Петко Янков от БК „Делфин”: Ако школата ни живуркаше от таксите, нямаше да даваме кадри на Реал Мадрид и националния отбор
Той поиска право на отговор заради интервю на баскетболната легенда Васил Стоянов пред Флагман.бг, което разбуни духовете в спортните среди (ПОДРОБНОСТИ ТУК). Стоянов бе категоричен, че Бургас може да развива баскетбол на високо ниво, но трябва да се реши кардинално проблема с използване на спортните зали в града.
„Васил Стоянов беше невероятен баскетболист, човек, който много уважаван, но в случая се е изказал неподготвен. Може би, защото много години е извън България. Ще му отговоря, че в Бургас клубовете не се мразят, както твърди той, а водим спорове заради ограниченията в които сме принудени да работим”, отговори му чрез Флагман.бг Петко Янков.
По думите му до този момент клубовете се разбирали, за да използват съвместно залите. За редът помогнала много и общинската наредба, която внесла необходимия ред.
От БК „Делфин” обясняват, че по наредба БК „Черноморец” няма как да получат финансиране или достъп до залата, защото са реално нов клуб и не отговарят на изискванията на Общината. Никой обаче не искал да им пречи и ако действително бизнесменът Ивайло Славов имал желание да инвестира, то всеки ще влезе в положение да не се спазва буквата на закона и да не се пречи на развитието на баскетбола, допълниха от „Делфин”.
Петко Янков уточни, че в неговия клуб тренират над 160 деца, 140 от тях са картотекирани в 9 отбора, играещи в различните възрастови групи. Такси се събирали, но те били символични – 30-ина лева на месец.
На срещата си с репортер на Флагман.бг с него бе и родител на дете от баскетболния клуб. Той допълни, че таксата всъщност е членски внос от 30 лева на дете, а според Устава на клуба той се управлява от членовете му. Т.е. – с плащането на тази вноска всеки придобива право на глас да участва и взема решение за развитието на клуба, което е изключително иновативна за България практика.
„Няма клуб, който да оцелее без да събира такси. Смея да твърдя, че това е условие на конкуренция на пазара на тези услуги, така се оценява трудът. Ако работиш качествено всеки един родител ще запише детето си в твоята школа”, смята Петко Янков.
Основният проблем по думите му бил, че от БК „Черноморец” искали да вземат графика за тренировки и на БК „Делфин” в по-късните часове след 18 ч.
”И нашият, и техният отбор мъже са съставени предимно от юноши, заради това в тези часове тренирахме и мъжете, и юношите, за да се вместим във времето. Сега те заявяват, че искат да си запазят часовете, но и да вземат нашите, което ще ни изолира от зала „Бойчо Брънзов” и попречи на нормалния тренировъчен процес”, изтъкна Петко Янков.
Родители на деца от БК „Делфин” смятат, че това се прави умишлено, за да може да се саботира дейността на клуба и привлекат децата в новия клуб „Черноморец”.
Петко Янков изтъкна, че през последните години са изградили няколко от най-големите таланти в българския баскетбол. Сред тях и сензацията Константин Костадинов, който играе в Реал Мадрид. Освен него кадър на „Делфин” е Емилиян Грудов, защитаващ цветовете на ЦСКА и Алан Куршумов.
145
Коментара по темата
145.
*********
09.03.2021 06:11:01
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
144.
*********
04.03.2021 16:48:14
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
143.
*********
04.03.2021 15:50:22
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
142.
*********
03.03.2021 15:18:42
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
141.
*********
02.03.2021 02:35:27
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
140.
*********
28.02.2021 19:42:14
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
139.
*********
10.02.2021 21:49:30
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
138.
черноморец
24.03.2018 13:40:15
И дане се изложите еи товаса Берое наи слабите
137.
черноморец
24.03.2018 13:17:21
Аиде успех утре над Берое
136.
черноморец
22.03.2018 13:58:29
Да наясносъм нали ви гледах резила в залата имахте един трениор които само крещи а незнаи как да ги мотивира и тренира то само с клипове нестава трябва и да си е и играл тази игра за да има как да ги научиш затова нямате резултати саберети пари и платете на някои дави ги тренира но нанякои които е наясно с играта да неси хварлити парите на вятара пак
135.
Ваня
22.03.2018 13:31:21
Помолих някой да побликува резултатите на бк Черноморец. Ти си много наясно -моля,направи това ти :) Съгласна съм,че няма как да съпостаеям двата отбора. Прекратявам,защото е обида да комуникирам
134.
черноморец
22.03.2018 12:37:35
Недеи ги съпоставя двата отбора нали сте голямата работа на Бургас няма отбор кито да не ве хвани и бие особенно U16 откога несте ходили на репобликанско скоро няма и да идите станахте срам за града само ревете а резултати никакви те и Несебар ве бият дрто са отбор от няколко години само неразбрах едно какви кадри сте давали чемие чудно
133.
Ваня
22.03.2018 11:54:59
И моят коментар е истина. Съпоставям Черноморец и Делфин :)
132.
черноморец
22.03.2018 11:33:23
Не Ванче това е за мача от 18,03.2018 U16 с Черноморе Тича не се прави че незнаеш или ако незнаеш само дрънкаш глупости без покритие а вие такова нямате и скоро няма да имате а натеб главатати от баскет ништо неразбира казахти трениор ви трябва итогава нешто можи и дасе получи
131.
Ваня
22.03.2018 09:25:24
Това за мача между Черноморец и Делфин 12 годишни ли е ? Така е, Делфин победи с горе-долу с такъв резултат
130.
черноморец
19.03.2018 23:18:19
Незнам аз дали пиша за далечното бъдище да ние до тогава ще се оправим но вие никога няма да се оправите 33 на 105 и това в Бургас срамота нали сте голяма та работа на дъното сте и скоро няма да изплувате на мерети си трениор и можи нещата да потрагнат тренер с опои ви трябва
129.
Ваня
06.03.2018 20:04:43
Черноморец пише за далечното бъдеще прёз 24.02 3018. Дано до тогава да се оправят.
128.
черноморец
06.03.2018 05:16:46
Втори първи все тая отнесахте ли го и от нас и от Сливен незнам кой смешен стоя тренеор дето давал деца за националния той незнае кадесе на мира давал от две години победа нямате и скоро няма и да имате само незнам кой е Смешкото
127.
Страничен наблюдател
06.03.2018 00:16:00
Ти явно си много наясно!
В Перущица играхте с втория ни отбор или и това не ти е ясно.Ако не си разбрал това значи не знаеш къде се намираш!Смешко.....
В Перущица играхте с втория ни отбор или и това не ти е ясно.Ако не си разбрал това значи не знаеш къде се намираш!Смешко.....
126.
черноморец
05.03.2018 19:10:44
Ало вие ли ще ни биете колко то в ПЕРУЩИЦА ни бихте с тоя трениор няма как да стане ако му намерите заместник можи и да успеете но стоя сте загинали няма кои да победите
125.
Градинарското Казино
05.03.2018 10:27:43
Гледахме и се наслаждавахме как ви отупаха младежите от Балкан!
На всяка възраст ще ви отупаме ,ако не ви е срам направете един градски турнир!
Хем сте слабаци ,а сте тръгнали да се перчите!
На всяка възраст ще ви отупаме ,ако не ви е срам направете един градски турнир!
Хем сте слабаци ,а сте тръгнали да се перчите!
124.
черноморец
04.03.2018 13:33:43
Ало Джендърче питаш за резултати то по пресни резултати от ПЕРУЩИЦА имали от 24.02.3018 година те Черноморец дето само ги плуете те ва направиха за резил а Сливен ва доваршиха вие сте на дъното не ви се иска но е така тренер ви трябва не медиина звезда гледаити си срамотиити в YouTube
123.
черноморец
04.03.2018 08:25:38
А ми я ми кажи каквиса вашите постижения че немога да се сетя заповядайте днес от 17 часа да гледате и се наслаждавате на баскет болната игра Черноморец - Балкан мъже а след някоя друга година и вие можи да за играете там но сега ощи неви стигст силити и вазможностите
122.
До джендър 121
03.03.2018 23:21:43
Говорете за вашите постижения а не за другите!Не се сещам къде сте вие в класацията!Ако достигнете нивото на Делфин пак добре!И стига при всеки коментар сте споменавали децата ,че е много грозно!Само да се видите колко сте смешни в очите на хората като се опитвате да се правите на много компетентни.Треньори разговарящи със себе си
121.
черноморец
28.02.2018 13:21:46
Здравей да аз се научих да използвам буквата Щ но вие не се научихте да побеждавате постигнахте две хубави загуби едната в Ямбол другата в милионния град Перущица които е само от 5000 жители и ви направиха за смях честито деца имате талантливи притова няма кой да ги тренира
120.
До 114
20.02.2018 21:12:59
Браво!Научи се да използваш буквата "щ"!Браво Черноморец имаш напредък поне с писането!:)
119.
До 112
20.02.2018 21:08:29
За коя възраст става въпрос?Побликувай и други резултати!Делфин имат и победи срещу Дунав.
118.
Ваня
20.02.2018 18:25:41
Опитах се да открия резултатите на отборите бк ,,Чероморец". Може ли някой да ми помогне и да ги побликува. Благодаря
117.
черноморец
20.02.2018 12:20:36
До Родител на Делфин ти и достоинство вие нямате достоинство затова сте на тоя хал и скоро няма дсе оправите
116.
Родител на Делфин
20.02.2018 09:38:40
Баскетболът е динамична,интелигентна игра . Благодарен съм за грижата на треньорите към децата ни. Предполагам,че и в бк ,,Черноморец " помагат на децата си да се развиват. Под достойнството ми е ,ако някой като т.н. черноморец защитава интересите ми
115.
Ваня
19.02.2018 22:55:55
Черноморец, върни се в първи клас. Спри да пишеш с някакъв код,наподобяваш българският
114.
черноморец
19.02.2018 07:55:21
До радио ереван те защтото на делфи 16 годишните имат победа незнаеха кадесе намират сега до колкото знам щеиграят с ябол да се обзаложим а стая игра нямат шанс и стоя трениор дето само им вика а неги научи повече ги диприсира даго чухте на Дунав трениора да вика не просто момчетата му знаеха какво правят дано и привас почнат дасе получават нещата но скоро няма да е а за Ямбол ако искаш да се обзаложим а
113.
Радио Ереван
19.02.2018 00:38:08
Толкова здраво се работи в Черноморец че 14 годишните им момчета нямат победа в зона Загоре.
Това показва много здрава работа и знаене какво се прави!
А на 111 мога да кажа че не знам колко е търпелив бате Дечо да се подигравате с племенника му и той играеше а сега къде е.Май е по-добре да се върне в Айтос при чичо си!
Това показва много здрава работа и знаене какво се прави!
А на 111 мога да кажа че не знам колко е търпелив бате Дечо да се подигравате с племенника му и той играеше а сега къде е.Май е по-добре да се върне в Айтос при чичо си!
112.
черноморец
18.02.2018 21:02:09
До Ванчето много ти се моля постараи се да ми разчитеш коментара делфин дунав русе 66 на 102 срамное и много тъжно с две думи несе работи с тия деца те незнаеха какво павят и зашто са там да ви е честито нямх намирение повече дасе заяждам но ти много ме провокираш и запомни в Черноморец се работи
111.
Делфин - Банев говори
18.02.2018 10:34:27
Да бием някой отбори, но това не е баскетбол. Единствено което направихме е едно дете в Испания и четирима в София, един в Стара Загора и десет в черноморец. Така, че скъпи родители - СПИТЕ ЛИ? Може да питате и Лалев. Той поне е по търпелив, детето му играеше, а сега е много зле. Това правим ние - използваме ВАШЕТО ДОВЕРИЕ.
110.
Делфин - Банев говори
18.02.2018 10:26:09
До родителите на Делфин,. Не бъдете като щрауси, не си забравяйте главите в пясъка и оголвайте задниците си! При нас има проблем и това е видно на всички. Тончев се кара с всеки,, Янков се е взел на шеф, аз нищо не правя, Стаматов си събира дечурлига. Всичките ни деца са за бройка за да може да си изкарват тримата заплатите. Плащаме на месец 1720 лева за зали а другите 8000 си ги делим. Не обръщаме внимание след 17,18,19 годишна възраст къде ще отидат децата. Това нас не ни интересува. Черноморец са прави в това отношение. Окипазихме доста деца, други избягаха и се спасиха, трети се осетиха, ама късно!!! Винаги ще имаме деца при нас и то много. Трябват ни пари и чрез тях ние си ги набавя е. Нямаме мъжки отбор, защото на сина ми не му се играе,гони гаджета и хич не му е до баскетбол, не че е играч, но моите мечта беше такава. Айде със здраве!!!
109.
Делфин - Банев говори
18.02.2018 10:24:54
До родителите на Делфин,. Не бъдете като щрауси, не си забравяйте главите в пясъка и оголвайте задниците си! При нас има проблем и това е видно на всички. Тончев се кара с всеки,, Янков се е взел на шеф, аз нищо не правя, Стаматов си събира дечурлига. Всичките ни деца са за бройка за да може да си изкарват тримата заплатите. Плащаме на месец 1720 лева за зали а другите 8000 си ги делим. Не обръщаме внимание след 17,18,19 годишна възраст къде ще отидат децата. Това нас не ни интересува. Черноморец са прави в това отношение. Окипазихме доста деца, други избягаха и се спасиха, трети се осетиха, ама късно!!! Винаги ще имаме деца при нас и то много. Трябват ни пари и чрез тях ние си ги набавя е. Нямаме мъжки отбор, защото на сина ми не му се играе,гони гаджета и хич не му е до баскетбол, не че е играч, но моите мечта беше такава. Айде със здраве!!!
108.
родител на Делфин
17.02.2018 18:47:57
Черноморец - типичен представител на ,,Черноморец"? Тогава не бих искал и безплатно синът ми да тренира там
107.
Ваня
17.02.2018 16:44:54
Черноморец , много исках да разбера коментарите * Ви . Не можах да ги разчета от правописни грешки.го
106.
Ваня
17.02.2018 16:34:16
Черноморец , много исках да разбератарите Ви . Не можах да ги разчета от правописни грешки .:)
105.
черноморец
16.02.2018 13:10:55
Браво само така и напред и много похвали за тренера Тончев сащтото прави с U14 доказан спецеалист е но при U16 работите несе получават а и там имате хубави деца с качества но няма кои да виги сработи и научи апак за мотивация ваобште неможи и дастава вапрос
104.
От тези ,които не ги взимат на сериозно
15.02.2018 23:07:52
15.02.2018 г. зала Б.Брънзов
Делфин 19г -91
Дунав Русе 19г -74
Делфин 19г -91
Дунав Русе 19г -74
103.
черноморец
15.02.2018 17:16:46
Кои ви е триниор на юношите поне това знаеш ли
102.
Един родител
15.02.2018 10:15:35
Миналата година когато затрихте вашият мъжки отбор по средата на сезона!Радостин продължи да тренира в залата с 10-11 годишните деца на Черноморец и то вечер ама тогава не рева нали?Сега имали мъжки отбор ,а за юношите на Делфин що не кажеш нещо те имат реална възможност да се класират на финали за разлика от вашите!!!!!!
А ти ми говориш само за кадетите!
Миналата година мълчахте като мушнати гайди нали?
След като е отбора на Бургас колко деца тренират във вашият клуб?
А ти ми говориш само за кадетите!
Миналата година мълчахте като мушнати гайди нали?
След като е отбора на Бургас колко деца тренират във вашият клуб?
101.
черноморец
15.02.2018 09:50:04
ми то само те ви останаха ми трябват ни за тренеровки имаме мъжки отбор за разлика от вас вие кво ште тренирате че немога дасе сетя на наз ни трябват часовете на вас не ви трябват и отбора на Бургас е един и тои е Черномодец кои е чувал за вас никои не ве взема на сиеиозно
100.
Васко Стоянов до 98
15.02.2018 09:42:51
Спри да пишеш тук ,че само ни излагаш!!!!!!!
99.
Наглеци
15.02.2018 09:40:22
Абе стига с кадети!
Отговори ми на вас за какво са ви всички часове?Не ми разправяй едно и също всеки път.Като латерна повтаряш едно и също!Ще ви дебнем и всички простотии ,които правите ще ги изкараме на бял свят!
Тогава г-н Славов ще разбере колко много се е объркал!
Отговори ми на вас за какво са ви всички часове?Не ми разправяй едно и също всеки път.Като латерна повтаряш едно и също!Ще ви дебнем и всички простотии ,които правите ще ги изкараме на бял свят!
Тогава г-н Славов ще разбере колко много се е объркал!
98.
черноморец
15.02.2018 09:00:04
за какав сезон говориш кадетитиви са плачевни каде ште отидат на зонили пак за репобликанско да не говорим та ти за зала седнал си да говориш стига да имажелание зали штесе намерят но тои триниора ви няма желание залите му виновни преди как ходеха по училищтата а сега немогат тжа данее кад да даваш коментари по медиите имали желание зали щесе намерят апри вашти трениори желание няма само парите им малко само изкат да лапат
97.
Един родител
15.02.2018 08:31:57
Имаш грешка!
Ние не се страхуваме че ще се разпаднем!!!Вие правите всичко възможно да се разпаднем с вашите действия за зала Б.Брънзов.Имате 2 отбора ,които тренират там и участват в първенството , хайде сега ми кажи защо са ви всички вечерни часове?Къде да намерим по средата на сезона зала да тренират децата ни ,а има 2 месеца до края на сезона.
За какво ви е отговори ми?
Ние не се страхуваме че ще се разпаднем!!!Вие правите всичко възможно да се разпаднем с вашите действия за зала Б.Брънзов.Имате 2 отбора ,които тренират там и участват в първенството , хайде сега ми кажи защо са ви всички вечерни часове?Къде да намерим по средата на сезона зала да тренират децата ни ,а има 2 месеца до края на сезона.
За какво ви е отговори ми?
96.
черноморец
15.02.2018 05:24:30
пишемси едно и съшто Делфин като е вилик клуб какво е постигнал даи резултати неможиш дагидадеш заштото ги няма страхуватесе данесе разпадните
95.
Roditelq
15.02.2018 00:45:21
Не се учудваме че не ви трябват нашите деца!!!!
На вас ви трябват спонсори не деца!
На вас ви трябват спонсори не деца!
94.
Един родител
15.02.2018 00:41:33
Ами добре, направи клип!
Вече имам клип и сега търся журналист който да напише статия по точно журналистическо разследване и снимков материал имам доста!Ние нали имаме пари ще платим ако трябва на някоя медия!
Няма да оставим по този начин да се гаврите с децата само защото тренират в Делфин!
И не заключвайте залата защото ще дойдем с нотариус да удостовери че има самуоправство от ваша страна и ако трябва ще ви съдим!
Къде мислите че се намирате!
Вече имам клип и сега търся журналист който да напише статия по точно журналистическо разследване и снимков материал имам доста!Ние нали имаме пари ще платим ако трябва на някоя медия!
Няма да оставим по този начин да се гаврите с децата само защото тренират в Делфин!
И не заключвайте залата защото ще дойдем с нотариус да удостовери че има самуоправство от ваша страна и ако трябва ще ви съдим!
Къде мислите че се намирате!
93.
черноморец
15.02.2018 00:17:48
а ми то няма кои да ви ги усаваршенства проблема не е в залата да не направим клип на ваша тренировка то мъже вие нямата затрихтеги защто така а едни кадети хварля им се една топка и тренираите а триниораим ходи даси чука лафче ако продалжавате така и тях ште затриете нанас ваште деца нени трябват то затова ктодоиде време за ма4 неможи да ги саберете
92.
Един родител
14.02.2018 23:49:30
Е как да се усъвършенстват ?
Вие искате да вземете всички часове в залата,нищо че не ви трябват!
Не сме чували професионалисти да тренират вечер.Нормално ли е да тренират млади хора от 12 до 18 години заедно, само и само да има присъствие и да се доказва нуждата от залата.Ще направя клип на ваша тренировка и всички ще разберат за какво безочие говоря!!!!
Вие искате да вземете всички часове в залата,нищо че не ви трябват!
Не сме чували професионалисти да тренират вечер.Нормално ли е да тренират млади хора от 12 до 18 години заедно, само и само да има присъствие и да се доказва нуждата от залата.Ще направя клип на ваша тренировка и всички ще разберат за какво безочие говоря!!!!
91.
черноморец
14.02.2018 22:14:35
никои неви обижда децата талантливиса но никои неги осъваршенства тосамо с приказки нестава с пециалист ви липсва те затова са постоянно в кавги един надруг се карат
90.
Родител
14.02.2018 22:11:16
И между другото стига с тея намеци че в Делфин всичко се плаща това не е ваш проблем.Имаме пари даваме.Ако нямаме и без пари да е при вас няма да дойдем.То толкова злоба и обиди към децата срамота.
89.
Родител до 83
14.02.2018 22:04:06
Ами ако има повече часове в залата за децата от Делфин ще постигнем доста по-добри резултати.То всичко става с тренировки.Незнам нашите деца за пълнеж ли са ама вие и такива нямате.Престанете да намесвате и обиждате децата.!!!Вие от Черноморец сте много прости и нагли!!!
88.
черноморец
14.02.2018 20:47:56
За какво безочие говориш
87.
Един родител
14.02.2018 20:05:34
Е няма такива хора!
На черното, бяло казват то бива ама това вашето безочие няма граници!
На черното, бяло казват то бива ама това вашето безочие няма граници!
86.
Един родител
14.02.2018 19:58:29
Когато е неудобно за Черноморец.Трием коментарите .....
85.
черноморец
14.02.2018 19:28:00
вие като имате деца кадеса кои ги е чувал и никои неги брои за ништо само за палнеж ставате трениор нямате имате медиина звезда
84.
*********
14.02.2018 19:14:39
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
83.
черноморец
14.02.2018 18:45:00
Кое ще стане кои щтевия построи кои кои ще вия финансира секретаряли с вашти такси е дави е честита а отмен дазнаиш тва ехубаво че имате деца ама близките години републиканско няма да видите то ваобште победа дали щте вземете а до преди две години бяхте доминатори замислисе зашто е така
82.
Един родител
14.02.2018 17:28:11
И това ще стане!
Но до като си построим зала ще ползваме и Б.Брънзов.Все пак тя не е само за Черноморец и ние си плащаме данъците в Бургас!
Не съм чул да е собственост на БК Черноморец , защото те се опитват да се разпореждат с нея все едно им е бащиния!
Ето това е проблема!
И не си мисли че сме балъци и не знаем кое колко струва , ние за това имаме пари родителите!
Само ми отговори ако обичаш защо след като е безплатно при вас ,родителите не си водят децата......?
И не ми обяснявай как ни цакат с топла бира нас родителите от Делфин.
Но до като си построим зала ще ползваме и Б.Брънзов.Все пак тя не е само за Черноморец и ние си плащаме данъците в Бургас!
Не съм чул да е собственост на БК Черноморец , защото те се опитват да се разпореждат с нея все едно им е бащиния!
Ето това е проблема!
И не си мисли че сме балъци и не знаем кое колко струва , ние за това имаме пари родителите!
Само ми отговори ако обичаш защо след като е безплатно при вас ,родителите не си водят децата......?
И не ми обяснявай как ни цакат с топла бира нас родителите от Делфин.
81.
черноморец
14.02.2018 15:41:08
до Един родител стебе съм сагласен че си имате пари и си плащате като сте толкова богати постройтиси нали с тези такси всички сте акционери така поне казва секретаряви и много са ви скъпи транспортните разходи завишават виги в пати повече да има някой хора да се хранят
80.
Един родител
14.02.2018 15:23:42
Не е нужно да го казвате това, защото това го знаем!
Имаме пари и си плащаме , само зала не можем да си купим няма на пазара!
Интересно е друго в случая ,как при вас е без пари и не искат да водят децата в Черноморец!
Ето това ме притеснява!Къде е грешката дали в родителите или някъде в БК Черноморец.
Мислиш ли че един родител няма да иска най-доброто за своето дете и не може да прецени това, дори нищо да не разбира от баскетбол!
Мисля си че хората в Черноморец живеят в миналото!(нямам предвид баскетболните им качества и умения).Има един кръг от хора ,които си мислят че те трябва да разпрделят порциите в Бургаския баскетбол ама ей така защото те искат така!Една надменност лъха и пренебрежение!Кой родител ще иска това!
За това казвам че живеят в миналото!
Имаме пари и си плащаме , само зала не можем да си купим няма на пазара!
Интересно е друго в случая ,как при вас е без пари и не искат да водят децата в Черноморец!
Ето това ме притеснява!Къде е грешката дали в родителите или някъде в БК Черноморец.
Мислиш ли че един родител няма да иска най-доброто за своето дете и не може да прецени това, дори нищо да не разбира от баскетбол!
Мисля си че хората в Черноморец живеят в миналото!(нямам предвид баскетболните им качества и умения).Има един кръг от хора ,които си мислят че те трябва да разпрделят порциите в Бургаския баскетбол ама ей така защото те искат така!Една надменност лъха и пренебрежение!Кой родител ще иска това!
За това казвам че живеят в миналото!
79.
черноморец
14.02.2018 12:09:38
запомни едно в ДЕЛФИН безплатен обяд няма всичко се заплаща транспорт хотели екипи секретаря само пиши патуваме носети си пари за транспорта иза храна неносиш пари седиш си в Бургас
78.
Дечо
14.02.2018 09:10:22
Ти с Кирил Петров ли ще ме сравняваш......?
77.
И още нещо....
14.02.2018 09:08:47
Тези кадети от Делфин дето били много добри ,защо не дойдат при вас нали са много добри!Защо не ги вземете при вас, нали е много хубаво в Черноморец!
76.
Страничен наблюдател
14.02.2018 09:00:43
Виж сега, аз не работя в Делфин само наблюдавам какво става!
Ако трябва да сме честни ако в Делфин се работи малко то при вас изобщо не се работи!Как Ивайло изхарчи парите и на колко играча има да давате пари и ви съдят за това.
Какво си мислите че като регистрирахте нов клуб и всичко се забравя ли?След като толкова харесвате Кирил Петров ,защо не го взехте при вас.Моето мнение е по различно за този човек но това е друга работа.Даже на Радостин тренера имате да давате пари за наем на апартамента в който живяха баскетболистите!
Ако трябва да сравняваме резултатите на двата клуба то е ясно че Делфин има по добри резултати от Черноморец на местно ниво, да не говорим за бройката на децата, които тренират там!Защо ли там а не в Черноморец.
Ако трябва да сме честни ако в Делфин се работи малко то при вас изобщо не се работи!Как Ивайло изхарчи парите и на колко играча има да давате пари и ви съдят за това.
Какво си мислите че като регистрирахте нов клуб и всичко се забравя ли?След като толкова харесвате Кирил Петров ,защо не го взехте при вас.Моето мнение е по различно за този човек но това е друга работа.Даже на Радостин тренера имате да давате пари за наем на апартамента в който живяха баскетболистите!
Ако трябва да сравняваме резултатите на двата клуба то е ясно че Делфин има по добри резултати от Черноморец на местно ниво, да не говорим за бройката на децата, които тренират там!Защо ли там а не в Черноморец.
75.
черноморец
14.02.2018 07:47:16
защто при вас дане би да се работи затова отборите ви се разпадат какво сте постигнали в последните години дайми някакви резултати че немога да се сетя защто пренудихти Киро да се махне момче с хъс за работа
74.
Страничен наблюдател
13.02.2018 16:51:46
Е браво , най-после си призна че нямате кадети!!!!
Хайде кажи сега защо нямате?
Делфин имат може и да не са силни ,но се стараят колкото могат.А вие и толкова нямате и знаеш ли защо!
Защото във вашият клуб не се работи!!!Карате я по инерция.
Защо изгонихте бате Дечо ? Жалка работа знаеш ли ? Новият началник не иска да дели парите с никого и залата също така!Не забравяй че всички трениращи са от Бургас.
Да не мислиш че освен Стоян Милчев някой друг ще влезе в новия отбор на Васко !
Какво толкова се напъваш за Васко, да не мислиш че му пука за вас?
Хайде кажи сега защо нямате?
Делфин имат може и да не са силни ,но се стараят колкото могат.А вие и толкова нямате и знаеш ли защо!
Защото във вашият клуб не се работи!!!Карате я по инерция.
Защо изгонихте бате Дечо ? Жалка работа знаеш ли ? Новият началник не иска да дели парите с никого и залата също така!Не забравяй че всички трениращи са от Бургас.
Да не мислиш че освен Стоян Милчев някой друг ще влезе в новия отбор на Васко !
Какво толкова се напъваш за Васко, да не мислиш че му пука за вас?
73.
черноморец
13.02.2018 16:34:45
то най нямаме а вашти на кое мястоса имахте няколко хубави деца които можеха да ва искарат от батака но зажалост те неидват викат с тоя отбор само срам берем станахме за базик викат
72.
Истинския Черноморец
13.02.2018 16:12:18
Е то миналата година и ние си затрихме мъжете по средата на сезона,ама ко да се прави нямаше пари!
Сегашния Васков Черноморец не истинския да знаете!Превзеха ни клуба!
Сегашния Васков Черноморец не истинския да знаете!Превзеха ни клуба!
71.
Страничен наблюдател
13.02.2018 16:06:28
Долу-горе разбрах написаното!
То ясно че такива кадети не ви трябват, но аз питах къде са вашите в класирането?Това питам ,не за мъжете.
Явно при вас мотивацията е на добро ниво и се чудя на кое място са кадетите на БК Черноморец?
Отговори ми ако обичаш защо не намирам кадети на БК Черноморец, не ми обяснявай за мъжете.
То ясно че такива кадети не ви трябват, но аз питах къде са вашите в класирането?Това питам ,не за мъжете.
Явно при вас мотивацията е на добро ниво и се чудя на кое място са кадетите на БК Черноморец?
Отговори ми ако обичаш защо не намирам кадети на БК Черноморец, не ми обяснявай за мъжете.
70.
черноморец
13.02.2018 14:25:35
ний поне маже имаме а вий и тях затрихте а такива ка дети не ни трябват откога нестиим гледали тренеровката хварлят им една топка и тренираи после децата не идвали няма кои дага мотивира
69.
Страничен наблюдател
13.02.2018 13:42:45
Това ,което разбрах е:
Делфин имат кадети но тази година нямат победи.
ОК
Може ли някой да ми каже кадетите на Черноморец как се представят този сезон? Защото не мога да намеря информация за тях.
Благодаря предварително за инфо-то.
Може би номер 67 ще ми разясни.
Делфин имат кадети но тази година нямат победи.
ОК
Може ли някой да ми каже кадетите на Черноморец как се представят този сезон? Защото не мога да намеря информация за тях.
Благодаря предварително за инфо-то.
Може би номер 67 ще ми разясни.
68.
Васко ми каза
13.02.2018 13:04:41
Да като дете е бил баскетболист.
И не го обиждам!
И не го обиждам!
67.
черноморем
13.02.2018 12:43:20
Кои ти каза че Тити не е бил баскет болист само глупотти пишиш не обиждаи така Тити затва кадетити ви са трагични
66.
НБА до 63
13.02.2018 11:30:20
Ами като гледам в Америка всички треньори отборите са били баскетболисти!
Даже Тити Папазов не бил баскетболист, но това не пречи да е добър в професията.Вашите доводи са смешни и несериозни.
Даже Тити Папазов не бил баскетболист, но това не пречи да е добър в професията.Вашите доводи са смешни и несериозни.
65.
Много е играл
13.02.2018 09:46:28
Това не му дава право да се държи като местен феодал!
Зала Б.Брънзов е на всички хора от Бургас.
Зала Б.Брънзов е на всички хора от Бургас.
64.
*********
13.02.2018 08:01:10
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
63.
черноморец
13.02.2018 07:32:36
Тои по не е играл не като някои ваши трениори до 50години небяха чували за тая игра сега и курсови за трениори изкараха и големи легенди станаха а една топка немогат да хжарлят кам коша
62.
До Васко Стоянов - легендата
13.02.2018 00:09:55
Обиколил София и Европа един талантлив баскетболист от Несебър.
Не успял да направи кариера никъде въпреки големия си талант.Прескочил и до САЩ да учи американските деца на баскетбол, но и там не му провървяло!Върнал се в родината решил да поддържа форма с аматьорския Блу Ероуз.
Между другото продавал трикотаж да се препитава.
Един ден съдбата му намигнала и го срешнала със стар приятел.Приятеля му от младежките години му повярвал че той е човека ,който ще върне елитния баскетбол в родния им град.Но забравил да го попита какво е направил в живота си до сега и има ли качествата за този сериозен проект!
Не успял да направи кариера никъде въпреки големия си талант.Прескочил и до САЩ да учи американските деца на баскетбол, но и там не му провървяло!Върнал се в родината решил да поддържа форма с аматьорския Блу Ероуз.
Между другото продавал трикотаж да се препитава.
Един ден съдбата му намигнала и го срешнала със стар приятел.Приятеля му от младежките години му повярвал че той е човека ,който ще върне елитния баскетбол в родния им град.Но забравил да го попита какво е направил в живота си до сега и има ли качествата за този сериозен проект!
61.
До 60
12.02.2018 23:31:38
Ха ха ха по писането си личи че и по долу имаш коментари ама под друго име разконспириран си
60.
независим
12.02.2018 21:12:22
та кои бяхте вие Делфин ли най наи великия бургаски клуб и мажкия си отбор затрихте
59.
До Градинаров
12.02.2018 15:30:44
Е най-накрая ще се разберем.Сега и ако не искате да вземете всички часове в зала Б.Брънзов (просто не ви трябват всички часове)!
Друг въпрос е дали на г-н Ефендиев и съпруга на г-жа Тонич им се иска да похвърлят малко и да се пораздвижат.
Все пак не са картотекирани състезатели а ветерани!
Бива ли да взимат на младите баскетболисти времето за тренировка и то всяка вечер.
Друг въпрос е дали на г-н Ефендиев и съпруга на г-жа Тонич им се иска да похвърлят малко и да се пораздвижат.
Все пак не са картотекирани състезатели а ветерани!
Бива ли да взимат на младите баскетболисти времето за тренировка и то всяка вечер.
58.
независим
12.02.2018 14:36:34
така ми харесва вечи то вашти само по теливизията искат интервюта да дават неказвам че нямати и добри трениори вземи един Стаматов например пичага си е и доказан специалист на него медии не му трябват но само тои нестига за жалост
57.
По независим
12.02.2018 13:43:18
Да взимаме мерки по този въпрос.
Сега преговаряме с г-н Николов-Гусито да ги тренира той, защото е доказан специалист!
Сега преговаряме с г-н Николов-Гусито да ги тренира той, защото е доказан специалист!
56.
независим
12.02.2018 13:01:10
то хубаво че ги имати тия кадети ми намирети и им някой да ги тренира
55.
До фен 54
12.02.2018 10:25:57
Ние поне кадети имаме.А вие и кадети нямате и логично няма как да изгубите на кадети след като ги нямате!
И като напуснаха толкова деца при вас ли дойдоха че не се сещам :)
Нищо няма да направите с Васко -Казиното и Тодор- Геодезиста.
И като напуснаха толкова деца при вас ли дойдоха че не се сещам :)
Нищо няма да направите с Васко -Казиното и Тодор- Геодезиста.
54.
ФЕН
12.02.2018 08:11:15
само едно питане имам кадетите от кога не са вземали и една победа от кога не са ходили на републиканско те до зоните немогат да я докарат защто толкова деца напуснаха само Киро беше свестен но много барзо му намерихте цаката само тои ви казваше директно нештата
53.
Анти фен на Градинаров
12.02.2018 00:59:15
Черноморец 2014 (14)-100
Черноморец (14) - 40
Черноморец (14) - 52
Сливен 2010 (14) -55
Това е от днес и сигурно е за Васко пак, трагични сте!
Черноморец (14) - 40
Черноморец (14) - 52
Сливен 2010 (14) -55
Това е от днес и сигурно е за Васко пак, трагични сте!
52.
ФЕН
11.02.2018 23:09:45
ЧЕРНОМОРЕЦ -АКАДЕМИК СОФИЯ 85-78 ТАЗИ ПОБЕДА Е ЗА НАЙ ГОЛЕМИЯ ВАСКО ВАСИЛЕВ
51.
Васко
11.02.2018 22:46:36
само едно и сащто дранкаш то ти маи друго неможиш да измислиш пак за баскет да неговорим там хич те няма то се вижда
50.
maqka
11.02.2018 22:38:27
g
49.
Ужас
11.02.2018 22:02:41
Флагман изтрийте постовете на този фен на Васко!Наистина стана медийна звезда с писането!Сега съвсем никой няма да си запише детето в Черноморец!!!!!!!!Не че аз не греша ама това е прекалено!
48.
фен на Васко
11.02.2018 12:14:31
ти за правопис неми говори че и твоя доста куца а деца та няма кои да тренира и мотивира видяхте се с Берое дето стеги били винаги а сега хе си правят гаргара с вас от кога не сте взимали победа но дадавати интервюта сте големи само Васко можи да вазроди баскетбола в Бургас
47.
До 46
11.02.2018 11:16:49
Как не те е срам да пишеш тук , половината от поста ти е с правописни грешки, ама тя простотията не ходи по гората!
Може ли да попитам а вие до къде сте стигнали скоро.
То бива простотия ама това ващо на нищо не прилича.
Спри да пишеш че ти смее цял Бургас, много лоша реклама правиш на клуб Черноморец.
Може ли да попитам а вие до къде сте стигнали скоро.
То бива простотия ама това ващо на нищо не прилича.
Спри да пишеш че ти смее цял Бургас, много лоша реклама правиш на клуб Черноморец.
46.
фен на Васко
11.02.2018 08:58:24
вие играете в А група ама же4е никой невавзема на сириозно от кога несте ходи ли на репобликанско до зоните неможи да стигните станахте медиини звезди
45.
До фен на Васко
11.02.2018 08:38:34
По елементарен и промит мозък от вас не съм виждал,много първосигнални сте в тоя клуб!
Времето ще покаже кой е прав,но нашите деца при вас няма да ги пуснем.Вие много победи взехте в зоната като гледам.
За разлика от вас ние играем в А-група, не в зона Загоре където са наи слабите отбори!
Направи си изводите и по цял ден да тренирате в залата с 2-3 човека не става.
И се научи да пишеш без правописни грешки ,защото живота не е само баскетбол!
Времето ще покаже кой е прав,но нашите деца при вас няма да ги пуснем.Вие много победи взехте в зоната като гледам.
За разлика от вас ние играем в А-група, не в зона Загоре където са наи слабите отбори!
Направи си изводите и по цял ден да тренирате в залата с 2-3 човека не става.
И се научи да пишеш без правописни грешки ,защото живота не е само баскетбол!
44.
фен на Васко
11.02.2018 01:48:08
До 42 каде избяга да не ходи да тренираш да биете Сливен недеи се напава няма как дастане
43.
фен на Васко
11.02.2018 00:25:23
от кога несте вземали и една победа отбори като Сливен ва надминаха
42.
До 40 и 37
11.02.2018 00:15:53
По писането си личи че става въпрос за едно и също лице!Имам въпрос към вас- шт ли се пише или щ?В първи клас слушате ли госпожата?Дума от четири букви с пет правописни грешки ли я пишете?
41.
До 31
11.02.2018 00:07:46
Васко ли си легенда ли си ама по -противно и гнусно нещо не съм чел!За какъв баскетбол на високо ниво говорите!И ПАРИ да ми давате няма да си запиша детето при вас!
40.
фен на Васко
11.02.2018 00:03:43
до 38 като ви гледам и резолтатитите накрая хем плашташ а пак те никакви ги няма за това при бате Васко хем неплашташ а и на репобликанско ште отидеш
39.
До 37
10.02.2018 23:55:30
Ха ха ха по неграмотно писане не съм виждал.Ако Стоянов е номер едно колкото писането.......!"Невъзпитаните "деца от Делфин (както ги нарича друг фен на Черноморец) умеят да пишат по-добре
38.
До 37
10.02.2018 22:14:56
Ами стой си там! Ние пари за екипи и такси си имаме!
Възпитание не можем да си купим!
Възпитание не можем да си купим!
37.
фен на Васко
10.02.2018 20:04:13
Здравейте закакво се караме елате при Васил Стоянов тук ако не друго всичко ще е безплатно пари за ништо няма да се дават от екипите до таксите пален пансион а Васко е номер едно
36.
До 34
10.02.2018 18:28:50
Не знам къде е г-н Банев.
Но със сигурност знам че неговият автомобил е по-скъп и нов от на г-н Васко Стоянов , но не си е позволил да го паркира на пешеходната зона пред залата!
Какви са тези демонстрации и не зачитане на законите от негова страна.Този човек ли ще учи младите хора и какъв личен пример им дава........!
Г-н Стоянов това не е казино а спортна зала ,моля ви най-учтиво не учете децата на Бургас на такъв вид поведение , отминаха тези времена в нашата Родина!
Искаме младите хора да останат в Родината си , с това си поведение остават с впечатление че на някой хора им е позволено всичко дори да не спазват закона!
Вие като ЛЕГЕНДА трябва да давате личен пример на подрастващите.
И стига с тези такси това ли ви е проблема(родителите не се оплакват, защото знаят че безплатен обяд няма .....)
На вас кой ви пречи да взимате такси.........всички знаем какво!
Просто повечето родители не искат да водят децата си при вас(нямам обяснение защо), но това са фактите!
Ето ви повод за размисъл?
А вие само ревете и плачете за таксите които взимали Делфин, все едно вие ги плащате!Защо си мислите че родителите на децата от Делфин са глупаци и си дават парите ей така.Трябва да се замислите защо е така?
Но със сигурност знам че неговият автомобил е по-скъп и нов от на г-н Васко Стоянов , но не си е позволил да го паркира на пешеходната зона пред залата!
Какви са тези демонстрации и не зачитане на законите от негова страна.Този човек ли ще учи младите хора и какъв личен пример им дава........!
Г-н Стоянов това не е казино а спортна зала ,моля ви най-учтиво не учете децата на Бургас на такъв вид поведение , отминаха тези времена в нашата Родина!
Искаме младите хора да останат в Родината си , с това си поведение остават с впечатление че на някой хора им е позволено всичко дори да не спазват закона!
Вие като ЛЕГЕНДА трябва да давате личен пример на подрастващите.
И стига с тези такси това ли ви е проблема(родителите не се оплакват, защото знаят че безплатен обяд няма .....)
На вас кой ви пречи да взимате такси.........всички знаем какво!
Просто повечето родители не искат да водят децата си при вас(нямам обяснение защо), но това са фактите!
Ето ви повод за размисъл?
А вие само ревете и плачете за таксите които взимали Делфин, все едно вие ги плащате!Защо си мислите че родителите на децата от Делфин са глупаци и си дават парите ей така.Трябва да се замислите защо е така?
35.
Тончев до 34
10.02.2018 17:44:22
Какъв Банев, той видя, че сина му не става за баскетболист и ни заряза.БК"делфин" откакто Банев стана президент е на само тек!! Аз сега се чудя как да добавя до полицейската си заплата някой лев.Мазних се на Караниколов, после на Банев ами сега на кой. Петко Янков си прибира паричките от децата + учителски, Стаматов и той лапа от пристанището+от децата, а Аз на сухо. Ах живот збпгом мой любим баскетбол, никога вече няма да се занимавам по малко от 50 лева такса на дете!!!
34.
Qqq
10.02.2018 17:26:50
А къде е Банев в целия този фарс? Той президент ли е или ......
33.
До Васко Стоянов
10.02.2018 13:55:55
Може и да сте легенда г-н Стоянов, но не знам да има закони в България ,които да позволяват на легенди да си паркират мерсдедеса на пешеходната зона пред спортната зала!
Моля ви не го правете , давате много лош пример на младите хора че законите в родината може да не се спазват. Докато бяхте в САЩ така ли си паркирахте автомобила?
Кое ви дава право да го правите в Бургас и как г-н Славов гледа на това?
Моля ви не го правете , давате много лош пример на младите хора че законите в родината може да не се спазват. Докато бяхте в САЩ така ли си паркирахте автомобила?
Кое ви дава право да го правите в Бургас и как г-н Славов гледа на това?
32.
Легендата Васко Стоянов
10.02.2018 13:00:07
Има една крилата фраза:Пътят към ада е покрит с добри намерения!
И как ще го направите този елитен клуб от най-добрите деца в Бургас , като лишите тези същите деца от възможност да тренират в собствените си клубове и доброзорно да акостират при вас! Не е тайна че в Черноморец има 3-4 млади ,които са много добри спортисти и имат потенциал.Но само с тях не може да направите отбори.Вие много добре знаете че за един баскетболист трябват 2-3 години.От къде ще дойдат другите деца и млади хора.......то е ясно от другите бургаски клубове нали?
Може и да ги напривите във вашият клуб , НО трябва време за това а вие искате бързи резултати ( поне така казвате на журналистите).
И не на последно място освен че сте нереализирана легенда какво сте постигнали през тези години!Въпреки всичко се радвам че нещо се прави в Бургас , времето ще покаже!От позицията на силата едва ли ще постигнете много!
Пожелавам на всички баскетболни хора в града успех и здраве и мислете за младите хора на Бургас не само да храните егото си!
И как ще го направите този елитен клуб от най-добрите деца в Бургас , като лишите тези същите деца от възможност да тренират в собствените си клубове и доброзорно да акостират при вас! Не е тайна че в Черноморец има 3-4 млади ,които са много добри спортисти и имат потенциал.Но само с тях не може да направите отбори.Вие много добре знаете че за един баскетболист трябват 2-3 години.От къде ще дойдат другите деца и млади хора.......то е ясно от другите бургаски клубове нали?
Може и да ги напривите във вашият клуб , НО трябва време за това а вие искате бързи резултати ( поне така казвате на журналистите).
И не на последно място освен че сте нереализирана легенда какво сте постигнали през тези години!Въпреки всичко се радвам че нещо се прави в Бургас , времето ще покаже!От позицията на силата едва ли ще постигнете много!
Пожелавам на всички баскетболни хора в града успех и здраве и мислете за младите хора на Бургас не само да храните егото си!
31.
Васко Стоянов
10.02.2018 11:19:04
Уважаеми, колеги, виждам, че от добри баскетболисти сте станали и добри писатели! Всеки може да си тълкува думите ми както си иска, но най- важни са резултатите които ще постигнем. Нямам никакво намерение да разбивам нечия школа, но има една поговорка "Страх, лозе пази" Колегите от БК"Делфин" я спазват стриктно! Говорил съм Петко Янков - нали? С Банев-нали? С Димо Костов-нали?, но явно не са ме разбрали. Има истина която е видима - баскетбол в Бургас няма!!!! Има самодейна и аматьорска работа-масовост!!!!Защо ли? Еми, защото така се печелят пари от родителите, като ги вкарвате в невидение и заблуждение. Нашата ще е - да направим елитен клуб от най- добрите деца в Бургас и да има дадем шанс за израстване напред. А не да зациклят до 14-16 годишна възраст и да няма къде да играят. Бургас е бил и ще бъде баскетболен град!!! Чета коментарите и се убеждавам за сетне път, че ви е страх от новото, модерното и истинското което предстои. Уважаеми баскетболни разбирач и, никой не съм тръгнал да моля, (ако бяхте Коби Браянт-може би), но вие сте си и си оставате едни малки душички, които стискат някакви кокал, като и самите вие не знаете дали е кокал или е надървен израстък, който скоро ще ви омекне в ръцете! Желая Ви успех и го дръжте здраво за да не стане само на кожа!!!!
30.
Димо Костов
09.02.2018 14:29:52
Стига сте писали!И мен ме хвана страх за моите деца да не отидат в новия проект на Васко Стоянов , там сигурно ще е без такси.
Аз като си знам хората (все пак и аз съм бил президент на БК Черноморец )
как се усвояват средствата от спонсорите, мисля че проекта няма да издържи дълго!
Пожелавам успех на г-н Градинаров най-големия радетел за баскетбола в Бургас а Васко Стоянов като свършат парите пак ще забегне в САЩ.
Аз като си знам хората (все пак и аз съм бил президент на БК Черноморец )
как се усвояват средствата от спонсорите, мисля че проекта няма да издържи дълго!
Пожелавам успех на г-н Градинаров най-големия радетел за баскетбола в Бургас а Васко Стоянов като свършат парите пак ще забегне в САЩ.
29.
За прословутите ТАКСИ
09.02.2018 14:00:04
Направих запитване дали в БК Черноморец взимат такси на децата,които тренират там.
И се изненадох от отговора на моя въпрос!
Оказа се че и там се събират такси от децата защото така било редно!Много неша се изговориха тук, но никой не си задава въпроса къде бяха тези хора до сега. Да за същите говоря ,които сега ще оправят баскетбола в Бургас.
Защо не направят една среща с всички които се занимават с този спорт в Бургас (вкл. и родителите на децата) и да разяснят какви планове и цели имат.
Вместо това тайничко и тихомълком избутват другите клубове от базите.
Ако се открити и коректни не виждам проблем , но така оставаме с впечатление че искате да изразходвате парите на спонсора за свои лични облаги!Едва ли по този начин ще постигнете бързи резултати както му се иска на г-н Васко Стоянов.
И се изненадох от отговора на моя въпрос!
Оказа се че и там се събират такси от децата защото така било редно!Много неша се изговориха тук, но никой не си задава въпроса къде бяха тези хора до сега. Да за същите говоря ,които сега ще оправят баскетбола в Бургас.
Защо не направят една среща с всички които се занимават с този спорт в Бургас (вкл. и родителите на децата) и да разяснят какви планове и цели имат.
Вместо това тайничко и тихомълком избутват другите клубове от базите.
Ако се открити и коректни не виждам проблем , но така оставаме с впечатление че искате да изразходвате парите на спонсора за свои лични облаги!Едва ли по този начин ще постигнете бързи резултати както му се иска на г-н Васко Стоянов.
28.
До 23
08.02.2018 17:10:12
Доста е грозно да намесваше децата и между другото са доста сплотени
27.
maqka
08.02.2018 14:58:50
е хайде да не се обиждаме
26.
До 23
08.02.2018 14:07:32
Ти си един гологлав чи.ид.жия от черноморец. Да бихме ви на U12 със 114/15 това е спорт и всеки е отишъл за победа. Миналата година същите тези деца паднаха от Сливен и какво стана? Сега се борят и бият!!!! В Делфин има лъжци в ръководството и това е ясно!!! Но не е тук мястото за решаване на проблемите!!
25.
Ирина Карастоянова
08.02.2018 13:05:05
Много жалко,щом замесвате даже и децата в жалките си интриги.Като си голям мъж,защо пишеш под псевдоним. А като родител май ще сменя спорта на сина си...
24.
До 23
08.02.2018 12:57:28
Лесно е да се критикува!
Разкажи какво са направили Черноморец за това време , освен да усвояват едни пари от пристанището и общината!
Разкажи какво са направили Черноморец за това време , освен да усвояват едни пари от пристанището и общината!
23.
верен фен на Баскетбола
08.02.2018 11:09:05
Вие Делфинчета съсипахте истинският баскетбол в гр.Бургас!Начело с регионалният отговорник на БФБаскетбол - Веселин Караниколов,който прави всичко възможно все вие да сте първи в региона и всички програми на турнири от Държавни Първенства във ваша полза!Участвате с по 2 отбора на всяка една възраст,като вторият отбор е съставен само от по-малки деца,които ги унижават с резултати по 103:4т. само,за да трупате точки за по-голяма субсидия от общината.Не ви пука,че вие сте тези които позволяват децата да бъдат унижавани и размазвани,важно е да си трупаме точките за субсидията!Често присъствам на тренировките ви и виждам колко много сте отдадени!Пускаш едно упражнение или игра и се обръщаш да си говориш с родителите,а дали изпълняват правилно или не това няма значение.Важно е бройката на децата за субсидията!
За 23 години изброявате трима баскетболисти!Когато заиграят в мъжки отбор при доказани топ 4 отбора в България или навън тогава се казва,че са баскетболисти!Относно Константин Костадинов такива се раждат 1 на 100 милиона и добре,че го махнахте навреме,че и него щяхте да съсипете както ще се случи със сегашните ви 200 деца!Кажете ми кога последно вашият клуб е взел медал при подрастващи,на която и да е възраст?Никога!!!Предните години поне се класирахте на финали от републиканско първенство,а изминалата година нямате нито 1 отбор!!!
За малко да забравя я разкажи и защо е толкова важно да ги записваш в Спортно училище и постоянно им го повтаряш!Сигурно,за да си ти върви и там хонорарчето!
Срамота от 300 000 град да говориш,че даваш кадри и изброяваш трима за 23 години!Ако толкова добре работехте трябваше да са поне 15.Или поне да ги правиш отбор колективен и най-важното да ги възпитавате.
Във всичките ви възрасти децата са с ужасно поведение както на терена така и извън него.Гонят се из залата по време на мачове,минават през седалките и през краката на хората,блъскат другите деца на терена и никой от вас треньори от клуба даже и не им правите забележка,за да не би на някой като му се скарате да се откаже и да загубите от таксите им!
Поне не се излагай да даваш интервюта или застани като мъж(какъвто явно не си) и отговори на въпросите ми!
За 23 години изброявате трима баскетболисти!Когато заиграят в мъжки отбор при доказани топ 4 отбора в България или навън тогава се казва,че са баскетболисти!Относно Константин Костадинов такива се раждат 1 на 100 милиона и добре,че го махнахте навреме,че и него щяхте да съсипете както ще се случи със сегашните ви 200 деца!Кажете ми кога последно вашият клуб е взел медал при подрастващи,на която и да е възраст?Никога!!!Предните години поне се класирахте на финали от републиканско първенство,а изминалата година нямате нито 1 отбор!!!
За малко да забравя я разкажи и защо е толкова важно да ги записваш в Спортно училище и постоянно им го повтаряш!Сигурно,за да си ти върви и там хонорарчето!
Срамота от 300 000 град да говориш,че даваш кадри и изброяваш трима за 23 години!Ако толкова добре работехте трябваше да са поне 15.Или поне да ги правиш отбор колективен и най-важното да ги възпитавате.
Във всичките ви възрасти децата са с ужасно поведение както на терена така и извън него.Гонят се из залата по време на мачове,минават през седалките и през краката на хората,блъскат другите деца на терена и никой от вас треньори от клуба даже и не им правите забележка,за да не би на някой като му се скарате да се откаже и да загубите от таксите им!
Поне не се излагай да даваш интервюта или застани като мъж(какъвто явно не си) и отговори на въпросите ми!
22.
Петко Янков
07.02.2018 22:31:39
Аз съм най- големия лъжец. Таксата е 40 лева. От родителите нищо не зависи, дори и бележки не им даваме като им взимаме парите!!! Ако дойдат НАП сме в кюпа. Алън отиде в БК"шампион" понеже търкаше пейката при нас и майка му се светна че сме лъжци!! Емо отиде в ЦСКА благодарение на Васко Стоянов иначе и той щеше да търкаше пейката. Коцето го откри Петко Стаматов, но нали и аз съм Петко, така че Аз си го приписвам.Нямаме вече мъжки клуб защото няма залагания и не ни е интересно. Тончев прати синовете си в Шумен, въпреки че настройки всички родители срещу Шумен. Но личния интерес е по силен. Много още мога да ви кажа за себе си и клуба, но някой друг път.Аз съм малка фурнаджийска лопатка.,ако ме покани Васко ще скокна в черноморец без проблем. Откакто Банев е президент нещата са на самотен, но все пак той има син и искаше да го прави баскетболист. Мъкнахме го с Коцето по Турция и Испания но не се получи. Така че мили мои донори(родители) радвам се че ви има. Децата ви са добре дошли при нас срещу 40 лева и след 14-16 годишна възраст да се спасяват. Не ни мислете нас винаги има балъци които са готови в името на детето си да ни плащат!!! А дали ще стане нещо.... Ами квото стане, целта ни е 40 лв. По 200 деца ура аааа аааа.
21.
Q
07.02.2018 20:26:27
В ДЕЛФИН наистина се работи за баскетбола с любов
20.
До 8
07.02.2018 14:22:41
Никой не ги е вързал родителите всеки е свободен да ходи където иска да играе и да си копува каквото иска нищо не е задължително
19.
Привърженик
07.02.2018 14:14:15
МОГА ДА КАЖА НА ВСИЧКИ ТРЕНЬОРИ ОТ БК ДЕЛФИН ЕДНО ГОЛЯМО БРАВО ОСВЕН ЧЕ СА ДОБРИ ТРЕНЬОРИ ТЕ МНОГО ОБИЧАТ ДЕЦАТАТА КАКТО И ТЕ ТЯХ
ТОВА Е ОТБОРА НА БУРГАС САМО ДЕЛФИН
ТОВА Е ОТБОРА НА БУРГАС САМО ДЕЛФИН
18.
*********
07.02.2018 08:43:23
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
17.
Петър Иванов
06.02.2018 19:31:01
Спомнете си завръщането на Гергана Брънзова в Бургас, когато представи пред обществеността своя нов баскетболен проект. Ако не си спомняте, ще ви напомня.
Направи го с уважение към всички свои колеги, с комплимент към треньорите и ръководството на Делфин за добрата работа, въпреки трудностите.
Поучете се от тази голяма жена!
Ще ви припомня и нещо друго. По това време Делфин получаваше на година от общината към 1500 лв., може и да греша за точната цифра, и развиваше школата си. Докато галеникът Черноморец години наред усвояваше едни големи, ама много големи, грешни пари, за да е на последното място в А група и без школа.
Така че грешката не е в Делфин и в останалите клубове, а във вашите глави, г-да, които вместо да потърсите подкрепа от колегите си, откровено тръгнахте като на война.
Направи го с уважение към всички свои колеги, с комплимент към треньорите и ръководството на Делфин за добрата работа, въпреки трудностите.
Поучете се от тази голяма жена!
Ще ви припомня и нещо друго. По това време Делфин получаваше на година от общината към 1500 лв., може и да греша за точната цифра, и развиваше школата си. Докато галеникът Черноморец години наред усвояваше едни големи, ама много големи, грешни пари, за да е на последното място в А група и без школа.
Така че грешката не е в Делфин и в останалите клубове, а във вашите глави, г-да, които вместо да потърсите подкрепа от колегите си, откровено тръгнахте като на война.
16.
До 14
06.02.2018 19:06:18
Не браво , ами голямо браво г-н Янков.
Вие защо не направихте 9 отбора и вие да цоцате.Отговора е ясен ,защото трябва много работа и нерви.Не е като да ви наливат пари от общината и пристанище Бургас.Кой ви пречеше да развивате младите хора на Бургас.
Отговора е - никой ,просто сте свикнали някой да ви дава пари а вие да ги усвоявате ! Сега когато има пари се появи и г-н Тошко Градинаров , който 30 години не беше идвал в зала Б.Брънзов.
Защо изгонихте г-н Коешинов от ръководството нима той не заслужил колкото г-н Васко Стоянов.
Изводите ги оставям на вас.
Вие защо не направихте 9 отбора и вие да цоцате.Отговора е ясен ,защото трябва много работа и нерви.Не е като да ви наливат пари от общината и пристанище Бургас.Кой ви пречеше да развивате младите хора на Бургас.
Отговора е - никой ,просто сте свикнали някой да ви дава пари а вие да ги усвоявате ! Сега когато има пари се появи и г-н Тошко Градинаров , който 30 години не беше идвал в зала Б.Брънзов.
Защо изгонихте г-н Коешинов от ръководството нима той не заслужил колкото г-н Васко Стоянов.
Изводите ги оставям на вас.
15.
Бургаски Баскетбол
06.02.2018 18:25:39
Рано или късно , г-н Славов от Булпрос ще разбере какви дребни души сте! За да може да се пораздвижвате вечер ще отнемете възможността на младите спортисти от Делфин да завършат сезона нормално!
Кому е нужна залата сега.......или както се изрази по долу един фен на Черноморец на едни 36 годишни баскетболисти , които няма да се състезават за новия проект на Черноморец.
Благодаря че отнемате на младите бургаски баскетболисти от Делфин възможността да тренират.
Кому е нужна залата сега.......или както се изрази по долу един фен на Черноморец на едни 36 годишни баскетболисти , които няма да се състезават за новия проект на Черноморец.
Благодаря че отнемате на младите бургаски баскетболисти от Делфин възможността да тренират.
14.
Петко алманаха и тончев национала
06.02.2018 18:16:28
Браво на алманаха,че наи-накрая разбра кой е Васил Стоянов.нека разкаже на своите деца кой е Васил Стоянов, а не тончев старшината да ги лъже какъв национал е бил.тези 9 отбора ги направиха само заради наредбата ,която именно той измисли за да може да цоцат субсидии от общината.
13.
Кочо
06.02.2018 17:16:38
Този вместо да се обяснява да каже на кой е човек от общината,защото като го гледам е баскеболния еквивалент на зам.-кметската П.ъдничка
12.
Майстора
06.02.2018 17:13:24
Четирима над 36 години ви биха отборчето с 30 точки няма смисъл да правим нови с тях ще играем
11.
Родител - до майстора
06.02.2018 16:55:38
А вие за последните 20 години колко.....
Или те е срам да кажеш.
Или те е срам да кажеш.
10.
Майстора
06.02.2018 16:50:32
За 20 години трима добра работа
9.
Родител - до ум белия делфин
06.02.2018 16:19:59
След като си недоволен от г-н Янков, запиши детето си в Черноморец.
Там сега всичко ще е безплатно и има страхотни педагози , нека те да научат детето ти.
Много ми е интересно в кой отбор ще тренира ,след като имат отбор съставен от 13 до 16 годишни.Явно не си бил на техни тренировки. Ела и виж как тренират и тогава ще видим дали ще пуснеш детето си там.
Там сега всичко ще е безплатно и има страхотни педагози , нека те да научат детето ти.
Много ми е интересно в кой отбор ще тренира ,след като имат отбор съставен от 13 до 16 годишни.Явно не си бил на техни тренировки. Ела и виж как тренират и тогава ще видим дали ще пуснеш детето си там.
8.
Ум белия делфин
06.02.2018 15:48:47
Янков нали с предтекст че представителният отбор ще развива децата от школата и.ще им дава трибуна за изява завишихте таксите на 40лв. Няма да акцентирам дали се отчитат както трябва , но обяснете на родителите как екип който струва 25 лв. Се продава на цена 45лв. Както и анцунзи и т.н. вярно е не е за таксите а за всичко което успеете да изтърмъчите от родителите . Екипи пътни разходи ...жалка работа ...
7.
РИС
06.02.2018 15:40:24
За човек е човек за треньор не знам не съм на ти с този спорт но знам че има деца в различни възрасти които са ежедневно с него /тренират/ което е добре както за родителите им така и за тях самите отколкото да висят в кафетата с тези така модерни наргилета в които какво слагат един господ знае.Нека има повече треньори като Петко Янков които от от клуб касичка праща 13 годишни възпитаници извън България/ Константин Костадинов в Реал Мадрид/ които е най добрия им играч във възрастовия отбор и не само-справка БГ Баскет
6.
Младенов
06.02.2018 15:38:11
Никой не успорва кариерата на Васил Стоянов,като баскетболист...не че беше кой знае толкова запомняща се.Но сега да се връща силен и вилен и да пречи на хора,които до сега са се отдавали толкова много е чиста проба ДЖЕНДЪРСКА ПОСТЪПКА.Да се успокои малко,да се адаптира към живота в България,да не си качва пръдливия мерцедес на тротоара пред спортната зала все пак е зала,а не селска дискотека.И като иска нещо да си постигне самичък,не на гърба на чуждия труд.
5.
Tonchevukos
06.02.2018 15:36:32
Бихте ли обяснили защо спряхте (мъжкият) представителният си отбор от втората фаза на първенството тази година , а миналата го доиграхте господа Делфини. Ще ви дам и отговора тази година свалиха А група от всички букмейкърски залагания . Познайте защо ? Щом ги развивате играчите защо им спряхте изявата до края на сезона.
4.
Петко
06.02.2018 15:32:53
г—н Янков запознайте се по добре с наредбата за общинските зали и реда за ползване , подвеждате хората умишлено .
3.
Иван Георгиев
06.02.2018 13:48:16
Ето това правят БК Делфин:http://bgbasket.com/new.php?id=70775#
2.
ПЕТЪРРР
06.02.2018 13:45:37
МНОГО ДОБЪР ТРЕНЬОР.ДАЖЕ И НА 14-КИТЕ НА ЛУКОЙЛ ПОМАГА.АДМИРАЦИЙ!!!
1.
Петър
06.02.2018 13:06:52
Респект към треньора и човека Петко Янков! Изключително деликатен и добър в работата си, професионалист, с какъвто бургас и българия може да се гордее. Пожелавам успех на "Делфин" и на баскетбола, който въпреки всеобхавтния недоимък продължава да се развива.