Фейсбук затегна политическата реклама
Фейсбук” обяви сериозни мерки за контрол над политическата реклама, както и над някои много посещавани страници в мрежата.
„Отсега нататък всеки, който иска да подаде политическа реклама или да засегне важна тема, ще трябва да бъде проверяван. За тази цел рекламодателите ще трябва да обявяват идентичността и местоположението си”, написа във своя профил Марк Зукърбърг, обвиняван, че не е противодействал на политическата манипулация.
Политическите послания ще бъдат обозначавани и ще се посочва кой ги финансира.
„Фейсбук” заяви, че работи с външни организации за изготвяне на списък от важни и полемични теми и е наела хиляди допълнителни служители, които да приложат новите мерки, с оглед на парламентарните избори през ноември 2018 г.
Освен това Зукърбърг трябва да се яви идната седмица пред американския Конгрес, за да даде обяснения за злоупотребите с лични данни на 87 млн. потребители на социалната мрежа. Добави Коментар