Ето докъде стигна ремонтът на бул."Струга" в Бургас
През следващата седмица започва полагането на асфалта на двете ленти, след което те ще бъдат отворени за движение. От четвъртък шофьорите ще могат да преминават по чисто новия път. През това време ще бъде затворен другото платно за ремонт.
Ремонтът на бул. "Струга" започна на 27 март и по план трябва да приключи на 27 април. Строителните дейности затрудняват сериозно движението по целия участък, като се образуват сериозни тапи. Ключовата пътна артерия бе в окаяно състояние и се нуждаеше от основна реконструкция, която съвсем скоро ще е факт.
18
Коментара по темата
18.
haha
08.04.2018 22:21:17
Нищо не пишете за подлеза и пасарелката, които се изграждат в затворената част на Янко Комитов - дали щото са ви платили на всички медии да си траете, че там се строи в частен интерес в рамките на парк Славейков?
17.
Бончо
08.04.2018 19:55:51
Не Ви знам великите Архитекти и Инженири, колко са велики, но резултата е ясен.
Едно ла но за много пари, че и пасарелки му направихте, да не може до си поправите творението.
Едно ла но за много пари, че и пасарелки му направихте, да не може до си поправите творението.
16.
до къде стигна
08.04.2018 17:32:05
ми ,както обикновено СТИГА ДО КРИВАТА КРУША И ТОЛКОЗ
15.
До 14
08.04.2018 11:41:01
Баничар съм, щото возя само банички като тебе, а твоя инженер да разшири платното без разрешение на градския инженер и без да съм специалист виждам къде са тапите по пътя, за съжаление не се виждат от инженерите ти, които пък от своя страна да приберът повече парички не искат разрешение от градския архитект за разширяване на платното, защото дори не знаеш, че е общинска собственост, ама явно вече инженерите не си напрягат мозъците да мислят, защото е по-лесно парички, банкетче, а псувните на хората, които ползват пътя майната им... Ей затова си късайте дипломите и бягайте от там.
Като не можете да смятате и да си напрегнете мозъците пропити от ракия и уйски не ставате за тая работа!
Хора за маса много като теб, ама за работа никакви ги няма. Надявам се рано или късно народа да избере кадърни политици и архитекти и такива некадърни инженери като теб и колегите ти да ги прати да копат магистралите, за да разберът как се сти или преправя път. Щото почи 100% съм сигурен, че проекта и чертежите за ремонта ще бъдат готови след като се завърши ремонта с ... екзекутиви. до сега след 1989 год. нищо в България не е завършено по чертеж. Защото няма архитекти и инженери, а само празноглавци, които гледат парите. Затова ще ходите по екскурзии да гледате какви архитекти ,инженери и стройтели имат другите народи.
Като не можете да смятате и да си напрегнете мозъците пропити от ракия и уйски не ставате за тая работа!
Хора за маса много като теб, ама за работа никакви ги няма. Надявам се рано или късно народа да избере кадърни политици и архитекти и такива некадърни инженери като теб и колегите ти да ги прати да копат магистралите, за да разберът как се сти или преправя път. Щото почи 100% съм сигурен, че проекта и чертежите за ремонта ще бъдат готови след като се завърши ремонта с ... екзекутиви. до сега след 1989 год. нищо в България не е завършено по чертеж. Защото няма архитекти и инженери, а само празноглавци, които гледат парите. Затова ще ходите по екскурзии да гледате какви архитекти ,инженери и стройтели имат другите народи.
14.
До 13
08.04.2018 11:23:40
Аман от баничари дето се вземат на сериозно. И с какъв инструментариум архитекта ще предвиди колко на брой платна трябва да се проекрират, без пътния инженер да е изчислил това на база сегашен и бъдещ пътникопоток. Архитектите наистина са яодещи в градоустройатвото. Това никой не го успорва. Тука става дума само и динатвено за проектиране на ИНЖЕНЕРНИ СЪОРЪЖЕНИЕ, a там архитектите са НИКОИ. Нито може да ЗАДАДЕ формата и вида на моста, нито колко платна ще са нужни. Те за това не са УЧИЛИ. Капише? Ох, с дървени философи не може да се спори. Рой банички прави, но се пише спец по градоустройство, архитектура, даже и по ядрена физика сигурно си спец.
13.
До 11
08.04.2018 11:04:04
Do 11
Аве тъпанар, научи закона малоумник. Не случайно ту писах, че архитекта дава заданието, градоустройствената среда. Смята от тук, ще мине улица, от тук булеврад с брой платна и т,н, оттам нататък иженера изчислява останалото, ама трябва някой да промени плана на улицата и да каже , че трябва да се разшири и т.н. Инженера, само изчислява новите проетни задания от архитектите. Направи нещо без архитект да видеш какъв инженерен акт ще получиш . Да и некадърника. Те затова са ни такива специалистите в Бургас като теб, щото не са учили нищо в училище и само лапат пари за малоумни проекти, дето дори не знаят какво е това архитект. Глупак.
Ако архитекта не разреши разширяването на платното, инженера само ще си чоли носа малоумен селянин. Сигурно дори не знаеш кой разрешава стройтелството каквото и да е то в рамките на града. Глупак. Вземи си скъсай дипломата за инженер, ако работиш в тая свера.
Аве тъпанар, научи закона малоумник. Не случайно ту писах, че архитекта дава заданието, градоустройствената среда. Смята от тук, ще мине улица, от тук булеврад с брой платна и т,н, оттам нататък иженера изчислява останалото, ама трябва някой да промени плана на улицата и да каже , че трябва да се разшири и т.н. Инженера, само изчислява новите проетни задания от архитектите. Направи нещо без архитект да видеш какъв инженерен акт ще получиш . Да и некадърника. Те затова са ни такива специалистите в Бургас като теб, щото не са учили нищо в училище и само лапат пари за малоумни проекти, дето дори не знаят какво е това архитект. Глупак.
Ако архитекта не разреши разширяването на платното, инженера само ще си чоли носа малоумен селянин. Сигурно дори не знаеш кой разрешава стройтелството каквото и да е то в рамките на града. Глупак. Вземи си скъсай дипломата за инженер, ако работиш в тая свера.
12.
dsadsa
08.04.2018 10:52:24
Жалко, че направиха моста, и след 1 година разкопаха новия асфалт. Кой знае сега как ще го запълнят, вълнообразно?
11.
До10
08.04.2018 10:33:00
Тъпак, пътя и моста са инженерни съоръжения бе. Къв архитект ри е в главата. Архитектите правят сгради. Рисуват ги де. После инженерите правят изчисленията на конатрукцията. Ма това е само и единствено за сгради. При проектиранвто на пътища и мостове архитектите са никои. Набий си фо това в тъпата глава. Само за околното пространство има място и то за ландшафт-архитекти. Баси и тъпаците сте.
10.
До 3
08.04.2018 09:51:51
Аман от глупаци като тебе дето се изказват неподготвени, инженера не започва да изчислява, докато архитекта не зададе параметрите и заданието.
Погледни кулата до морската гара. Архитекта е задал формата на сградата, ама инжинерите не са сметнали правилно фундамента и вече четвърти път я укрепват с държавни пари, Щото не търсят отоговрност на тоя дето не си е свършил работатата. Ама налиса строили прасешки фирми.
Гледай си овцете на село и не се прави на гражданин. Малоумник.
Погледни кулата до морската гара. Архитекта е задал формата на сградата, ама инжинерите не са сметнали правилно фундамента и вече четвърти път я укрепват с държавни пари, Щото не търсят отоговрност на тоя дето не си е свършил работатата. Ама налиса строили прасешки фирми.
Гледай си овцете на село и не се прави на гражданин. Малоумник.
9.
C 400
08.04.2018 09:36:29
Не били почивали.Хайде бе.Явно автора на статията или изобщо не е минавал от там или не знае къде е бул. Струга. Ремонт,който може да бъде свършен за 1 седмица ще се проточи много след 27 април.Хващам се на бас.
8.
Az
08.04.2018 07:19:48
Те докато направят второто платно ,първото ще е пак за ремонт.абе да питам защо в европа и скандинавието при сурови зимни условия правят път веднъж на мн.години ,а в жалката ни родина всяка година,толкова ли сме богати?
7.
Az
08.04.2018 07:19:14
Те докато направят второто платно ,първото ще е пак за ремонт.абе да питам защо в европа и скандинавието при сурови зимни условия правят път веднъж на мн.години ,а в жалката ни родина всяка година,толкова ли сме богати?
6.
Мен
08.04.2018 01:19:52
Като гледам с какви темпове се работи.... просто думи нямам. Минавам почти всеки ден оттам и има около 9-10 работници. От тях полвината седят и блъскат бордюри. Другата полвина се мотаят около 1 асфалтополагаща машина, 1 камион и 1 валяк. Ще ме извиняват много ама за централен булевард, какъвто е Струга там трябваше да има поне 30-40 работници със 7-8 машини. И тогава ремонта щеше да стане за 4-5 дена а не за 1 месец. Освен това обърнете внимание колко дълбоко са изровили стария асфалт - няма и 2 сантиметра. На места стария дори стои неизровен. Не знам колко пари са гушнали за този ремонт но е безобразие. Срама нямат!!!
5.
Asd do 3
07.04.2018 23:41:40
Ти пък си много умен ! Ума си го помазвай ,където ти го искат ,а не да правиш забележки по форумите ,умник!
4.
а пътя поморие - обход ахелой - несебър?
07.04.2018 23:31:34
Тея имат поне още 2 месеца работа. За лятото ще е дроп.
3.
До 1
07.04.2018 23:22:19
Алакоолу, пътищата и мостовее се проектират от инженери бе? Баси и нещастниците сте, дето се изказвате тука.
2.
1
07.04.2018 22:20:29
Само аз ли никога не ги виждам да работят тези работници ...... Може би работят късно вечер да не пречат на трафика !
1.
Спрете с глуапвите и безмислени ремонти
07.04.2018 22:16:31
Аман от некадърни архитекти!
Не направят ли трета лента само за моста, който води към :Славейков: хич да не почват следващите ленти. Някой ден заради некадърните архитекти ще стане страшно, тъй като колите за моста, когато са повече заемат втората лента към болницата и реално остава една и ако не се внимава може да доведе до верижна катастрофа!
Направете отделна лента за моста към "Славейков" започваща още от маломното колело на трапезица, ако искате да няма катастрофи на светофоара за моста!
Не направят ли трета лента само за моста, който води към :Славейков: хич да не почват следващите ленти. Някой ден заради некадърните архитекти ще стане страшно, тъй като колите за моста, когато са повече заемат втората лента към болницата и реално остава една и ако не се внимава може да доведе до верижна катастрофа!
Направете отделна лента за моста към "Славейков" започваща още от маломното колело на трапезица, ако искате да няма катастрофи на светофоара за моста!