Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Facebook бори руските реклами... с картички по пощата

Ключови думи: фейсбук, спам, руски, реклами
Facebook ще започне по-късно тази година да използва пощенски картички, изпратени по пощата на САЩ, за да проверява самоличността и локацията на лицата, които искат да купят реклама на сайта й, свързана с американски избори, съобщи представител на компанията, цитиран от Ройтерс.

Верификацията чрез пощенска картичка с код е най-новото усилие на Facebook да реагира на критиките от членове на Конгреса, експерти по сигурността и групи за мониторинг на избори, според които компанията наред с други социални медии е засякла със закъснение, а след това е реагирала бавно на употребата от Русия на техните платформи за разпространяване на разделящо обществото политическо съдържание, включително дезинформация, по време на президентските избори в САЩ през 2016 г., пише Днес.бг

Използването на пощенски картички, съдържащи специфичен код, ще се изисква за рекламите, споменаващи конкретен кандидат за федерален пост, заяви Кейти Харбат, глобален директор на Facebook за политически програми. Изискването няма да важи за политически реклами, посветени на теми, уточни тя.

Ако пуснете реклама, споменаваща кандидат, ние ще ви изпратим пощенска картичка и вие ще трябва да използвате този код, за да докажете, че се намирате в САЩ, обясни Харбат на конференция през уикенда, на която присъстваха също шефове от Twitter и Google.

Това няма да реши всички проблеми, но изпращането на кодове по старомодната поща е най-ефективният метод, до който може да прибегне една технологична компания, за да попречи на руснаци и други лоши играчи да купуват реклами, представяйки се за някой друг, каза Харбат за Ройтерс.

Според американското законодателство чуждестранни граждани нямат право да правят дарения в пари или други ценности или да правят разходи във връзка с каквито и да било федерални щатски или местни избори в САЩ.

Харбат не уточни кога Facebook ще започне да разчита на пощенските кодове, но подчерта, че те ще бъдат въведени в употреба преди междинните избори за Конгрес през ноември.

Прочети още на: https://www.dnes.bg/notifikacii/2018/02/18/facebook-bori-ruskite-reklami-s-kartichki-po-poshtata.368363
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Тези якета са демоде, повече не ги обличайте! Това, което беше на върха на популярността си вчера, днес може да изглежда остаряло и лишено от актуалност Изненадващо горещи факти за секса Мислите си, че знаете всичко за интимностите – да, ама не
Бракът е обречен: Жените се развеждат, ако се омъжат заради тези 14 причини Те създават илюзията за желание да отидете до олтара, но в крайна сметка нещата ще приключат при бракоразводния адвокат Изяжда се за минути: Чудно вкусна зимна зеленчукова яхния Тя се слага в буркани, но не е нужна стерилизация – бързо се приготвя и е уникална
3000 души в региона на Троян все още нямат ток Положението е бедствено Направили Орешник с немски и японски металообработващи системи Били обект на западни санкции
Южна Корея в политически хаос: Парламентът отстрани и действащия президент Хан Дък-су Инвеститорите реагираха негативно на събитията Какво се случва с петролния разлив в Черно море? Продължава мониторингът
Руски съд глоби TikTok с 3 милиона рубли Не се уточнява нарушението Учените с интересно откритие за синеоките Всеки синеок човек на планетата е потомък на един единствен европеец, живял преди хилядолетия
Турция неутрализира 14 терористи Операцията е била проведена в иракските райони Хакурк, Гара и Метина „Гостенка” упои мъж и задигна над 20 000 лв. от жилището му Той съобщил и за отнети 20 монети с нумизматична стойност