Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

ОмбудсМая меси козунаци, събира пари за бонус "баба и дядо "

Ключови думи:


За трета поредна година омбудсманът Мая Манолова стартира кампанията за събиране на средства за великденски бонуси на тези пенсионери, които няма да ги получат от държавата, защото ще надхвърлят минималния праг.

Заедно с възпитаници на Софийската гимназия за хлебни и сладкарски технологии и  ученици от 51 СОУ "Елисавета Багряна", под вещото ръководство на инструктори от Кулинарната академия HRC, тя и лицата на кампанията – Миро, Анелия, Криско, баскетболният треньор Тити Папазов, актрисата Деси Бакърджиева и колегата й Тончо Токмакчиев, ще приготвят козунаци и кифлички, с които по-късно ще бъдат зарадвани възрастни хора от социален дом в столицата.

Посланието е пряко свързано с името и целта на инициативата – този път децата, внуците да са тези, които да дарят празник на баба и дядо, като им поднесат един от символите на великденската трапеза – вкусният козунак, приготвен с много обич и топлина, съобщиха от пресцентъра на обществения защитник.

В събитието ще се включат и партньорите на националната кампания – Български Червен кръст, НОИ, "Български пощи", Българската хранителна банка, Националният алианс за работа с доброволци, Национално сдружение "Младежки глас", представители на хранителния бранш, на хранителни вериги и др.

В третото издание на "Великден за всеки" отново ще се набират пари и хранителни продукти за възрастните хора, които няма да получат надбавка за големия християнски празник. Идеята е да бъдат подпомогнати хората, чиято пенсия надвишава с малко минималния праг.

По утвърдени списъци на НОИ средствата ще бъдат обърнати във ваучери, всеки на стойност по 20 лева, с които пенсионерите ще имат възможност да пазаруват в 5 000 обекта в цялата страна.

Възрастните хора ще получават своите ваучери в пощенските клонове по места.

Със съдействието на социалния патронаж по общини в седмицата преди Великден ще се раздават хранителни продукти на социално слаби и бедни хора.

В предишните две издания, кампанията събра близо 1 млн. лева и тонове храна, с които бяха зарадвани десетки хиляди пенсионери.

Средствата се набират по банкова сметка в УниКредит Булбанк, разкрита конкретно и единствено за целите на кампанията, като титуляр е Български Червен кръст :

  IBAN: BG53UNCR70001522802795
  Банков код: UNCRBGSF


Или със SMS 1255 -  на стойност 1 лев, освободен от ДДС

Чрез on-line дарения от България и чужбина на сайта на БЧК –  www.redcross.bg
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Шокиращо: Твърдят, че първата съпруга на Димо Алексиев го зарязала заради... Алексиев има тежки проблеми с алкохола и... дрогата? Предизвикан е на бой Любовната драма за Беба може да влезе в клетката за ММА, ако зависи от Велин...
"Взриви" телевизията Димо Алексиев произнесе присъда в Игрите, деликатна подробност е, че в момента той е зад решетките Вярно ли е, че хората във връзки всъщност са по-щастливи от необвързаните? Ето какво казват експертите
„За“ и „против“ прошката след изневяра Да останеш във връзка с някого, който е изневерил, понякога може да бъде нараняващо 4-те зодии, които ще намерят нова любов Вижте кои са те 
За бургазлии това е перфектното предястие - калмари с чуден чеснов сос Това е тайната рецепта на хората от морето  Президентският вот в Румъния: На първи тур води критик на НАТО, социолозите му даваха едва 5% Калин Джорджеску получи 22 на сто подкрепа 
7 нездравословни храни, които да избягвате Инстантни спагети са едни от тях Българските гори са едно от местата с най-голямо биоразнообразие в Европа
„Жени като Дебора Михайлова“: Урсула фон дер Лайен спомена българката на Деня срещу насилието над жени (ВИДЕО) Една на всеки три жени става жертва на насилие в някакъв момент от живота си Близо 5% от българите са пристрастени към спиртните напитки За 2024 г. страната ни се нарежда на осмо място по консумация