Вашият сигнал Връзка с Флагман
Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg

Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Извънредно: Пълна и официална версия за катастрофата с руския Ан-148

Ключови думи:
Катастрофата с руския Ан-148, при която загинаха всичките 71 души на борда в неделя, може да е причинена от неверни данни са скоростта на полета, които са резултат от обледеняване на датчик. Това съобщи разследващата комисия след разчитането на полетните данни от черна кутия, цитирана от ТАСС.

Предварителният анализ на регистрираната информация, а и анализът на аналогични случаи в миналото, позволява да се предположи, че фактор за развитието особена ситуация в полета може да са били неверните данни за скоростта на полета на индикаторите на пилотите, което от своя страна, видимо е било свързано с обледеняването на тръбите на Пито при изключено състояние на системата за подгряването им, се посочва в съобщение на Междудържавния авиационен комитет (МАК).

Разчетените полетни данни в черната кутия (за още 15 полета) показвали, че при тях подгряването на датчиците се включвало преди излитането. Самолетът се ударил в земята 6 минути след излитането. МАК посочва, че на височина 130-150 м екипажът включил автопилота, а извънредната ситуация започнала около 2 мин и 30 сек след излитането на височина около 1300 м и приборна скорост 465-470 км/ч. В този момент записаните данни показали разминаване между показанията на датчиците за скорост. За 30-ина секунди разминаването достигнало 30 км/ч, последвала команда от екипажа за изравняване на приборите, тя била повторена на височина 2000 м, когато разминаването се увеличило. А след нея бил изключен автопилотът.

Показанията за скорост от различни датчици силно се разминавали - един показвал 0 км/ч, друг - 540-560 км/ч. След което показанията на втория започнали бързо да падат (до 200 км/ч и по-малко), самолетът интензивно се снижавал с ъгъл на пикиране 30-35 градуса. Преди сблъсъка със земята показанията от единия модул били 0, а вторият показвал 800 км/ч. Освен това 4-5 секунди преди сблъсъка самолетът се накренил надясно, като показателят достигнал 25 градуса. Пътническият самолет Ан-148 на „Саратовски авиолинии“, изпълняващ полет от Москва за Орск, се разби на 11 февруари минути след излитането от летище „Домодедово“ в Раменски район на Подмосковието. Анализът на причините за катастрофата продължава, посочва МАК.
0
Коментара по темата
  Добави Коментар
Ботоксът на д-р Гудз внесен нелегално от Турция, съхранявала го в дома си Властелинът на отровата няма медицинско образование, а само сертификати Китай отвърна на удара и Тръмп е в деликатна ситуация Експерти предупреждават, че от търговската война ще пострадат потребителите в САЩ, тъй като митата ще предизвикат повишаване на инфлацията
Трагедия в образователен център, 10 шведи убити Има и ранени, стрелецът е ликвидиран Коцето и Кобилкина с пикантен разговор (18+) Те размениха фрази
Много е чаровна Джорджи обра точките във Фейсбук Феновете на банани трябва да знаят, че... Една от най-честите грешки при съхранение на банани е поставянето им в купа с други плодове 
Путин подписа любопитен указ Руската федерация ще организира... Земетресение до България Природното бедствие стана в Република Северна Македония
Млади мъже занесоха ковчег на... Спортната организация Далас Маверикс Много е ексцентричен Енцо Фернандес с интересно хрумване
Тази котка гази наред в... Сибирският тигър започна да напада често дори... мечки Чудовищен проблем за България Славната родна борба, захранвана мощно от селата, сякаш е туширана