първата скоростна железопътна магистрала в България трябва да стане факт през 2023 година. Страната ни работи по около 20 проекта за интермодален транспорт, който обединява превоза на хора и стоки по релси, път, вода и въздух.
България работи по 20 проекта за интермодален транспорт. Модернизират се железопътните линии от Пловдив за Бургас, за Свиленград, София – Калотина.
Целта е след модернизацията пътническите влакове да развиват 160 км/час, а товарните – до 120 км/час.
24
Коментара по темата
24.
Бай .и
01.05.2018 20:46:03
Мечти, мечтииииииии...
23.
pffffff
01.05.2018 18:18:59
pravete pravete .. samo da ostanat hora da se vozqt ... che vii im ebahte maikite
22.
292
01.05.2018 11:25:46
Значи, като завършат Септември-София и - хоп 3 часа от столицата до Бургас. Та питам, щом само това му е кусурът, защо влакът от Бургас до Пловдив не пътува два часа, а пет?
21.
bai kosta
01.05.2018 03:25:29
И Бате Бойко ще кара влака.Да живее най-големият български машинист!!!
20.
az
30.04.2018 21:36:54
Париж - Брюксел - 387 км. - 65 минути с влак...Га ША ги стигнем европейците ???
19.
Цветков
30.04.2018 19:10:30
Дженев, когато ти пълниха гушата в УПТР, не ревеше, сега ревеш айде да не си отварям устата
18.
Абе, стига сте се канили
30.04.2018 15:40:25
да оправяте железниците, бе! Направете го! Хората тръгнаха към Марс, ние 300 км ж.п. трасе и две дузини влакове не можем да подкараме! Никъде по света няма такъв скапан железопътен транспорт! 7 часа от София до Бургас! 50-60 км скорост! Закъснения, пожари, мръсотия, цигания - ДОКОГА!!!
17.
do13
30.04.2018 10:48:57
Tе и НОВИТЕ мотриси на софииското МЕТРО са РУСКО прозводство .Боико и бившата учитека по Руски-Фандьдо 13кова са купили РУСКИ да спестят от закуски в Софиска Община
16.
Silky Way
30.04.2018 10:43:45
O.B.O.R-
One
Belt
One
Road
Това е Китаиски МЕГА ПРОЕКТ с помоща на ЕС които предвижда ИЗЦЯЛО заместване на водния КОНТЕИНЕРЕН транспот за износ на Китаиски стоки с алтернативен ВЛАКОВ транспорт по ВЕЛИКИЯ ПЬТ на КОПРИНАТА .За целта всяка страна по пЬтя на Коприната се ЗАДЬЛЖАВА да пострио и инвестира вТРАСЕТО по което ше минават влаковите с КИТАИСКОТО КАРГО.Проекта О.Б.О.Р се финансира както ЕС така и МВФ СБ и водещи китаиски БАНКИи икорпораци/в 4 те НАИ-големи китаиски банки контролния пакет акции се дьржи от САШ-хедж фондове и СОРОС/.Целта е понеце ПЕТРОЛА ще стане много скьп в бьдеще и за дае конкурентен и евтин китаиския износ всичкото карго или повечето да се првозва сВЛАКОВЕ композиции.
И както казва бившата САЩ посланичка вьв Бьлгария-Еивиин Боулинс БГ-то е само 1 транзитна спирка по пьтя на Коприната /О.Б.О.Р/ за това НЕ вие нужно никакви инвестиции в Икономика Образование -требва да останете само шепа хора 4 милиона за ОБСЛУЖВАЩ ПЕРСОНАЛ/сервитьорки проститутки бармани продава4и бензинджии/ по проекта О.Б.О.Р
One
Belt
One
Road
Това е Китаиски МЕГА ПРОЕКТ с помоща на ЕС които предвижда ИЗЦЯЛО заместване на водния КОНТЕИНЕРЕН транспот за износ на Китаиски стоки с алтернативен ВЛАКОВ транспорт по ВЕЛИКИЯ ПЬТ на КОПРИНАТА .За целта всяка страна по пЬтя на Коприната се ЗАДЬЛЖАВА да пострио и инвестира вТРАСЕТО по което ше минават влаковите с КИТАИСКОТО КАРГО.Проекта О.Б.О.Р се финансира както ЕС така и МВФ СБ и водещи китаиски БАНКИи икорпораци/в 4 те НАИ-големи китаиски банки контролния пакет акции се дьржи от САШ-хедж фондове и СОРОС/.Целта е понеце ПЕТРОЛА ще стане много скьп в бьдеще и за дае конкурентен и евтин китаиския износ всичкото карго или повечето да се првозва сВЛАКОВЕ композиции.
И както казва бившата САЩ посланичка вьв Бьлгария-Еивиин Боулинс БГ-то е само 1 транзитна спирка по пьтя на Коприната /О.Б.О.Р/ за това НЕ вие нужно никакви инвестиции в Икономика Образование -требва да останете само шепа хора 4 милиона за ОБСЛУЖВАЩ ПЕРСОНАЛ/сервитьорки проститутки бармани продава4и бензинджии/ по проекта О.Б.О.Р
15.
istinata
30.04.2018 10:39:01
Napravete tunel kato Musk da ne e otgore ami pod zemiata. Za 30 minuti Burgas Sofia s 500km v chas.
14.
Напред България!!!!!
30.04.2018 10:24:51
Дайте повече чартъри майната му на 3 часа!!!
Всичко тряба да става за час!!!!!
Влака Бейджинг -Шангхай върви със 350км в час за какво говорим? Изчистете циганските гета по пътя със напалм няма време!! Действайте дайте бързи резултати!!!!!!
Всичко тряба да става за час!!!!!
Влака Бейджинг -Шангхай върви със 350км в час за какво говорим? Изчистете циганските гета по пътя със напалм няма време!! Действайте дайте бързи резултати!!!!!!
13.
agent 007
30.04.2018 10:16:16
Те вагоните и локомотивите още им са от Съветския съюз - ж.п. линиите им минават през циганските Гета , всеки месец пламва някой вагон или се разпадат по пътя - Бургас-София=24 часа с късмет и 3 прекачвания хахахахахахахах
12.
нужно е..
30.04.2018 10:15:18
Существующие железнодорожные пути в Европе не позволят оперативно перебросить войска и военную технику НАТО в случае конфликта с Россией. Об этом говорится в докладе экспертов из Военной академии США в Вест-Пойнте.
11.
Дерне
30.04.2018 10:08:32
Бс трябва да се върже с Алксандруполис, Дурас, Виден и Вн с двойна ЖП линия през Карнобат. Другите връзки Сф ще си ги напфави.
10.
Gogo
30.04.2018 10:02:56
Ако това наистина не е някакъв театър и прах в очите,ще бъде едно от най-добрите неща ,които трябваше да съществуват още преди много години.Ивкони и разните други просто трябва да спрат да съществуват.В целият свят железницата е препочитан избор дори пред самолетите и се пътува бързо,само нашето БДЖ е на загуба (защо ли?)
9.
Дернев
30.04.2018 10:01:48
5г. са действително много време за основното трасе Сф-Бс, което итдавна трябваше да е факт. Съмнявам се, че пак се канят да отклоняват средства не където са предвидени, а където, тези заради които транспорта ни е на такъв хал, мислят, е трябва. Като Вн-Русе, примерно.
8.
Истината
30.04.2018 09:54:01
Трябва да свържем Бургазлии със Родопите да си почиват там. Бургас Смолян 2 часа!!!!
7.
Истината
30.04.2018 09:52:23
Бургас губи ако само се свързва със София.
Влака Трябва да свързва:
Бургас-Скопие 2 часа
Бургас Истанбул 2 часа
Бургас Одеса 2 часа
Бургас Москва 5 часа
Бургас Париж 7 часа
Бургас Лондон 8 часа
Бургас Солун 2 часа.
Бургас Варшава 5 часа.
Влака Трябва да свързва:
Бургас-Скопие 2 часа
Бургас Истанбул 2 часа
Бургас Одеса 2 часа
Бургас Москва 5 часа
Бургас Париж 7 часа
Бургас Лондон 8 часа
Бургас Солун 2 часа.
Бургас Варшава 5 часа.
6.
Истината
30.04.2018 09:49:39
Взех Маглев от летището в Шангхай до Шангхай за 15 минути летеше със 400км в час.
Това значи нито кафе нищо не се усети.
Мисля трябва да намалим София Бургас на 1 час.
Тогава няма да има да си губим времето със самолети София Бургас. Значи влака трябва да стане конкуренция на самолета. Обаче проблем е ако не развиваме авиация защото тогава пък много отслабваме. Мисля пак учените се съберете и мислете защото София Бургас тряба да стане 1 час за бизнеса.
Това значи нито кафе нищо не се усети.
Мисля трябва да намалим София Бургас на 1 час.
Тогава няма да има да си губим времето със самолети София Бургас. Значи влака трябва да стане конкуренция на самолета. Обаче проблем е ако не развиваме авиация защото тогава пък много отслабваме. Мисля пак учените се съберете и мислете защото София Бургас тряба да стане 1 час за бизнеса.
5.
АС
30.04.2018 09:40:24
Не с автобус а с маршрутки на по 30 години
4.
Антон
30.04.2018 09:20:31
Поредната серия на филма "Пародия"
3.
info
30.04.2018 09:12:14
v drugite strani razvalenite i bavni vlakove se dvijat s tiq skorosti nie 5 godini shte gradim neshto koeto veche e ostarqlo
2.
До Главния прокурор Сотир ЦАЦАРОВ
30.04.2018 08:17:47
А за колко години ще се разкриват " Явните ИМОТНИ ИЗМАМИ с наследствени имоти" в най-добрият град за това *Айтос от прокурор МИЛЕНА СТОЙЧЕВА-ГЕНЧЕВА от РП_Айтос и ЕМИЛ ХРИСТОВ от АП-Бургас ? С ФАЛШИВИ ДОКУМЕНТИ при нотариус БИСЕР ДЕМИРЕВ 324 айтос
1.
Koko
30.04.2018 08:03:28
Koga li ste stene na kukovo lyato